Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019

"Περαστικό κι αμίλητο" το πιο μεγάλο φεγγάρι


Στο πιο μεγάλο φεγγάρι της χρονιάς δε γίνεται να μη γίνει κάποιο, μικρό έστω, αφιέρωμα από μένα.
"Περαστικό κι αμίλητο", όπως λένε οι στίχοι ενός από τα παρακάτω τραγούδια, το πιο εντυπωσιακό φεγγάρι, έτσι σαν τα πιο θαυμάσια και μεγάλα πράγματα που συμβαίνουν στη ζωή μας.




"Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
τον κόσμο αυτόν που ξέρει το καλό μου
μα θέλει την ψυχή και το στανιό μου." 

"Έλα και ράγισε τον κόσμο μου 
να πέσει η μάσκα που μου φόρεσε 
να αλλάξει η ζωή που δεν με χώρεσε" 




"ή ο Θεός θα ν' άδικος 
ή θα ν΄ο κόσμος σκάρτος"



Χρόνια πολλά!



6 σχόλια:

  1. Καλά που εκεί ψηλά, δεν έχει ακόμα παρέμβει ο άνθρωπος. Θα το είχαμε κανιβαλίσει κανονικά. Και το φεγγάρι, και τα σύννεφα και τους γύρω πλανήτες.
    Χλωμό και πιο μικρό μου φάνηκε πάντως το χτεσινό.
    Χρόνια Πολλά Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, ετοιμάζεται να το καταπατήσει κι αυτό και τον Άρη και ό,τι άλλο του κάτσει στον δρόμο του...!
      Ναι, μάλλον ήταν πιο μικρό το φετινό αυγουστιάτικο, μα έτσι κι αλλιώς είναι πάντα το μεγαλύτερο του χρόνου. Η πανσέληνος είναι πάντα μοναδική όπως και να το κάνουμε. Άσε που μας επηρεάζει θέλουμε δε θέλουμε λόγω των μαγνητικών δυνάμεων που ασκούνται!
      Φιλιά, Μαράκι, και χρόνια σου πολλά και από εδώ!

      Διαγραφή
  2. Γλαύκη,
    όπως πάντα, παντελώς "σβηστό" πέρασε από τις ζωές μας και άφαντο από την καθημερινότητά μας,
    Πλέον είναι πολυτέλεια τέτοια θεάματα καθώς η συνθλιβή της πραγματικότητας δεν αφήνει το περιθώριο σε όλα αυτά. Έτσι κι αλλιώς αυτές οι ....εκδρομές σε ανοιχτούς μουσειακούς χώρους για να δούμε την ...Πανσέληνο δεν ξέρω Γλαύκη μου πόση σχέση έχουν με μια απλή λαϊκή οικογένεια ναι;
    Γίνομαι κυνικός; Όχι! ρεαλιστής. Γιατί κάποτε οφείλουμε να πούμε την αλήθεια που ένα μεγάλο μέρος του κόσμου ζει.
    Σε φιλώ και να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, δεν αναφέρομαι στους αρχαιολογικούς χώρους καθόλου. Πέρσι είχα κάνει αναφορά. Κάθε άνθρωπος αποφασίζει μόνος πού και πώς θα περάσει όμορφα τον χρόνο και χωρίς να χρειαστεί σπαταλήσει χρήματα που δεν του περισσεύουν. Πάντα υπάρχει τρόπος, αν το θέλει κανείς.
      Καλή συνέχεια με ό,τι καταπιάνεσαι!

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα υπάρχει τρόπος δεν το συζητάμε. Μονάχα που πολλές φορές σκοντάφτει πάνω στην πίεση της ανάγκης και την φθορά που αυτή ασκεί.
      Καλησπέρα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
    3. Όταν σκοντάφτουμε, Γιάννη μου, είναι ανθρώπινο, μα δεν μένουμε εκεί. Δείχνουμε πίστη και προχωράμε με ό,τι έχουμε στα χέρια μας.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.