Τρίτη 20 Αυγούστου 2019

Όλα να μας τα θυμίζει η μοναδική θεά


Ένα ακόμα μικρό μουσικό "ταξίδι", ταιριαστό με το άρωμα του καλοκαιριού, πάνω στο μαγικό "καράβι" της Χαρούλας...

Επιλογή αγαπημένων μου τραγουδιών της θεάς (για πολλούς) του ελληνικού τραγουδιού, τα οποία δεν έχω αναρτήσει εδώ μέσα - εκτός από του Άσιμου - και λίγοι "κλεμμένοι" στίχοι από εκείνα. 
Έτσι, για να μας θυμίζουν στον καθέναν κι από κάτι. Όσο ακόμα απολαμβάνουμε τη γλυκιά θέρμη και την ηρεμία αυτής της εποχής, που πλησιάζει στο τέλος της. 
Ωχ...! Γιατί έπεται οσονούπω η "καταιγίδα", χωρίς ανάσα, της σχολικής εργασίας... Τι θα δουν τα μάτια μου και φέτος; Έτσι κι αλλιώς θα είναι μια δύσκολη χρονιά (έχουμε μάθει πια από δαύτες σε όλους τους τομείς, μα τώρα προστίθεται ένας επιπλέον βαθμός δυσκολίας), και ίδωμεν πώς θα πάει. 

Πολλά είπα πάλι, οπότε προχωρώ στο "παρασύνθημα" κι αφήνω τις φλύαρες εισαγωγές...





"Όλα σε θυμίζουν,
απλά κι αγαπημένα,
πράγματα δικά σου, καθημερινά
σαν να περιμένουν κι αυτά μαζί μ' εμένα
νά 'ρθεις κι ας χαράξει για στερνή φορά.

πρόσωπα και λόγια και τ' όνειρο που τρίζει,
σαν θα ξημερώσει τι θα 'ν' αληθινό."






"Μάτια μου μεγάλα
μάτια μελαγχολικά 

Θεέ μου γλυκαπαντοχή
η καρδιά του κόσμου
στη καρδούλα μου αντηχεί

Τι γλυκό να σ' αγαπούν και να σου το λένε"









"Χιλιάδες άγγελοι με τ' άσπρα
κλωνάρια λησμονιάς μοιράζουν
κι από το σώμα μου σαν άστρα
παιδιά δικά σου ανάσες βγάζουν"








"Αν πεθάνει μια αγάπη
δεν πεθαίνει κι η ζωή
ό,τι πέρασε περνάει
μα μπορεί ν' αναστηθεί
το γιατί μη με ρωτήσεις
το 'χω νιώσει όταν πονώ
σαν θα γίνεσαι ένας ξένος
πιο βαθιά να σ' αγαπώ
έλα μην κλαις "






"Κράτα κι ένα ποτηράκι
για το πιο πικρό φαρμάκι
να το πιω κι απ' την καρδιά μου
να σου ευχηθώ"



 



"Αγαπάω κι αδιαφορώ
και κρατάω τον κατάλληλο χορό
το λοιπόν θα αγαπάω και μένα
όπως εσένα

Μην παρανοείς τα λόγια που 'χω πει
είναι η πιο απλή του κόσμου συνταγή
νιώσε με για να σε νιώσω κι ας πονάς
είν' πανάκριβο σ' το λέω ν' αγαπάς

Κοίτα με στα μάτια με υπομονή
διώξε του άλλου κόσμου την επιρροή"






"Ψυχές και σώματα στο χρόνο γυρνάνε
Αλλάζουν ονόματα και πάλι απ' την αρχή"





 

2 σχόλια:

  1. Είναι Θεά! Γιατί να το κρύψομεν άλλωστε; Χαχαχαχαχαχαχα Θου Κύριε τι θυμίζω ε; θα πέσει το ιντερνετ Γλαύκη!
    Την λατρεύω τη Χαρούλα. Έχουμε περπατήσει μαζί με τα τραγούδια της όλες τις μεγάλες στιγμές της ζωής μας.
    Μου αρέσει που δεν μας λησμονάς και οι μουσικές σου επιλογές έρχονται να γίνουν ένα κοντά μας.
    Στέλνω θετική αύρα και φιλιά για μια συνέχεια καλοκαιριού Γλαύκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι χαρά και για μένα όταν κάτι παίρνει ο αναγνώστης ή ...ακροατής ;-) από τούτο τον "τοίχο"!
      Σε φιλώ και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.