Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

Μια αφιέρωση σε εκκρεμότητα...


Από αφιερώματα σε αφιερώσεις το πάω τον τελευταίο καιρό, αλλά... αυτά είναι!
Πριν από λίγες μέρες η αγαπημένη φίλη Μαρία από το Απάγκιο συγκέντρωσε την παρέα της μπλοκογειτονιάς με έναν μαγικό τρόπο σε ένα "τραπέζι" γεμάτο πνεύμα...!
Ιδού για όσους δεν το έχουν δει:


Η υποδοχή της ως οικοδέσποινα ήταν θαυμάσια, γεμάτη πολλά καλούδια με μπόλικη δόση χιούμορ, έξυπνες ιδέες κι εύστοχες επιλογές, πιο εύστοχες πεθαίνεις!
Το "μενού" περιελάμβανε τις μοναδικές "νοστιμιές" που έχει να προσφέρει ο καθένας από την παρέα και όλα "σερβιρισμένα" με ιδιαίτερη μαεστρία από τη μεγάλη "σεφ" της διαδικτυακής γειτονιάς!

Προσωπικά θέλω να την ευχαριστήσω και από τον δικό μου χώρο για την ιδιαίτερη τιμή που μου έκανε με την αναφορά της, η οποία δείχνει για άλλη μία φορά ότι δίνει σημασία στον άνθρωπο κι έχει την έννοια του, χωρίς να στέκεται μόνο στην επιφάνεια!
Θα ήθελα πολύ να ανταποδώσω με μια δημιουργική κίνηση από μέρους μου, όμως δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος (ξέρω επαναλαμβάνομαι βαρετά...), για να βγει ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα. 
Οπότε προσφέρω κάτι που είναι στα μέτρα μου ετούτη την περίοδο... 
Μα τι άλλο φυσικά; 
Ένα μουσικό κομμάτι! 
Μάλιστα, υπήρχε έτσι κι αλλιώς σε εκκρεμότητα μέσα από την αναφορά της Μαρίας πάνω στην εικόνα που είχε επιλέξει για μένα στην ανάρτησή της!

Δικό της, λοιπόν...!
Και... δικό σας (όπως λέει κι εκείνη)!


Queen ζήτησε, Queen θα έχει...! 



Μπορείτε να το αφιερώσετε με τη σειρά σας 
στην "αγάπη της ζωής σας" 
μα και σε όλους εκείνους που αγαπάτε βαθιά!
(Όπως έκανε ο Freddie με το συγκεκριμένο τραγούδι για τη γυναίκα που αγάπησε αληθινά και του στάθηκε μέχρι το τέλος.)



Καλές Γιορτές!


@ Αμάν, ξεχάστηκα...! 
     Η εικόνα της ανάρτησης "κλεμμένη" από την Μαρία!

 

14 σχόλια:

  1. Γλαύκη μου,
    με την ευγένειά σου πάντα ! Καλές γιορτές καλή μας φίλη. Καλές και ζεστές όπως τις αξίζεις. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ από καρδιάς για το κομμάτι (κομματάρα δηλαδή), αλλά και για την τιμητική σου ανάρτηση Γλαύκη μου!
    Και επισήμως λοιπόν, είσαι η μουσική παραγωγός της παρέας μας. Ξεσκόνισε τα βινύλια και τα σιντί σου και πάμε για νέες ακουστικές και "γευστικές" αναρτήσεις!
    Φιλιά πολλά και εγκάρδιες ευχές φίλη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου αξίζει κάθε τι όμορφο Μαράκι μου!
      Μουσική μέχρι τελικής βαρεμάρας κι όποιος αντέξει ακολουθεί...;-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  3. Αφού έχεις καθιερωθεί ως μουσική παραγωγός έλειξε το θέμα!! Και η Μαρία μας πολύ πετυχημένα σε ''φωτογράφισε''. Και πιάνο Γλαύκη μου;;;;;;;;
    Ωραία αφιερώματα κορίτσια ...και το δικό σου στη Μαρία.
    Καλές γιορτές να περάσεις Γλαύκη μου
    Και μια όμορφη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα την θέση μόνη μου με το έτσι θέλω...χαχα!
      Φιλιά πολλά, Άννα μου!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Όσο όμορφη ήταν η κίνηση της Κανελλένιας να μας "τραπεζώσει" (που, ναι, γι' αυτό ακριβώς μας συγκίνησε, Γλαύκη μου: το ότι, για να γίνει αυτό, απαιτεί να σκύψεις, να παρατηρήσεις και να αφουγκραστείς), άλλο τόσο όμορφο ήταν και το "επιδόρπιο" που έφερες.

    Να'στε καλά κι οι δυο σας. 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τα "επιδόρπια" δεν ξεχνιούνται εύκολα μετά από ένα πλούσιο γεύμα, καθώς έρχονται να ολοκληρώσουν και να επισφραγίσουν την ομορφιά του.
      Φιλιά πολλά από ... το "ψώνιο" επιδόρπιο!

      Διαγραφή
  5. Εεεεεε...μμμ.... μια γιορτούλα έχουμε τις επόμενες μέρες, χρειαζόμαστε κάποιον για τη μουσικήηηη..εχμ... μήπως;

    (Εμ, τι τους θες τους τίτλους, Γλαύκη μου, να βαφτιστείς μουσικός παραγωγός της παρέας κοκ;)

    Ωραία, ωραία! Πάντα ωραία τραπεζώματα, Μαρία, να παρασέρνουμε τη Γλαύκη να σου βάζει ωραίες μουσικές, να ωτακούμε κι εμείς :-)

    Να είστε καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν προλάβαινα να δημιουργήσω την κατάλληλη συλλογή για τη γιορτή σας, κύριέ μου! Τι να σας κάνω; Μια άλλη φορά, τιμή μου...;-)

      Σ' ευχαριστούμε πολύ!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο τραγούδι! Καλημέρα από Καβάλα 🐭

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν μπορώ να είμαι εκεί στα μέρη σου χειμωνιάτικα, χαίρομαι που έφερες τον αέρα της αγαπημένης πόλης στον χώρο μου!
      Λατρεύω τον τόπο σου και τον απολαμβάνω κάθε καλοκαίρι!
      Να είσαι καλά και καλές γιορτές!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.