Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Κάτι να υπάρχει στην οθόνη...


Κάτι να υπάρχει στην οθόνη για όσους περνούν από εδώ μια βόλτα. Κάτι, για να μη βαριούνται να βλέπουν το ίδιο και το ίδιο, να χάσκει "κρεμασμένο" εδώ στον "τοίχο" της εικονικής πραγματικότητας, που είναι καλή για λίγη χαλάρωση, και μόνο.
Έτσι κι αλλιώς, δεν ήμουν ποτέ εγώ για όλα αυτά, τα διαδικτυακά, καθώς δε με ενδιέφεραν καθόλου μέχρι να "μπλέξω" (ένεκα της κρίσης), να παθιαστώ για κάποιο διάστημα κι έπειτα ν' "αρμενίσω" πάλι... (είπαμε για όλα υπάρχει το "τόσο όσο").
Η αληθινή ζωή είναι εκεί έξω και απαιτεί πολλά, όπως και προσφέρει επίσης.



Λίγες σημειώσεις από ένα αγαπημένο βιβλίο:
"Όταν έκλαψε ο Νίτσε" του Irvin Yalom, εκδ. Άγρα
Ίσως έχουν κάτι να πουν, μπορεί και όχι.


"...να μετατρέπεις το “ήταν να γίνει έτσι” σε “έτσι το θέλησα"



"Ναι η αιώνια επανάληψη σημαίνει ότι κάθε φορά που επιλέγεις μια πράξη θα την επιλέγεις αιώνια. Και ισχύει ίδιο για κάθε πράξη που δεν κάνεις, κάθε εμποδισμένη σκέψη, κάθε επιλογή που αποφεύγεις. Και όλη η αβίωτη ζωή θα μένει να φουσκώνει μέσα σου, αβίωτη για όλη την αιωνιότητα. Κι η αδιόρατη φωνή της συνείδησής σου θα σου διαμαρτύρεται αιώνια."


"Η αποκάλυψη του εαυτού σου σε κάποιον άλλο είναι προανάκρουσμα της προδοσίας σε κάνει ν΄ αρρωσταίνεις, έτσι δεν είναι;"


"Θα ΄ρθει μια εποχή που οι άνθρωποι θα πάψουν να φοβούνται την γνώση, που δεν θα μεταμφιέζουν την αδυναμία σε “ηθικό νόμο”, που θα βρουν το θάρρος να σπάσουν τα δεσμά του “πρέπει”."

 
"…αντιπαθώ τους άλλους που μου κλέβουν την μοναχικότητά μου χωρίς να μου προσφέρουν αληθινή συντροφιά."


"Να ανακαλύψεις χαραυγές και χρυσές ευκαιρίες, ν΄ αγαπήσεις μια πλούσια γενναία ψυχή: όλοι τα έχουμε ανάγκη αυτά σκέφτηκε, τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας." 


“Ίσως” είπε ο Νίτσε, “ο άντρας μόνο όντας άντρας ελευθερώνει τη γυναίκα μέσα σε μια γυναίκα“
 


"Η γεύση του θανάτου στο στόμα μου μού έδινε προοπτική και θάρρος. Το θάρρος να είμαι ο εαυτός μου, αυτό είναι σημαντικό."


"Πρέπει να είσαι έτοιμος να καείς στην ίδια σου τη φλόγα: πώς να ξαναγεννηθείς αν δεν γίνεις πρώτα στάχτη;"


"Πρέπει να επιλέξετε ανάμεσα στην άνεση και στην αληθινή αναζήτηση!" 


 







6 σχόλια:

  1. Η Αληθινή ζωή πάντα ήταν και θα είναι έξω Γλαύκη.
    Ο Κόσμος των ιστολογίων είναι ένα κομμάτι ανοιχτό της δημιουργικής μας ζωής. Ένα ανοιχτό βιβλίο. Μια γραφή, μια δημιουργία.
    Θαρρώ ότι αξίζει την προσοχή της και την παρουσία της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε διαφωνώ ότι ο κόσμος των ιστολογίων μπορεί να προσφέρει πολλά, όμως όπως και με τα βιβλία, μπορεί να διαβάσεις κάποιο και να μη θες να τελειώσει, ενώ με κάποιο άλλο να το αφήσεις στην άκρη σχεδόν από την αρχή, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι ένα καλό βιβλίο αντικειμενικά. Έχει να κάνει με τη διάθεση του αναγνώστη, με το κατά πόσο του ταιριάζει ή την εποχή που καταπιάστηκε με αυτό.
      Θα δείξει, Γιάννη μου.

      Διαγραφή
  2. ''Όταν έκλαψε ο Νίτσε'' αγαπημένο βιβλιο αν και θα έλεγα ο Γιάλομ είναι αγαπημένος μου.
    "…αντιπαθώ τους άλλους που μου κλέβουν την μοναχικότητά μου χωρίς να μου προσφέρουν αληθινή συντροφιά." Αυτό μ'αρέσει πολύ
    Και ναι η ζωή είναι έξω φυσικά. Και οι υποχρεώσεις πολλές αλλά κάποιες στιγμές υπάρχουν που μπορούμε να αφιερώσουμε και στο μπλόκινγκ αν το αγαπάμε πολύ
    Τις καλησπέρες μου αφήνω και πάντα με ουσιαστικά θέματα γεμίζει η οθόνη μου όταν έρχομαι στον Καφέ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκινώντας από τα τελευταία σου λόγια με τιμά που αισθάνεσαι έτσι ερχόμενη εδώ, όμως τελικά δεν ξέρω αν το μπλόγκινγκ είναι κάτι που αγαπώ τόσο πολύ, για να του αφιερώνω τον χρόνο που απαιτείται και ειδικά αυτό τον καιρό που δεν περισσεύει πολύ. Μάλλον περνάω και φάση όπου δεν επιζητώ την πολλή επικοινωνία. Με πιάνουν κατά διαστήματα κάτι τέτοια - από παιδί ακόμα.

      Ο Γιάλομ είναι μοναδικός σε αυτό που κάνει και είναι ιδιαίτερα αγαπητός στην χώρα μας.
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.