Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

Των τοίχων τα γραμμένα (Μέρος 1ο)


Δεν θα υπάρξει κείμενο, όπως άλλες φορές, για τα γραμμένα των τοίχων που επέλεξα, καθώς δεν έχω τίποτα να πω παραπάνω από αυτά που θα πουν οι τοίχοι και η μουσική, η οποία είναι κάτι ιδιαίτερο σήμερα...
Θα έχω δύο αναρτήσεις, διότι είναι αρκετές οι εικόνες και τα μουσικά κομμάτια. Στη δεύτερη θα μπορεί να περάσει κανείς με παραπομπή που θα είναι ενεργοποιημένη.
Άλλος ένας λόγος που κάνω και τις δύο αναρτήσεις παράλληλα είναι γιατί δεν γνωρίζω πότε θα μπορέσω να γράψω πάλι... Τα σχολειά ανοίγουν!
Καλή μελέτη και... προσεχτική ακρόαση!


























Και στις δύο αναρτήσεις το πρώτο τραγούδι ανήκει στους The Clash, το γνωστό βρετανικό συγκρότημα και τα άλλα μουσικά κομμάτια σε ένα ελληνικό, που το γνώρισα πριν λίγα μόλις χρόνια και λυπάμαι γι' αυτό... Ένα συγκρότημα που θα μπορούσε να είχε φοβερή επιτυχία, αν αυτό είχε βρεθεί στην βρετανική μουσική σκηνή. Ο λόγος για τους Psycho (κλικ στο όνομα για πληροφορίες).





Το πρώτο τραγούδι του ξεχωριστού ελληνικού συγκροτήματος είναι σίγουρα καλύτερο και πιο προχωρημένο από το αυθεντικό των Talking Heads...


Κι εδώ των  Talking Heads (κλικ).




@ Συνέχεια του "μαραθώνιου" ανάγνωσης κι ακρόασης  εδώ...



10 σχόλια:

  1. Γλαύκη να ευχηθώ καλή εκπαιδευτική χρονιά και να σε καλέσω να μην μας ξεχάσεις ναι ;
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας "ξέχασα" λίγο, αφού οι υποχρεώσεις έπεσαν μαζεμένες κι εγώ θέλω να είμαι πάντα σε όσα μπορώ οκ!
      Στην ανάρτηση με τα ρομπότ πάντως είχα ξεχάσει πραγματικά τα αναπάντητα σχόλια...!!!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα να έχουμε, Γλαύκη μου! Με το καλό η νέα σχολική.
    Λατρεμένοι τοίχοι! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλαύκη μου, ελπίζω η μπλογκογειτονιά μας να κρατήσει μέχρι να σκίσει ο Τσίπρας τα μνημόνια! Χα, χα. Καλό Σεπτέμβρη, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα εντοπίζεις μια χαρά...!
      Καλό Οκτώβρη θα πούμε σε λίγο με τόσο καιρό που έκανα να απαντήσω, σαν τον πρωθυπουργό με τα μνημόνια κι εγώ, χαχα!

      Διαγραφή
  4. Φθινοπωρινός δρόμος - Σταύρος Ξαρχάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.