Παρασκευή 9 Ιουνίου 2023

Νοιάζομαι, και όχι με τυφλό τρόπο

Έχει συμβεί αρκετές φορές άλλα να ετοιμάζομαι να γράψω εδώ και τελικά σε άλλα να καταλήγω, όμως είναι η πρώτη φορά που ενώ είχα γράψει ήδη μεγάλο μέρος του κειμένου ανάρτησης και τα έσβησα όλα! Σκέφτηκα ότι δεν έχει κανένα νόημα να επαναλαμβάνω πράγματα που έχω πει σε πολλές αναρτήσεις τα οχτώ χρόνια που υπάρχει το blog μου.Ήταν σαν να "κόλλησε" η σκέψη και ο λόγος, εξαιτίας της ματαιότητας της προσπάθειας όσον αφορά στα πολιτικά ζητήματα, τα κοινωνικά θέματα και προβλήματα, τον άνθρωπο γενικά και τον Έλληνα ειδικά.

Διαβάζω και ακούω προσεχτικά τις θέσεις όλων των πολιτικών και παρατηρώ όσο το δυνατό με πιο αντικειμενική ματιά τις στάσεις και τις πράξεις τους, όπως παράλληλα κάνω το ίδιο για την πλευρά των πολιτών και την κοινωνία. Έτσι, διαμορφώνω καθαρά προσωπική άποψη (με τις αλήθειες της και τα σφάλματά της φυσικά) και δεν ακολουθώ τυφλά κανέναν. Αυτό προϋποθέτει χρόνο (που είναι πολύτιμος), κόπο για να γίνει η επεξεργασία τους και τεράστια υπομονή και επιμονή. 

Τότε θα πει κάποιος:  "Τι κάθεσαι και ασχολείσαι;"

Και θα απαντούσα: "Γιατί νοιάζομαι. Γιατί, ναι, θα αφιερώσω χρόνο για το πού θα πάω διακοπές (αν έχω τα χρήματα), μα θα αφιερώσω και πολύ περισσότερο χρόνο για το πού πηγαίνει η ζωή μου και ο τόπος μου. Κι αν μπορώ να παρέμβω με κάποιο τρόπο καλώς, αλλιώς να έχω τουλάχιστον τη δυνατότητα να προετοιμαστώ για τη συνέχεια που δε θα είμαι σε θέση να ορίσω."

Σταματώ εδώ και ίσως σε κάποια επόμενη ανάρτηση αποφασίσω να εκφράσω μέρος από το πλήθος των σκέψεων που στριφογυρίζουν στον νου μου και αφού θα έχω νικήσει το αίσθημα της μάταιης προσπάθειας. 


Υ.Γ.
Προς το παρόν ας αισθανόμαστε "υπεραναπτυγμένοι" Άθλιοι (Βίκτωρ Ουγκώ), αφού μας το είπαν, πρέπει να το πιστέψουμε!



14 σχόλια:

  1. Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό σου το νοιάξιμο, Γλαύκη. Και φυσικά, κάθε πολίτης οφείλει να "κοσκινίζει" με μεγάλη προσοχή κάθε τι που ακούει και κάθε τοποθέτηση πάνω σε μικρό ή μεγάλο ζήτημα. Αυτή είναι η σωστή διαμόρφωση συνείδησης και άποψης.
    Θα ήθελα ναι να δω αυτές σου τις σκέψεις, έχω πολλά να πάρω από αυτές.
    Στέλνω την καλησπέρα μου και τις ευχές μου για όμορφο Σαββατοκύριακο.

    Υ.Γ. Αχ πού θυμήθηκες αυτό το ξεχασμένο γλυκύτατο τραγούδι βρε κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το κάνουν οι περισσότεροι πολίτες, Γιάννη μου, δυστυχώς! Αφήνονται και τους πάει το ρεύμα και ό,τι γίνει. Αν υπάρξει κάποιο εφήμερο όφελος που θα αρπάξει το αυτί τους, ακόμη καλύτερα. Μέχρι εκεί. Οι υπόλοιποι φωνή βοώντος εν τη ερήμω.
      Όσο για τις σκέψεις μου, δεν ξέρω αν θα καταφέρω να τις εκφράσω, καθώς βγαίνει ένα τεράστιο "ΟΥΦ"!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα.
    Επειδή δεν είμαι και στα καλύτερα μου στέλνω τραγούδι.
    https://www.youtube.com/watch?v=g5r8QlX_Eqo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να είσαι μετά από αυτό που συνέβη;
      Υπομονή και κινητοποίηση.
      Το τραγούδι θαυμάσιο και συγκινητικό.
      Ένα ακόμη για το φως που αποπνέει (είναι πολύ γνωστό):
      https://www.youtube.com/watch?v=n88MReEC27k

      Διαγραφή
  3. Δεν νοιώθεις κι εσύ πως στομώνει ολοένα ο νους και η σκέψη σου απ' την επικαιρότητα;
    Ο τίτλος σου είναι πολύ εύστοχος "Νοιάζομαι, και όχι με τυφλό τρόπο". Νομίζω πως εφάπτονται οι έγνοιες μας. Περιμένω με ενδιαφέρον να ξεδιπλώσεις τις σκέψεις σου, γιατί είσαι ένα σκεπτόμενο άτομο και βιώνεις τα προβλήματα της κοινωνίας.
    Πάω για το τραγουδάκι (τραγουδάρα μάλλον) που μας έβαλες σήμερα. Καλή νέα εβδομάδα να έχεις, Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να μην στομώνει, Μαρία μου, ο νους με τόσα στοιχεία που αναγκάζεται να επεξεργαστεί κάθε μέρα; Το ζήτημα είναι φτάνει κανείς να αγριεύεται με πολλά από όσα συμβαίνουν.
      Φυσικά και εφάπτονται οι έγνοιες μας. Μακάρι να εφάπτονταν και πάρα πολλών άλλων. Ειλικρινά δεν ξέρω αν θα μπορέσω να εκφράσω όσα σκέφτομαι. Γράφονται τόσα που ίσως είναι και περιττό. Θα δείξει.
      Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  4. Καλή εβδομάδα!!!
    Διάβασα πρίν λίγο την ανάρτησή σου.
    Νοιάζομαι ,ενδιαφέρομαι λέξεις άγνωστες για αρκετούς ανθρώπους που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι ο εαυτός τους.
    Γι'αυτό και τίποτα δεν πάει καλά σε αυτή τη χώρα.
    Γιατί όλοι ψάχνουν να βολευτούν.Και οι άλλοι στο χάος.
    Μόνο όταν υπάρξει πρόβλημα που θα είναι κοινό για όλους ΜΟΝΟ τότε ξυπνάν από τον λήθαργο...
    Τις θέσεις των πολιτικών τις έχω καταλάβει πολλά χρόνια τώρα.
    Δεν πιστεύω σε κανένα κόμμα.
    Γιατί όλοι είναι καλοί μέχρι να ανέβουν στην "καρέκλα".
    Τέλος πάντων....
    Μουσική!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=Huq1_pHGl8A

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα!
      έχω απαντήσει και στο σχόλιό σου στην προηγούμενη ανάρτηση. Το αναφέρω, γιατί δεν ξέρω αν το είδες.
      Αυτό το "βόλεμα" μας έχει καταβροχθίσει ως λαό και ουσιαστική και βαθιά πρόοδος μηδέν σχεδόν. Ίσα-ίσα να φαίνεται κάτι προς τα έξω.
      Το ανησυχητικό είναι ότι όσο περνούν τα χρόνια και οι καταστάσεις ζορίζουν δεν θα ξυπνούν καν από τον λήθαργο.
      Ανάμεσα στους πολιτικούς ή άτομα που ασχολούνται με τα κοινά υπάρχουν πάντα εξαιρέσεις που εργάζονται με σκοπό το κοινό όφελος. Αυτοί είναι οι πιο δυστυχείς, καθώς δέχονται διαρκώς τις ασφυκτικές πιέσεις των άλλων (αφού χαλούν τις συνήθειες) ή εγκαταλείπουν κάποια στιγμή γιατί δεν επιθυμούν να "λερωθούν".
      Το μουσικό κομμάτι εμβληματικό!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα.
    Πρώτος καφές της ημέρας παρέα με μουσική.
    Και επειδή η μουσική είναι το οξυγόνο της ψυχής πρέπει να μοιράζεται.

    https://www.youtube.com/watch?v=506-a_GODao
    https://www.youtube.com/watch?v=N8_NWrpskjM
    https://www.youtube.com/watch?v=ABWzeDmjgzU
    https://www.youtube.com/watch?v=aLFa38f4kO4
    https://www.youtube.com/watch?v=YYBElWR_zNs
    https://www.youtube.com/watch?v=23TTA3dbJ-U
    https://www.youtube.com/watch?v=J3ZP2RGnVCo
    https://www.youtube.com/watch?v=Yxys2D3XiJc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Δεν ξέρω αν είσαι ο Μάριος, γιατί δεν απάντησες στο σχόλιό μου παραπάνω.
      Πάντως, ευχαριστώ πάρα πολύ για την πολλή μουσική που χάρισες εδώ! Μας βάζει στον πνεύμα του καλοκαιριού, μήπως και μεριάσουμε κάπως την κακή ατμόσφαιρα.
      Κρατώ περισσότερο απ' όλα το τελευταίο μουσικό κομμάτι, καθώς μου άρεσαν στίχοι και μελωδία πολύ. Ίσως γιατί το είχα μεγαλύτερη ανάγκη.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα.
      Μετά από αυτό που προέκυψε τις τελευταίες μέρες,κάνω πολλά πράγματα ταυτόχρονα και ξέχασα να γράψω το όνομα ή ένα (Μ).
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
      Ένα θέμα που θα ήταν ωραίο να γράψεις κάποια στιγμή είναι η αχαριστία.Στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων.
      Φιλικές,ερωτικές,ακόμα και από συγγενείς.
      Η μουσική πρόταση σήμερα έρχεται απο το Kosmos.
      Κάθε απόγευμα - βράδυ από τις 18:00 - 00:00.!!!



      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα.
      Είναι πολύ φυσικό να είσαι πλήρη δραστηριότητα λόγω της κατάστασης. Δεν πειράζει, απλά ήθελα να ξέρω σε ποιον απευθύνομαι και μην κάνω κάποιο λάθος.
      Σχετικά με τις απαντήσεις για τις οποίες με ευχαριστείς, πιστεύω ότι σε τέτοια φάση είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει κάποιος εξ αποστάσεως.
      Το θέμα που προτείνεις έχει ενδιαφέρον και μάλλον θα γράψω κάτι. Παρόλο που έχω γράψει για παρεμφερή θέματα κατά καιρούς. Ευχαριστώ για την πρόταση.
      Μουσική, έτσι για το καλό, σήμερα μόνο από τον Χατζηδάκη, ο οποίος άφησε ετούτο τον κόσμο σαν σήμερα (αν και δεν ακούς ιδιαίτερα ελληνική μουσική):
      https://www.youtube.com/watch?v=jP98OSWgkrc
      https://www.youtube.com/watch?v=QG09ShjqPYw
      https://www.youtube.com/watch?v=qEnYd3VyYJQ
      https://www.youtube.com/watch?v=Kh72FRD1opQ
      https://www.youtube.com/watch?v=XR_2l4NxHfY

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα.
    Μου αρέσει πολύ ο Χατζηδάκης.
    Και αυτά τα τραγούδια που έχεις επιλέξει είναι όλα ένα και ένα.
    Δεν ξέρω έαν θυμάσαι ένα μουσικό θέμα ; Νυχτερινός περίπατος σε διασκευή από τον Σταύρο Λάντσια ;
    https://www.youtube.com/watch?v=iwwVBZ8css0
    Η ιστορία της Ελληνικής Μουσικής.
    Είναι ωραίο πιστεύω,να ακους τόσο ωραίες διασκευές σε λατρεμένα τραγούδια - ορχηστρικά θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που πρόσφερα κάτι που σε ευχαρίστησε τόσο!
      Όσο για τον "Νυχτερινό περίπατο" του Λάντσια πώς να το ξεχάσω, αφού είναι μοναδικό! Μάλιστα, με είχε εμπνεύσει να δημιουργήσω μια χριστουγεννιάτικη ανάρτηση τις ημέρες που το αφιέρωσες εδώ.
      Σ' ευχαριστώ και πάλι!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.