Τετάρτη 6 Ιουλίου 2022

Λίγα και καλά δίχως βαρετές εξηγήσεις

 

Όποιος και ό,τι είναι σε αποδρομή, ας φεύγει σιγά-σιγά να ξεφορτώσει η καρδιά, να καθαρίσει ο νους και ν' ανοίξει ο δρόμος για νέες περιπέτειες, Ψυχή θα απαιτούν και δαύτες, όμως ίσως να αξίζει τον κόπο, την υπομονή και την αντοχή, που ήδη σπαταλήθηκαν σε λάθος επιλογές.

Ας μείνουν σαν ξεχασμένες, σ' ένα συρτάρι, καρτ ποστάλ όσα δεν προλάβαμε ή δεν μας επιτράπηκε να πράξουμε στην ώρα τους, αλλά ας είμαστε σαν έτοιμοι από καιρό για όσα θα θέλαμε να γίνουν από εδώ και πέρα, σαν καρτ ποστάλ που κρατάμε ήδη στα χέρια και αναμένουν να ζωντανέψουν όσα υπόσχονται.

 





5 σχόλια:

  1. Η μουσική σου αύρα, Γλαύκη μου, έρχεται να ξαλαφρώσει τις σκέψεις και το νου μας, μέσα στην κάψα του καλοκαιριού.
    Την καλησπέρα σου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω βρε Γιάννη, ζούμε το αλλοπρόσαλλο και δεν είναι διόλου τυχαίο, δυστυχώς! Έχω χάσει την υπομονή μου πια, ενώ απαιτείται πολύ περισσότερη από .ο,τι βλέπω! Δε λένε να "ξεκατσικωθούν" και μας εμπαίζουν διαρκώς. Είναι κι αυτό μια στρατηγική φυσικά. Καλά να πάθουμε τόσο βλάκες που είμαστε!
      Η μουσική είναι μια δικλείδα ασφαλείας για μένα, γι να μπορώ να συνεχίζω με σχετική ψυχραιμία!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    2. Και εσύ κορίτσι μου, να προσέχεις τον εαυτό σου.

      Διαγραφή
  2. Να φεύγουν όσα μας στεναχωρουν Γλαύκη μου να μην μένουν και μας δυσκολεύουν την ζωή μακάρι να είχαμε ενα μαγικό ραβδάκι και να τα φτιάχναμε όλα καλά ..
    ουτοπία θα μου πεις και θα έχεις δίκιο...
    Όσο για την θάλασσα εύχομαι να την απολαύσεις κορίτσι μου
    Να πούμε καλό καλοκαιράκι ίσως είναι ακόμα νωρίς
    ωραίες οι επιλογές των τραγουδιών...φιλιααα











    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολα ζητήματα θέτεις, Ρούλα μου!
      Ο άνθρωπος πρέπει να είναι προετοιμάζεται για όλα σε τούτη την ζωή από μικρό παιδί. Να λυγάει, αλλά να μη σπάει. Να βρίσκει τη δύναμη να συνεχίζει και το θάρρος να παλεύει με τα "θεριά" γύρω του!
      Όμορφο καλοκαίρι σου εύχομαι, καλή μου, και να απολαύσεις κι εσύ όσα αγαπάς!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.