Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2022

Ένας μουσικός περίπατος θεραπευτικός

Λένε ότι τα φρέσκα λουλούδια μειώνουν το άγχος και η παρουσία τους γύρω μας - είτε σε εξωτερικό χώρο είτε σε εσωτερικό - έχει ρόλο θεραπευτικό. Ας μην παραλείπουμε, λοιπόν, να αφιερώνουμε λίγο χρόνο σ' αυτά, μια και οι καιροί είναι δύσκολοι και ιδιαίτερα πιεστικοί από κάθε κατεύθυνση...

Πέρα από τα άνθη, πάντα ένας μουσικός περίπατος είναι επίσης θεραπευτικός! Ειδικά αν σε κάτι τέτοιο μας οδηγεί μια απαλή φωνή και μια όμορφη γλυκιά μελωδία. Οι επιλογές που ακολουθούν είναι όλες πολύ γνωστές και ερμηνευμένες εδώ από έναν νέο καλλιτέχνη.

Επαναφέρω και μια παλιά μου συνήθεια...  
Συντροφεύω τα τραγούδια με στίχους που διάλεξα από αυτά και έβαλα σε σειρά που μου ταίριαξε, ώστε να τους δώσω ένα δικό μου νόημα!
 

"Με τι καρδιά τραγούδι να σου πω"

"Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν
η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν"

"Κι απ' την αρχή να φωτίζω ξανά
της καρδιάς το τραγούδι.
Και τρυφερά να κρατώ πόνο,
πίκρα, λυγμό, σαν λουλούδι"

"Μη σε νοιάζει που το φως
είναι λιγοστό
και περπάτα δίπλα μου
όπως περπατώ"

"Προσωπικά δεν έχω αίσθηση 
αυτό που ζούμε αν είναι αλήθεια ή παραίσθηση"

 

 










4 σχόλια:

  1. Τόσο τα λουλούδια όσο και η μουσική αποτελούν ιάματα στη ζωή μας Γλαύκη μου. Τόσο εσύ όσο και το δικτυακό σου σπιτικό εδώ, αποτελούν φορείς αυτών των ιαμάτων στην καθημερινότητά μας. Αυτή σου η διαχρονική προσφορά έχει τη σημαντική της αξία. Πολύ ωραία τα τραγούδια και η φωνή.
    Καλησπέρα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Γιάννη και συγγνώμη για την πολύ καθυστερημένη απάντηση. Η εβδομάδα ήταν πολύ δύσκολη, οπότε δεν υπήρχε ούτε η διάθεση ούτε ο χρόνος, για να είμαι εδώ.
      Συχνά προσφέρω "ιάματα" και στον χώρο του ιστολόγιου και αλλού, όμως υπάρχουν στιγμές που δεν μπορώ να προσφέρω ούτε σταγόνα "ιάματος" στον ίδιο μου τον εαυτό. Μόνο ένα "ουφ" βγαίνει διαρκώς, αφού μόλις ξεπερνάμε κάτι εμφανίζεται κάτι άλλο, σαν τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας ένα πράμα. Τι να πω;
      Αποχωρώ, διότι μεταφέρω κακή ατμόσφαιρα εδώ και δεν είναι ό,τι καλύτερο αυτό.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Πόσο χαίρομαι που σε ξανά(ακούω)διαβάζω. τα τελευταία χιόνια κατέστρεψαν πολλές γλαστρούλες μου και πενθώ, Γλαύκη μου...
    Καλή συνέχεια, αγαπημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Αλεξάνδρα μου!
      Κι εγώ χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!
      Ανανεώνεις τα φυτά σου, για να μη χάσεις την ομορφιά τους. Είναι πολύτιμη στο γκρίζο τοπίο.
      Να είσαι καλά και μόλις μπορέσω θα περάσω να δω τι κάνεις στο "σπιτικό" σου, όπως και σε άλλων που έχω καιρό να πάω.

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.