Παρασκευή 8 Μαΐου 2026

Ανακατεύοντας στίχους και στροφές...!

Είναι σου λέω παιδί,
κρυφοκοιτάει της ψυχής σου τα ανείπωτα.

Ο χρόνος είναι παιδί,
κλωτσάει μια μπάλα και τρέχει από πίσω της. 

Όσα ο χρόνος δεν μπορεί λένε τα φέρνει η στιγμή
Κι ότι ο κόσμος είναι αυτός που είναι, ζήτημα δικό σου
αν θα βουτήξεις στα βαθιά ή αν θα κοιτάς από μακριά
Έτσι κι αλλιώς ούτε κι εγώ ξέρω πως βρέθηκα εδώ,
σ' αυτή την άβυσσο μπροστά, τόσο κοντά, τόσο κοντά.

Οι παλιές φωτογραφίες σαν νησιά στου χρόνου τον ωκεανό, 
τις κοιτάζω και απορώ, πάλι δεν καταλαβαίνω. 
Πώς χωράει τόση αγάπη σε μια εικόνα 
και με βρίσκει πάλι εδώ να κοιτάω το κενό που χορεύει ασημένιο. 

Απ' τη σιωπή ως την κραυγή, ελάχιστη απόσταση.
Μία ρωγμή και ξαφνικά γίνεται ο θόλος θρύψαλα.
Πέφτει κομμάτια τώρα εμπρός σου ο παλιός ο ουρανός. 

Θέλω να καθίσουμε μαζί
όλη νύχτα να κοιτάμε απ’ το μπαλκόνι 
μια πόλη που δε λέει να κοιμηθεί,
γιατί φοβάται να ξυπνήσει πάλι μόνη.

Ατσάλι και τσιμέντο κι όμως η άνοιξη 
θριαμβεύει μες στα μάτια που γελάνε.

Θέλω απόψε να έρθω να σε βρω,
μα φοβάμαι το κουδούνι να χτυπήσω.
Μη μου πουν ότι δεν έμενες ποτέ εδώ.
Κι επιτέλους ήσυχους να τους αφήσω.

Δεν πειράζει μου αρκεί, μου αρκεί που περιμένω.

Από τη γη στον ουρανό σε ένα δευτερόλεπτο.
Μες τον αιώνα μιας στιγμής μπορείς πια γύρω σου να δεις.
Όλα όσα μοιάζαν μακρινά και δυνατά τ’ αδύνατα.
  


💥 Για ακόμη μία φορά έπαιξα με τους στίχους και τις στροφές τεσσάρων τραγουδιών με σκοπό να δημιουργηθεί κάτι διαφορετικό, φυσικά με το δικό του νέο νόημα. Μικρές παιχνιδιάρικες πινελιές είναι απαραίτητες επάνω στον καμβά της μουντής καθημερινότητας, διότι της χαρίζουν μια γλυκιά φωτεινότητα, όπως το χαμόγελο στα πρόσωπά μας!

💥 Ακολουθούν τα τραγούδια - όλα είναι του Παύλου Παυλίδη -  από τα οποία δανείστηκα τους στίχους και όποιος κάνει κέφι ας βρει από πού πήρα και τι...

 


 


 


 


 

10 σχόλια:

  1. Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Κώστα.
      Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά υπήρχαν διάφορες υποχρεώσεις.
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη εδώ!

      Διαγραφή
  2. Από κάτι που ήδη υπάρχει, πόσο όμορφα μπορείς να κάνεις κάτι άλλο, όταν σε εμπνέει ο στίχος Γλαύκη μου! Μπράβο σου!
    Οσο για το ψάξιμο, το έκανα κέφι και το έψαξα.
    Οταν εκεί που οι παλιές φωτογραφίες, σαν τα νησιά του χρόνου , περιμένουν να τις ανακαλύψεις, βγήκαν από το πρώτο βίντεο.
    Είναι σου λέω παιδί,
    κρυφοκοιτάει της ψυχής σου τα ανείπωτα. Αυτό από το δεύτερο...
    Σειρά έχει το τρίτο βίντεο Μία ρωγμή και ξαφνικά γίνεται ο θόλος θρύψαλα.
    Ατσάλι και τσιμέντο κι όμως η άνοιξη
    θριαμβεύει μες στα μάτια που γελάνε.
    Ας τελειώσουμε με μάτια που γελάνε! Γλαύκη μου!
    Καλό Σαββατοκυριακο σου εύχομαι. 🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, συγγνώμη που απαντώ καθυστερημένα, όμως είχα υποχρεώσεις πολλές και λίγο χρόνο!
      Μπράβο σου που μπήκες σε τέτοια φασαρία και αφιέρωσες χρόνο να βρει τα τραγούδια!
      Χαίρομαι πολύ που την έκανες κέφι την ανάρτηση!
      Φιλιά πολλά και καλό υπόλοιπο εβδομάδας!

      Διαγραφή
  3. Κοίτα τώρα κάτι ομορφιές που κάνεις, Γλαύκη! Μιλάμε για μια πολύ ιδιαίτερη έμπνευση και σκέψη, που παραπέμπει σε λογοτεχνικό παιχνίδι.
    Πολύ ιδιαίτερος ο ήχος και το χρώμα φωνής του νεαρού καλλιτέχνη, που ομολογώ δεν γνωρίζω καθόλου.
    Προϊόν της συνεχούς σου διάθεσης να αναζητάς δρόμους στη μουσική και στο ταξίδι των στίχων, καλή μου φίλη.
    Μπράβο ειλικρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι κάπως σαν λογοτεχνικό παιχνίδι :))
      Ο καλλιτέχνης είναι πλέον εξηντάρηςμ όμως η φωνή του είναι πολύ νεανική και όμορφη.
      Πολύ χάρηκα που σου άρεσε η ανάρτηση και φυσικά η μουσική της!
      Να είσαι καλά!
      Κι ευχαριστώ θερμότατα!
      Υ.Γ.
      Συγγνώμη για την καθυστέρηση, αλλά δεν είχα καθόλου χρόνο για εδώ!

      Διαγραφή
  4. Τα έκαμες τόσο ταιριαστά που μόνο φτάνοντας στο τέλος είδα ότι είναι δανεικά. Ωραία σκέψη, Γλαύκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτυχε η προσπάθεια, δηλαδή:))
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, Lysippe!
      Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφο αυτό που έκανες Γλαύκη μου. Οι στίχοι κράτησαν την ψυχή τους και με την ένωση τους, δημιούργησες κάτι νέο.
    Συγνώμη που άργησα να περάσω.
    Πολλά φιλιά. Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαρίνα μου!
      Φυσικά και δεν απολογείσαι για την επίσκεψή σου εδώ! Όποτε θες και κάνεις κέφι έρχεσαι και σχολιάζεις.
      Να είσαι καλά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.