Τρίτη 7 Μαΐου 2024

Το εμπόδιο συνήθως είμαστε εμείς


Εμπόδια

Εκεί που πας να με βρεις ρίχνω ένα καινούργιο φράγμα.
Δεν είναι που δεν θέλω να με βρεις
δεν είναι που θέλω να σε διώξω.
Μόνο που πια πρέπει να δούμε καθαρά
πόσα εμπόδια αντέχουμε να ξεπεράσουμε
για να βρεθούμε.
Πρέπει να ελέγξουμε ως πού τραβάει η δύναμή μας.
Κι έπειτα, μην ξεχνάς ποτέ το ενδεχόμενο
τα φράγματα να μην τα φτιάχνω μόνος μου
μα να υπάρχουν πάνω μου και μέσα μου σα μελανές ουλές
αλλάζοντας το σήμα και το χρώμα μου.
Αυτό το εμπόδιο που είναι ο εαυτός μου
για τον εαυτό μου.

                                                  Τίτος Πατρίκιος

 

Ο Τίτος εδώ αναφέρεται κυρίως στις σχέσεις των ανθρώπων - που είναι πράγματι πολύ σημαντικές -  όμως ας μην σταθούμε μόνο σ' αυτό, καθώς σε πολλές καταστάσεις στη ζωή μας τα εμπόδια τα βάζουμε εμείς οι ίδιοι. Τα οποία μπορεί να προέρχονται από βαθιά ενσωματωμένες ανασφάλειες ή από ψυχικά τραύματα (μικρά ή μεγαλύτερα) που δεν επουλώθηκαν ποτέ. Σε κάθε περίπτωση ό,τι δεν το επεξεργάστηκε κανείς με επιμέλεια στην πάροδο του χρόνου στέκει εκεί ως ισχυρό εμπόδιο σε οποιαδήποτε προσπάθεια για βηματισμό προς την προσωπική του βελτίωση ή την επίτευξη ενός στόχου.

Έτσι, μια υπενθύμιση έκανα σε μια κοινότοπη διαπίστωση, ώστε να μην ξεχνιόμαστε, αφού τα άτιμα τα εμπόδια δεν μας ξεχνούν...


@ Και πάμε για όμορφη μουσική από ένα άλμπουμ παλιό, κλασικό πλέον και από εκείνα με τις υψηλότερες πωλήσεις...

 


 

 

14 σχόλια:

  1. Ένας υπέροχος ποιητής αλλά και ένα εμβληματικό συγκρότημα με ένα άλμπουμ, που σημάδεψε τη νιότη μας, Γλαύκη μου, μας υποδέχεσαι σήμερα στο σπιτικό σου.
    Σε ευχαριστούμε αγαπημένη μας φίλη.
    Χρόνια σου πολλά με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Γιάννη μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Γλαύκη μου και βέβαια τα εμπόδια δεν λείπουν από την ζωή μας ...το θέμα είναι να βρίσκουμε τρόπους να τα αντιμετωπίζουμε, ακόμη και όταν αυτά προέρχονται από εμάς τους ίδιους μεγεθύνοντας καταστάσεις που συναντάμε στον δρόμο μας!
    Απ0λά πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου για έναν όμορφο μήνα και ας έχει περάσει κι όλας το ένα τρίτο του!
    Καλά να περνάς! φιλιααα!🌼🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Ρούλα μου και καλό μήνα!
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου και την παρουσία σου εδώ!
      Πράγματι, συχνά μεγεθύνουμε κάποιες καταστάσεις, με αποτέλεσμα το εύκολο να το μετατρέπουμε δίχως λόγο σε δύσκολο ή πιθανόν ανέφικτο...
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Κοινότοπη μεν, αλλά καθόλου συνειδητοποιημένη η διαπίστωσή σου. Συνήθως για κάθε εμπόδιο που συναντάμε μπροστά μας, ψάχνουμε τον υπαίτιο οπουδήποτε αλλού, εκτός απ' τον καθρέφτη μας. Το έξοχο ποίημα του Πατρίκιου είναι πολύ χαρακτηριστικό. Όσο για τη μουσική σου επιλογή, απλά αγαπημένη και αξεπέραστη! Την καλησπέρα μου, Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο, Μαρία μου, ήρθες και το ολοκλήρωσες μια χαρά! Φυσικά, κι είναι πλέον το πιο συνηθισμένο. Ο καθρέφτης έχει επάνω του πανιά για να μην βλέπει κανείς τα δικά του σφάλματα ή την πραγματικότητα ως έχει.
      Τυχαία έπεσα στο ποίημα του Τίτου και μου άρεσε πολύ!
      Όσο για τη μουσική... βρήκα το άλμπουμ με έναν αστείο τρόπο, αλλά δεν είναι της ώρας η περιγραφή!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα1

      Διαγραφή
  4. Nai αλλα καθε εμποδιο για καλο
    ετσι δεν λενε
    ----------------
    τωρα ποσα εμποδια για να ρθει το καλο
    δεν λενε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, όμως λόγω εμποδίων δεν ήταν δυνατό να γράψω εδώ, τα οποία δεν έχουν απομακρυνθεί. Ήρθα παρόλα αυτά να πάρω μια ανάσα, αφού βρίσκομαι σε αναμονή με αρκετή ανησυχία παράλληλα και στενοχώρια.
      Ναι, ίσως θα πρέπει να υπάρξουν πολλά εμπόδια, για να φτάσει κανείς στο καλό.

      Διαγραφή
    2. Ευχομαι ολα να πανε καλα

      Διαγραφή
    3. Σ΄ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου!

      Διαγραφή
  5. https://www.e-tetradio.gr/Article/40928/o-xenofwntas-rarakos-sto-e-tetradio-milaei-gia-ola-ths-moysikhs-kai-toy-radiofwnoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, όμως έχουν προκύψει θέματα υγείας αυτές τις μέρες που είναι στενάχωρα και αρκετά αγχωτικά. Δεν είμαι σε καθόλου καλή διάθεση, όμως ήρθα για να αποφορτιστώ κάπως. Η αναμονή για την έκβαση της κατάστασης είναι δύσκολη.
      Η συνέντευξη είναι πολύ ενδιαφέρουσα και θα ήθελα να σχολιάσω διάφορα, αλλά δεν είναι η κατάλληλη στιγμή.

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΣΒΚ.(Μ).
    https://www.youtube.com/watch?v=jrNqsLQBfQk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο μουσικό κομμάτι και πολύ καλή φωνή.
      Σ' ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.