Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024

Ονειροπαγίδα μιας ένωσης ουτοπικής


Ονείρου απρόσμενου άφιξης θερμή 

Νοτίζει μυρωμένα την ψυχή με την αιθέρια πνοή του

Ευφορίας πλημμυρίδα απ' την απροσδόκητη εικόνα

Ιδεατό άγγιγμα άδικα αποχωρισμένων χεριών

Ροή πολύχροου συναισθήματος αρχίνησε

Οδός πλάνης μα κι απίστευτης ευτυχίας 

Παράκλησης ψιθύρισμα να 'ταν τούτο στιγμή αλήθειας 

Ασύλληπτη σύζευξη ονείρου-πραγματικότητας

Γοητεία όμως μάταιη δονεί τρυφερά το πνεύμα

Ιερή η ένωση των χεριών στον ρεαλιστικό κόσμο

Δυναμική αρωγός στον αγώνα της ζωής

Απολαυστική μυσταγωγία ουτοπίας ήταν μόνο

 

Από ένα όνειρο ήρθε η έμπνευση και πόσο εκπληκτικό θα ήταν να "παγιδεύαμε" τα όμορφα όνειρα με κάποιο τρόπο και να τα μετουσιώναμε σε αληθινές στιγμές. Ευτυχώς, υπάρχουν φορές που αυτό συμβαίνει μα χωρίς να το επιδιώκουμε.

 


 

6 σχόλια:

  1. Μού άρεσε πάρα πολύ, Γλαύκη μου.
    Να που παγίδευσες σκέψεις όμορφες μέσα σε μια ...ονειροπαγίδα, Γλαύκη μου.
    Με ωραίο ποιητικό, θα έλεγα, τρόπο.
    Το χάρηκα.
    Καλή χρονιά, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα, Γιάννη μου!
      Εύχομαι μια χρονιά γεμάτη έμπνευση και για σένα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο. Καλή χρονιά με υγεία. Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, Μαρία Έλενα!
      Εύχομαι τα καλύτερα και για σένα!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία που παγίδευσες τα όνειρα Γλαύκη μου στην ακροστιχίδα σου! ΄(έτσι νομίζω ότι λέγεται αυτή η ποίηση;)
    Είναι αρκετά δύσκολος τρόπος αυτός να γράψεις, αλλά εσύ το έκανες με ένα μοναδικό τρόπο!
    Μακάρι να μπορούσαμε να τα κάνουμε πραγματικότητα!
    το τραγούδι των Κουιν με τον Μέρκιουρι καταπληκτικό..
    προχθές είχε μια ταινία με την ζωή του και το συγκρότημα αυτό!
    Υπέροχος ο Αγγελος στην προηγούμενη σου ανάρτηση...
    Και ναι Γλαύκη μου η ευγνωμοσύνη για ότι περίσσιο
    έχουμε... ας είναι η λέξη που θα πρωταγωνιστεί την καινούργια χρονιά και όχι μόνο σε όλες τις χρονιές που θα έρχονται.
    Καλή χρονιά με υγεία αγάπη και επί γης ειρήνη Γλαύκη μου! φιλιαααα! 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ π[άρα πολύ για τα θερμά σου λόγια, Ρούλα μου!
      Ναι, η ακροστιχίδα δεν είναι καθόλου εύκολη για να τη μετατρέψεις σε μορφή ποίηματος. Άλλη φορά είχα προσπαθήσει να τη συνοδεύσω με ομοιοκαταληξία ή με κάποιο ρυθμό και νομίζω ήταν καλύτερο το αποτέλεσμα. Είχα πολύ καιρό να κάνω μια δημιουργική απόπειρα :)) Έχω βγει εκτός ρυθμού κι εγώ... Ίσως θα πρέπει να το ξαναπιάσω πάλι το γράψιμο και την άσκηση μέσω αυτού. Καλό θα μου κάνει. Ίδωμεν!
      Αντεύχομαι, καλή μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.