Κυριακή 9 Απριλίου 2023

Φράσεις-μηνυματάκια από την 7η τέχνη

Ο καθένας μας λαμβάνει μηνύματα μέσω φράσεων, που κάπου μπορεί να του φανούν χρήσιμα σε συγκεκριμένη περίοδο της ζωής του ή ως σταθερό στήριγμα για όλη την πορεία του, είτε μέσα από συζητήσεις με άλλους, βιβλία, άρθρα, τραγούδια, ταινίες είτε άλλα οπτικά ή ακουστικά ερεθίσματα.

Από όλα αυτά, θα σταθώ τούτη την φορά στις ταινίες, οι οποίες συχνά μας εμπνέουν και γενικά έχουν την αόρατη δύναμη να μας επηρεάζουν. Όλοι έχουμε ξεχωρίσει και λατρέψει συγκεκριμένες ταινίες για την πλοκή τους, άλλες για τους πρωταγωνιστές τους ή τη μουσική και τη φωτογραφία τους, όμως κάποιες για τα μηνύματα που θέλουν να περάσουν στο κοινό.

Ακολουθούν φράσεις από γνωστές ταινίες που βρήκα στο διαδίκτυο ή έχουν μείνει στο δικό μου μυαλουδάκι...
Και... μαρτυρώντας τη μικρή μου αμαρτία θα πω ότι όλα ξεκίνησαν από μία φράση που μου έμεινε από ταινία που είδα πρόσφατα κι επειδή η μνήμη μου δε διέθετε επαρκή στοιχεία για άλλες που ήθελα να γράψω εδώ, έβαλα σε λειτουργία το "ψαχτήρι"!

Μήπως έχουν κάτι να μας πουν;


"Μόνο όταν τα βρεις με τον εαυτό σου, θα μπορέσεις να επικοινωνήσεις πραγματικά με τους άλλους."

Από την ταινία Before Sunrise.


"Η ζωή είναι ένα κουτί γεμάτο σοκολατάκια. Ποτέ δεν ξέρεις τι γεύση θα έχει το επόμενο, μέχρι να το δοκιμάσεις."

Από την ταινία Forrest Gump.


"Ξέρω τι είναι αυτό που πρέπει να κάνω. Πρέπει να συνεχίσω να αναπνέω, γιατί αύριο ο ήλιος θα ανατείλει ξανά. Ποιος ξέρει τι μπορεί να φέρει η παλίρροια…."

Aπό την ταινία Cast Away.


"Μην αφήσεις ποτέ κανέναν, να σε πείσει πως δεν αξίζεις αυτό που θες."

Από την ταινία 10 Things I Hate About You.


"Πρέπει να κάνεις αυτό που θεωρείς σωστό για σένα, ακόμη κι αν πληγώσεις αυτούς που αγαπάς."

Από την ταινία The Notebook.


"Η λέξη προσπάθεια δεν υπάρχει. Ή το κάνεις ή δεν το κάνεις."

Από την ταινία Star Wars.


"Δεν μπορείς να βρεις την αγάπη, εκεί όπου δεν υπάρχει, όπως επίσης η αγάπη δεν μπορεί να κρυφτεί, εκεί όπου υπάρχει πραγματικά."

Από την ταινία Kissing a Fool.


"Το μόνο για το οποίο πρέπει να αποφασίσουμε, είναι το τι θα κάνουμε με το χρόνο που έχουμε."

Από την ταινία The Lord of the Rings

 

Φυσικά, δεν αναφέρθηκα σε "βαριές" ταινίες, οι οποίες αποτελούν ολόκληρες ένα σοβαρό μήνυμα για όλους μας, καθώς μια τέτοια απόπειρα απαιτεί αρκετό χρόνο από μεριάς μου και προτιμώ να τον διαθέσω στην απόλαυση άλλων πραγμάτων λόγω των ημερών... Πιθανόν, θα το πράξω σε άλλη φάση ως συνέχεια αυτής της ανάρτησης. 

@ Όποιος θέλει μπορεί να αναφέρει άλλες φράσεις από ταινίες που έχουν διατηρηθεί στη μνήμη του ως κάτι πολύ ιδιαίτερο!

 

 


 


 

 

6 σχόλια:

  1. "Το μόνο για το οποίο πρέπει να αποφασίσουμε, είναι το τι θα κάνουμε με το χρόνο που μάς δόθηκε" (Έβαλα την ακριβή διατύπωση, γιατί έχει σημασία στο ύφος της άποψης)
    Μια πολύ μεγάλη κουβέντα για μένα έστω και αν έχει μεταφυσική ιδεολογική βάση.
    Πολύ ωραίο το θέμα σου, Γλαύκη μου. Με έπιασες, κυριολεκτικά, αδιάβαστο. Νομίζω ότι είναι μέγα θέμα όχι μόνο για τους απανταχού σινεφίλ αλλά και για όλους μας.
    Αν έχεις επόμενες αναφορές, να τις βάλεις, αξίζει πολύ τον κόπο.
    Την καλησπέρα μου, κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τη διόρθωση, Γιάννη!
      Μια σύντομη και πρόχειρη δουλειά έκανα κι όχι τίποτε σπουδαίο. Όταν μπορέσω θα κάνω κάτι περισσότερο.
      Να είσαι καλά!
      Εύχομαι Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  2. "Αν νιώθεις υπερήφανος για τους προγόνους σου, μη στερήσεις αυτή την υπερηφάνεια από τους απογόνους σου". Τάδε έφη Σωτήρης Τσαφούλιας.
    Έχει πει πολλά και όλα φιλοσοφημένα και με βαθύ νόημα. Όπως και οι φράσεις που έχεις μεταφέρει στην ανάρτησή σου, Γλαύκη μου. Τελικά ο κινηματογράφος όπως και το θέατρο, κρύβει αυτή τη μαγεία. Υπόγεια μηνύματα προς κάθε αποδέκτη, με το απόσταγμα γνώσης του δημιουργού.
    Καλή μεγαλοβδομάδα να έχεις♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, Μαρία μου, αυτή η υπερηφάνεια έχει χαθεί στα Τάρταρα!
      Ευχής έργον θα ήταν τέτοια μηνύματα και πολλά άλλα από διαφορετικές πηγές να έπιαναν τόπο σε μια εποχή που έχουν πολλά απαξιωθεί και άλλα τόσα έχουν διαστρεβλωθεί.
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο θέμα. Κι εγώ πάντα κρατώ μερικές σοφές κουβέντες από ταινίες. Ακόμα και δυο απλά λόγια. Αγαπημένο όλων είναι πάντα το "Άδραξε τη μέρα!" Κλασικό και πετυχημένο, όταν βαριέμαι το λέω πάντα και πετάγομαι πάνω!☺
    Καλή Ανάσταση, Γλαύκη μου!
    Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά κάνεις, Αριστέα μου!
      Καθεμιά από αυτές τις φράσεις λειτουργεί σαν μικρό καμπανάκι κι υπενθύμιση για μια σοφότερη πορεία ζωής.
      Καλή Ανάσταση, κορίτσι μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.