Κυριακή 16 Απριλίου 2023

" Η αγάπη ποτέ δεν ξεπέφτει "


"Αν ξέρω να μιλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπη, τότε έγινα σαν ένας άψυχος χαλκός που βουίζει ή σαν κύμβαλο που ξεκουφαίνει με τους κρότους του. Και αν έχω το χάρισμα να προφητεύω και γνωρίζω όλα τα μυστήρια και όλη τη γνώση, και αν έχω όλη την πίστη, ώστε να μετακινώ με τη δύναμη της ακόμη και τα βουνά, αλλά δεν έχω αγάπη, τότε δεν είμαι τίποτε απολύτως.

Και αν πουλήσω όλη την περιουσία μου για να χορτάσω με ψωμί όλους τους φτωχούς, και αv παραδώσω το σώμα μου για να καεί, αλλά αγάπη δεν έχω, τότε σε τίποτε δεν ωφελούμαι.

Η αγάπη είναι μακρόθυμη, είναι ευεργετική και ωφέλιμη, η αγάπη δε ζηλεύει, η αγάπη δεν ξιπάζεται (= δεν καυχιέται), δεν είναι περήφανη, δεν κάνει ασχήμιες, δε ζητεί το συμφέρον της, δεν ερεθίζεται, δε σκέφτεται το κακό για τους άλλους, δε χαίρει, όταν βλέπει την αδικία, αλλά συγχαίρει, όταν επικρατεί η αλήθεια. Όλα τα ανέχεται, όλα τα πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει. Η αγάπη ποτέ δεν ξεπέφτει."

A' επιστολή προς Κορίνθιους του Αποστόλου Παύλου-Καινή Διαθήκη

 

"Η αγάπη ποτέ δεν ξεπέφτει."! 

Πόση ανάγκη την έχει ένας κόσμος ολάκερος που έχει σχεδόν απόλυτα ξεπέσει; 

Εύχομαι να ανατρέξει και πάλι σ' αυτήν για το καλό του!

Χρόνια Πολλά!

 


 

8 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά! Η Αγάπη, το βασικότερο μήνυμα του Χριστιανισμού, το οποίο όμως λίγοι ασπάζονται. Αν το ακολουθούσαμε, σίγουρα ο κόσμος θα ήταν καλύτερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά, Βασίλη!
      Είναι το δυσκολότερο πράγμα που έχει να καταφέρει ο άνθρωπος καθ' όλη τη διάρκεια της ύπαρξης του κι όσοι τόλμησαν να το δείξουν σε ευρεία κλίμακα στην ανθρωπότητα κυνηγήθηκαν άγρια από όλους εκείνους που απέχουν έτη φωτός από αυτήν.

      Διαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη αγαπημένη μου φίλη.
    Κρατώ τα λόγια και τη σημασία τους. Η αγάπη δίνει ζωή, είναι ζωή.
    Ελπίζω να περάσατε καλά. Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη, Γιάννη!
      Είναι πράγματι ζωή, όμως δυστυχώς η ανθρωπότητα προτιμά να επιβιώνει με τον θάνατο παρέα, καθώς εκείνη απαιτεί πολλά κότσια.
      Πέρασα σε γενικές γραμμές καλά. Ελπίζω κι εσείς καλύτερα.

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο μουσικό κομάτι, λατρεμένη ταινία, χριστιανικά λόγια, αγάπη ολούθε... Σοφές και επίκαιρες οι επιλογές σου, Γλαύκη μου. Και ναι... σ' ένα κόσμο που μυρίζει αίμα και φόβο, η αγάπη είναι μονόδρομος.
    Χρόνια πολλά, υγεία, ψυχικές αντοχές, ελπίδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ ότι είναι ο μονόδρομος για τον οποίο αξίζει να παλέψει κανείς και ό,τι και όσο βγει!
      Αντεύχομαι, Μαρία μου!

      Διαγραφή
  4. Και όπως λέει η Κανελλάκι μας από πάνω αγάπη ολούθε Γλαύκη μου μόνο αυτή θα μας σώσει...
    Αγαπάτε αλλήλους! πόσο όμορφα λόγια δυο μόνο λέξεις όλες κι όλες αλλά η σημασία τους τεράστια για όποιους την κάνουν βίωμα στη ζωή τους., νιώθουν την πληρότητα της!
    Χρόνια πολλά φωτεινά με υγεία και ελπίδα για ότι καλύτερο
    μπορεί να φέρει η ζωή, μαζί με πολύ αγάπη παντού! φιλιαα 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά, Ρούλα μου!
      Ευχαριστώ θερμά για τις εγκάρδιες ευχές σου!
      Αυτές οι δύο λέξεις που αναφέρεις έχουν βάρος ασήκωτο σε κάθε τους γράμμα, το οποίο ζορίζεται πολύ ο άνθρωπος να το σηκώσει. Δεν είναι εύκολο, όμως αξίζει.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.