Δευτέρα 23 Μαΐου 2022

Μια μικρή "σπρωξιά" για την εβδομάδα...

Από το μουσικό κομμάτι που ακολουθεί ξεκίνησα και με το άδικο ανταμώθηκα! Κι ενώ ήθελα να χαθώ και να ξεχαστώ μέσα στη μουσική, να 'σου το άδικο, ήρθε να "σφηνωθεί" ανάμεσα και να μου χαλάσει τη διάθεση στην έναρξη της εβδομάδας! Κάθισα κι έστησα "αυτί" στον διάλογο των αγαπημένων μας παρακάτω, μήπως και επανέλθω μέσω της "ομοιοπαθητικής" οδού...

Βολταίρος: Φίλοι μου, μου φαίνεται ότι τελικά "θα αφήσουμε αυτό τον κόσμο ακριβώς έτσι όπως τον βρήκαμε: ανόητο, άδικο και κακό".

Ελύτης: Εγώ ένα ξέρω, "στην κακή μοιρασιά πάντοτε ο Θεός ζημιώνεται".

Καζαντζάκης: Ε, καλά, "Θεός δεν είναι; Ό,τι του καπνίσει κάνει. Αν δεν μπορούσε να κάμει αδικίες, τι παντοδύναμος θα 'ταν;"

Τερζάκης Α.: Πείτε ό,τι θέλετε, να θυμάστε όμως ότι "οι τρεις βασικοί νόμοι της ζωής είναι: το άνισο, το άδικο, το ανήθικο".

Γλαύκη: Μην αγχώνεστε, παιδιά, καθώς με μικρή αλλαγή των γραμμάτων της περιβόητης λέξης που πονεί, έρχεται μια άλλη να φέρει το "αίμα" πίσω... Εκεί που βρίσκει τόπο το άδικο, του αρπάζεις το "α" και το μετακινείς λίγο πιο δεξιά στα γράμματα, του βάζεις κι ένα μπαστούνι να στηρίζεται καλά, οπότε... καταφτάνει το δίκαιο.

 

💣 "Βουτιά" στη μουσική του μέλλοντος (θα τη χαρακτήριζα), όπου το πιάνο έχει διαφύγει σε άλλα μονοπάτια και ο νέος καλλιτέχνης έχει ταλέντο κι έμπνευση.

 


 

5 σχόλια:

  1. Μού άρεσαν οι λεκτικές και φιλοσοφικές αυτές "αντιπαραθέσεις" καλή μου φίλη. Κάθε μία βάζει και ένα διαφορετικό λιθάρι προσέγγισης.
    Γλαύκη μου, κρατώ τη μουσική μελλοντική σου ματιά.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου με μια αγκαλιά ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, έκανα την ανάρτηση περισσότερο για να δώσω ώθηση στον εαυτό μου έπειτα κάποιες αρνητικές ενέργειες που μου έριχναν το ηθικό, ώστε να πάει καλά η εβδομάδα. Ευτυχώς, πήγε αρκετά καλά.
      Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    2. Πολύ χαίρομαι κορίτσι μου γι' αυτό ειλικρινά.

      Διαγραφή
  2. Όση ώρα άκουγα το μουσικό κομμάτι διαβάζοντας τις γνώμες των διάσημων ανθρώπων για τ άδικο, θα έλεγα πως ο κάθε ένας το βλέπει από την δική του σκοπιά.
    Κάτι με έκανε να κοιτάξω την εικόνα που έβαλες επάνω και είδα πως μέσα από το μαύρο πόσο όμορφα χρώματα ξεπηδούν και το φωτίζουν...αυτό δεν είναι τυχαίο!
    Αν το δεις αλλιώς Γλαύκη μου όλα έχουν και την θετική τους πλευρά, αρκεί να την ψάξουμε...
    Να είσαι καλά, έχεις μια όμορφη εβδομάδα σου εύχομαι. 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, Ρούλα μου που εστίασες και στην εικόνα, καθώς δεν επιλέχθηκε τυχαία...! Μου ταίριαζε και με τη μουσική!
      Όσο για το άδικο, στο οποίο αναφέρομαι στο κείμενο, θα είναι πάντα παρόν και θα μας σκοτεινιάζει την ψυχή, όμως αυτή είναι η ζωή ό,τι και να λέμε!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.