Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022

"Τρεις λαλούν και δυο... χορεύουν"

Ζούμε στην εποχή του "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν". Κοινώς, του οργανωμένου "ό,τι να 'ναι"!

"Λαλούν" τον επίμονο και κακόβουλο σκοπό τους τα πολύχρωμα μα βλοσυρά "παπαγαλάκια" παντός είδους στον ρυθμό του τάνγκο και τα υπόλοιπα εκατομμύρια...δυο "χορεύουν", αγωνιώντας να τηρήσουν σε σειρά τα χαμένα τους βήματα!

Είναι σαν να παρακολουθεί κανείς καρέ-καρέ ταινία του βωβού (παράλληλα συμμετέχοντας, σαν σε κακό όνειρο), όπου ακούγεται μόνο ο μουσικός σκοπός και οι πρωταγωνιστές κάνουν απέλπιδες προσπάθειες να συντονιστούν ....

Αίφνης, εμπρός στα έκπληκτα μάτια των θεατών (ταυτόχρονα πρωταγωνιστών), το σκηνικό μετατρέπεται σε κάτι αντίστοιχο με του θεάτρου Γκραν Γκινιόλ , ναι, αυτό που τροφοδοτούσε τα βασικότερα ένστικτα του ανθρώπου. Μάλιστα, τα σύντομα αυτά έργα του τρόμου, για να μη γίνουν εντελώς σκοτεινά και φρικιαστικά, περιελάμβαναν και μια σκηνή σεξ... Αλίμονο!

Έτσι, λοιπόν, όποιος δεν ακολουθήσει το "κοίταγμα και νεύμα με το κεφάλι" (συγκεκριμένη τελετουργία στον χορό τάνγκο για την επιλογή παρτενέρ) που του κάνουν για να μπει στον "χορό" απειλείται κι εκβιάζεται με σκληρές συνέπειες, όπως στο θέατρο της φρίκης ( "Le Théâtre du Grand Guignol" ή αλλιώς "Το θέατρο της μεγάλης μαριονέτας" ).

Όλο το παραπάνω ήρθε με αυθόρμητους συνειρμούς, ακούγοντας το μουσικό κομμάτι που έπεται κι αισθάνομαι κάπως δυσάρεστα, αφού για πρώτη φορά κάτι αγαπημένο (όπως το τάνγκο) με οδηγεί σε αρνητικές σκέψεις!

Ή μήπως η πραγματικότητα άπλωσε τα ανατριχιαστικά "πλοκάμια" της προκαλώντας ασφυξία και μπλοκάρισμα στον νου;

"Γιατρέ μου, είμαι καλά;" (θα ρωτάμε σε λίγο όλοι)!



@ Η εικόνα της εισαγωγής είναι άσχετη επιλογή, γιατί απλά μου άρεσε. Μα όλα σήμερα είναι μια εικόνα και μια εντύπωση που θα βγει προς τα έξω. Λάθος κάνω;

 

 

6 σχόλια:

  1. Όχι κορίτσι μου δεν κάνεις λάθος. Κάπως έτσι είναι όλα, όπως τα περιγράφεις. Ένα θέατρο του παραλόγου. Με τα πλοκάμια της πραγματικότητας να μάς μεταφέρουν αυτούσιους σε σκηνή θεάτρου του τρόμου. Με εμάς πρωταγωνιστές και άλλους σκηνοθέτες.

    Στέλνω την εναγώνια καλησπέρα μου και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, καλησπέρα.
      Δυστυχώς, έχω χάσει το χιούμορ μου σε μεγάλο βαθμό μέσα σ' αυτό το θέατρο όπως λες. Όπως και η διάθεσή μου είναι πολύ άσχημη συνεχόμενα και για μεγάλο χρονικό διάστημα, πιστεύω όπως και πολλών. Αυτά είναι πολύ κακά σημάδια...
      Εναγώνια είναι και η δική μου καλησπέρα. Και κάποιοι τρίβουν χαιρέκακα τα χέρια τους, γιατί αυτό θέλουν. Λυπάμαι που είμαι δυσάρεστη παρέα!

      Διαγραφή
    2. Δεν είσαι δυσάρεστη παρέα Γλαύκη μου. Δεν είμαστε εδώ μόνο για τις ευχάριστες στιγμές αλλά και για τις δύσκολες. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό να το θυμάσαι.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ για όλα, Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  2. Έχει πάντως μια συναρπαστικότητα και αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αντιλέγω, όμως το τίμημα είναι μεγάλο! Πλέον, δεν μας παίρνει να κάνουμε πως δεν είμαστε εδώ.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.