Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

Μόνο ο σαρκασμός μάς ταιριάζει


Σε όλα αυτά που ζούμε κατά τη διάρκεια της κρίσης, και συνεχίζουμε σε τρελούς ρυθμούς, αξίζει ο σαρκασμός , όπως και για το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας μας ως λαός. Είμαστε ικανοί για το καλύτερο αλλά και για το χειρότερο. Κάτι τέτοιο σίγουρα αποτελεί πρόβλημα και για εμάς τους ίδιους μα και για όσους μας συναναστρέφονται.
Η παράγκα του Καραγκιόζη είναι το πιο ταιριαστό σύμβολό μας κι όχι ο Παρθενώνας. 

Παρακάτω ο σαρκασμός στο μεγαλείο του από τη θρυλική ταινία "Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος", όπου το κυνήγι θησαυρού μέσα σε συνθήκες πολέμου, του αμερικανικού εμφυλίου, αποθεώνει τον κυνικό τυχοδιωκτισμό και συμπυκνώνεται σε μια από τις πλέον αξέχαστες σκηνές, εκεί που ο Ξανθούλης (Κλιντ Ίστγουντ) δίνει το φτυάρι στον Τούκο (Ίλαϊ Γουάλακ) απειλώντας τον με το γεμάτο του κολτ: 

«Βλέπεις, φίλε μου, σ’ αυτό τον κόσμο υπάρχουν δύο είδη ανθρώπων: αυτοί που κρατούν γεμάτο πιστόλι και αυτοί που σκάβουν. Εσύ σκάβεις»! 

Ίσως να μας ταιριάζει επίσης...


Ακόμα κάτι από τους γνωστούς "τοίχους":



Βοήθειά μας για όσα θα έρθουν να μας βρουν (βλ. πολιτικές και άλλες εξελίξεις) και το τραγούδι που ακολουθεί εντελώς άσχετο με το θέμα, εκτός αν το δει κανείς με σαρκαστική ματιά σε σχέση με όλα τα παραπάνω.
(Προσωπικά προτιμώ να το ακούσω ως έχει, μια και είναι ένα πολύ γλυκό μουσικό κομμάτι.)


 



@ Ένα άρθρο-μπόνους από το αντικλείδι που είναι και επίκαιρο τρομάρα μας...
@ Ε, μετά από αυτό είπα να ακολουθήσει κι ένα σχετικό τραγούδι ...



6 σχόλια:

  1. Το άρθρο μπόνους δεν ανοίγει, μήπως ξέχασες να βάλεις τον υπερσύνδεσμο Γλαύκη μου;
    To ερώτημα βέβαια είναι ρητορικό, γιατί όπως αποδείχτηκε, κάποιοι ψηφίζουν με εκδικητικότητα, θυμό και χαμέρπεια. Βοήθεια μας, όπως ακριβώς το λες κι εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα είναι καλή η συνέχεια και το ξέρουμε, αλλά μάλλον όλα πρέπει να γίνουν.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  2. Και ο Θεός να βάλει το χέρι του, Γλαύκη μου. Καλό Σαββατοκύριακο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό μας χέρι δεν γνωρίζουμε που το βάζουμε πολύ συχνά, άστα.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Η Σκηνή στο western που αναφέρεις με τον κυνισμό που εκφράζει είναι και η μεγάλη αλήθεια μας Γλαύκη μου.
    Την καλησπέρα μου. Καλό μήνα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επαναπαυόμαστε πίσω από τα ψέματά μας. Βολεύει εξάλλου πολλούς.
      Καλά να περνάς, Γιάννη.

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.