Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Μια όμορφη μέρα, τόσο πολύτιμη

Οι μέρες περνούν, άλλοτε γρήγορα κι άλλοτε βασανιστικά αργά. 
Πόσες από αυτές άραγε θα τις χαρακτηρίζαμε ως όμορφες μέρες;
Φυσικά, δεν αναφέρομαι στις καιρικές συνθήκες που μπορεί να επικρατούν, μα σε όλες τις άλλες συνθήκες της καθημερινότητας... 
Μια βροχερή μέρα (που είναι αιτία δυσαρέσκειας, γκρίνιας ή δυσκολιών) είναι δυνατό να αποδειχτεί ίσως και η ομορφότερη μέρα όλης της χρονιάς.

Κάθε πρωί γίνεται η έναρξη μιας ακόμη διαδρομής στον χρόνο με την ίδια λέξη, την ίδια ευχή: "Καλημέρα!"
Τυχαίο δεν είναι.
Πόσο πολύτιμο είναι να διαπιστώνεις στο τέρμα της ότι ήταν μια αληθινά όμορφη μέρα!

Ό,τι αποκρουστικό και να συμβαίνει γύρω στον κόσμο παραμερίζεται για λίγο από τη γλυκιά θέρμη που κατακλύζει την ψυχή, εξαιτίας των θετικών στιγμών που ζήσαμε μέσα σ' αυτή την κουκκίδα της αιωνιότητας.

Τι επιθυμεί ο άνθρωπος για να παραμένει ζωντανός, διατηρώντας μικρά θραύσματα αισιοδοξίας μέσα στον "σκατόκοσμο" που συμπτωματικά του έλαχε να βρεθεί;
Μια τέτοια όμορφη μέρα!

Να μην ξεχνά ότι απαιτείται και το δικό του χεράκι να κάνει κάτι για να την έχει...!
Ό,τι δεν χαρίζεται από το σύμπαν, κερδίζεται από εκείνον!
Δεν αξίζει η προσπάθεια; 

Υ.Γ.
Θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς πως πάλι "τρίχες" μάς λέει ετούτη εδώ ή "παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του" κλπ, κλπ, κλπ.
Μπορεί και να υπάρχει δίκιο πίσω από μια τέτοια σκέψη, όμως ας το λέμε, αφού λέγοντάς το πού και πού, μπορεί να το πιστέψουμε και να γίνει πραγματικότητα. Μέσα από μια πίστη σε κάτι έρχονται και οι υλοποιήσεις...
Μια όμορφη μέρα να έχετε!









10 σχόλια:

  1. Μόνο τρίχες δεν ήταν !
    Καλημέρα Γλαύκη μου!
    Ξεμύτισα στη γειτονιά σήμερα...
    Πάω να περιπλανηθώ σε προηγούμενες αναρτήσεις σου...
    Φιλιά!


    (ναι, υπάρχω, αλλά κλεισμένη πολύ στο καβούκι μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια χαρά, και από αυτή την ανάρτηση! Πάντα ξεκινώ από τις παλαιότερες...
      Λίγο πολύ στον κόσμο μας είμαστε οι περισσότεροι. Αρκετοί από ό,τι βλέπεις έχουμε κόψει φόρα με τα διαδικτυακά για τους δικούς του λόγους ο καθένας.
      Κι εγώ δεν ξέρω για ποιο λόγο το διατηρώ, αφού δεν επισκέπτομαι σχεδόν κανέναν (μόνο αραιά και πού), δεν ανταλλάσσω τίποτε ιδιαίτερο ούτε συμμετέχω σε δρώμενα. Γράφω εδώ για να εκτονώνομαι κάπως και τίποτε παρά πέρα.
      Φέτος ειδικά είναι μια αγχωτική χρονιά, λόγω της κόρης μου και άλλων που "τρέχουν". Είμαι κάπως αλλού γι' αλλού.

      Εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο συμπόσιο!
      Να περνάς όμορφα ό,τι κι αν γίνεται! Να βρίσκεις τρόπο...

      Διαγραφή
  2. Η αισιοδοξία και η ευγνωμοσύνη για κάθε μικρή στιγμή είναι ίσως το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή του ανθρώπου. Τουλάχιστον εγώ έτσι πιστεύω. Έχουμε φτάσει πολλές φορές να τα έχουμε όλα και να μην είμαστε ευχαριστημένοι με τίποτα. Συμφωνώ απόλυτα με τη σκέψη σου αυτη Γλαυκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επηρεασμένοι από όσα κακά συμβαίνουν γύρω μας ή στη ζωή μας, αφήνουμε να μας ξεφύγουν τα πιο πολύτιμα! Δεν είναι άδικο τελικά;
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Όχι και τρίχες!
    Κάθε μέρα (και κάθε ώρα) είναι πολύτιμος χρόνος ζωής, που οφείλουμε να τον αξιοποιούμε καταλλήλως. Το κείμενό σου, είναι ένα χρήσιμο "μάνιουαλ" για να ζούμε την κάθε στιγμή. Και να μην ξεχνάμε πως πάντα ο κόσμος, σκάρτος ήταν. Αυτό δεν εμπόδισε πολλούς ανθρώπους όμως, να διαπρέψουν και να τιμήσουν την ύπαρξή τους.
    Φιλί γλυκό Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεί να μην το ξεχνάμε, Μαρία μου, αυτό το πολύτιμο! Κάποιοι σίγουρα το λησμονούν και επηρεάζουν με κάποιο τρόπο και τη δική μας θέση απέναντι στη ζωή. Γίνεται πιο δύσκολη, ενώ θα μπορούσαν όλα να είναι πιο απλά, έστω ορισμένα από αυτά.
      Ναι, ο κόσμος ήταν πάντα σκάρτος και τώρα δείχνει την πιο βρώμικη όψη του θα έλεγα, καλυμμένη μάλιστα με "φερετζέδες" σπουδαίων αξιών για τον άνθρωπο, μα κατά βάθος εντελώς "κατακρεουργημένων". Η ζωή του ανθρώπου δεν αξίζει για πολλούς τίποτε, καθώς αποτελεί γι' αυτούς μόνο έναν αριθμό, τον οποίο χρησιμοποιούν όπως τους εξυπηρετεί καλύτερα και μέχρι εκεί (και πολλά μάς είναι)!
      Το πώς το διαχειρίζεται όλο αυτό ο καθένας από εμάς είναι ένα άλλο ζήτημα κι εκεί γίνεται η αναμέτρηση...
      "Σκατά" είναι η μόνη λέξη που μου έρχεται κάθε φορά που σκέφτομαι τι συμβαίνει!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Θέλει πολλές υπερβάσεις να σταθείς στην αξία της όμορφης και απλής καθημερινότητας. Να αγωνιστείς και να ντύσεις μια απλή μέρα με ομορφιά και χάρη. Ίσως γιατί οι αρνητικές επιρροές είναι πολλές και τα κουράγια βάλλονται.
    Στέκω στα λόγια σου, στην πάντα θετική σου διάθεση, στα υπέροχα (!!!) τραγούδια σου Γλαύκη. Πόσο θα ήθελα να έχεις τη μουσική επιμέλεια σε έναν δικτυακό χώρο γεμάτο φως και ζητήματα.
    Καλησπέρα κοπέλα μου, όμορφο Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, θέλει ψυχική αντοχή, πνευματική και ηθική διαύγεια, ώστε να ανταπεξέλθει κανείς σε όλες τις προκλήσεις και παράλληλα να μη χάσει την ομορφιά της καθημερινότητας μέσα από τα απλά πράγματα.

      Μου αρέσει πολύ η ιδέα της μουσικής επιμέλειας σε δικτυακό χώρο και το έχω σκεφτεί, όμως δεν έχω βρει πρακτικά πώς μπορεί να γίνει αυτό, αφού δεν έχω χρόνο να σκεφτώ κάτι τέτοιο, λόγω των υποχρεώσεων που υπάρχουν. Είναι πολύ ενδιαφέρον και θα ήθελα και καλούς συνεργάτες, αφού μου αρέσει να εργάζομαι και ομαδικά με ταιριαστά σε μένα άτομα.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Η προσπάθεια πάντα αξίζει! Καλό μήνα, Γλάυκη μου. (Υπέροχες μουσικές!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Αλεξάνδρα μου!
      Έχουμε χαθεί... μα είμαι αλλού γι' αλλού φέτος!
      Αν δεν προσπαθήσει κανείς, δε θα μάθει ποτέ αν άξιζε ή όχι ή τι αξίζει τελικά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.