Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

Άλλη μία Primavera, άλλο ένα κάλεσμα

Μία ακόμα άνοιξη, ένα ακόμα κάλεσμα της φύσης για αναγέννηση εξωτερική και πρωτίστως εσωτερική. Μπα, πολλοί δεν χαμπαριάζουν από αυτά. Αχάριστοι, ανόητοι και μοιραίοι, όταν τους προσφέρεται, ενώ κάποιοι άλλοι δεν θα έχουν αυτή την ευκαιρία ποτέ.


Ένα μουσικό κομμάτι που το επαναλαμβάνω, για τους στίχους του αυτή την φορά, οι οποίοι και ακολουθούν...





"Εγώ θα ξαναγεννηθώ
την άνοιξη ελάφι 
ή γλάρος σ΄ένα βράχο
χωρίς τίποτα να ξεχνώ
χωρίς τίποτα άλλο να ρωτώ
μόνο ένα χώρο να πιαστώ
 
Και θα ξαναγεννηθώ
χωρίς προβλήματα και απογοητεύσεις
και φίλε μου θα ακούω
τις συμφωνίες των εποχών
σε έναν άλλο ρόλο διαφορετικό
ευτυχισμένος που γεννήθηκα
ανάμεσα στ’ απέραντο, γης και ουρανό"





 Α, και λόγω των ημερών και των επετειακών πανηγυρισμών, πριμαβέρες και αναγεννήσεις για τον τόπο μας μην περιμένετε με τόση πολλή ηλιθιότητα που μας βαράει, πολιτικούς και πολίτες (ισχύει για ένα πολύ μεγάλο μέρος  πάντα και όχι για όλους, για να είμαι και δίκαιη)! 
Ένας ή δυο κούκοι δεν φέρνουν τελικά την άνοιξη, ειδικά σ' έναν κόσμο που έχει χάσει την πυξίδα του.

Δύο ελληνικά τραγούδια για όσα θεωρήσαμε πατρίδα και λίγοι τα σεβάστηκαν...







13 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σου Γλαύκη μου,
    και του χρόνου να είσαι καλά.
    Να έχεις την ευλογία της Άνοιξης στην καρδιά σου.
    Κρατώ τα λόγια σου όπως πάντα.
    Όμορφη μέρα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη.
      Καθαρό πνεύμα και αγνή ψυχή θα ήταν η ευλογία για όλους μας.
      Δύσκολα πράγματα, δηλαδή.
      Ας είναι.
      Σ' ευχαριστώ. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Κορυφαία τα τραγούδια που διάλεξες Γλαύκη μου. Για άνοιξη και αναγέννηση δεν μας κόβω, οι κούκοι έδωσαν τη θέση τους στους μπούφους και νομίζω πως στο μόνο που μπορούμε να ελπίζουμε πια, είναι να κρατάμε ενεργή την προσωπική μας "άνοιξη", στις βαρυχειμωνιές που θα'ρθουν...
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, δεν ξέρω πού θα μας βγάλει όλο αυτό που ζούμε εδώ και χρόνια. Ό,τι θέλεις βλέπεις γύρω και άκρη δε βγαίνει. Μας έχει βαρέσει η μ... στο κεφάλι.
      Αυτά. Τι να πω.
      Τρομάζω και στενοχωριέμαι, όμως έχει κανένα νόημα;
      Αυτό που με βασανίζει είναι ότι θέλω να πω πολλά και κρατιέμαι, διότι δεν ξέρω αν έχει κι αυτό κανένα νόημα. Είμαι σε φάση ημιπαγώματος...
      Θα δείξει στην πορεία.
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένα τραγούδια διάλεξες Γλαύκη.
    Ενας κούκος το πολύ να φέρει άλλον έναν κούκο.
    Η άνοιξη έχει έρθει, λίγο περίεργη φέτος αλλά ήρθε.
    Για τους πολιτικούς δε θα σχολιάσω γιατί θα μου χαλάσει το κέφι.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω, τα έχουμε δει όλα;
      Μπα έχει και συνέχεια (αλίμονο)και οι κούκοι έχουν ήδη γίνει μπούφοι, όπως είπε και η Μαρία παραπάνω.
      Τουλάχιστον ας απολαύσουμε την φύση, πριν μεταλλαχθεί κι αυτή σε ένα ακόμα έκτρωμα της ανθρωπότητας.
      Δεν βγάζω θετική αύρα εδώ και αρκετό καιρό, με αποτέλεσμα να γίνομαι δυστυχώς δυσάρεστη.
      Συγγνώμη γι' αυτό.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  4. Χαιρετουμε την ανοιξη κι εσενα που μας την εφερες
    με χρωματα κι αρωματα

    Οσο για τη πατριδα καιρος να την αγαπησουμε
    Όπως την αγαπησαν και εδωσαν την ψυχη τους οι ηρωες του εικοσιενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που υπάρχουν κι εκείνοι που μας νοιάζονται και μας δίνουν μια σκουντιά να δούμε αλλιώς κάποια πράγματα...
      Σ' ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα τραγουδια.Χρόνια πολλά για αύριο μάλλον σήμερα μια και αρχίζει να ξημερώνει η νέα ημέρα.
    Ας ελπίσουμε τα καλύτερα για την πατρίδα γιατί είναι πολύ δύσκολα όλα. Καλώς ήλθε η Άνοιξη με όλες τις ιδιοτροπίες της, έτσι είναι η άνοιξη εξάλλου.
    Καλό ξημέρωμα Γλαύκη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Άννα μου.
      Αυτό που έχουμε πια δεν είναι τα πολλά χρόνια απαραίτητα, αλλά να είναι καλά, για όπως το εννοεί ο καθένας αυτό το "καλά".
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Διόρθωση...
      Όχι "έχουμε" αλλά "εύχομαι".

      Διαγραφή
  6. και μια υπεροχη συνολικα αναρτηση
    οτι χρειαζομουν για το πρωινο μου ξυπνημα
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω εδώ, Κική και σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Με ενθαρρύνουν...

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.