Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018

Απόψε σιωπηλοί με λέξεις φοβισμένες


Τι κι αν είναι σήμερα Τσικνοπέμπτη και γενικότερα εποχή Αποκριάς; 
Για απόψε λόγια και πολλά πολλά δεν έχει, λόγω χρόνου και διάθεσης.
Είναι  από τις φάσεις που η σιωπή είναι καλύτερη από τον θόρυβο, από όταν πολυλογείς και στην ουσία δεν έχεις να πεις τίποτα.
Ίσως η σιωπή αφήνει τις ψυχές να πουν περισσότερα, βαθύτερα και μοναδικά.

"ακόμα και οι λέξεις φοβήθηκαν τα χείλη" 
"Θέλω να μη θυμάμαι"
Μονάχα...
"να είσαι εκεί για να μου πεις να μη φοβάμαι"

Έτσι το λοιπόν, ας καπνίσουμε απλά μαζί ένα τσιγάρο και να κατεβάσουμε ένα ποτηράκι σαν να βρισκόμαστε σε κάποιο κουτούκι όπως αναλογεί στις μέρες ετούτες...

Πέρασα να δηλώσω μόνο μια μικρή παρουσία, μέσα στη συστηματική απουσία μου από παντού, μόνο με ένα τραγούδι ψυχής... από έναν δημιουργό που τον έχω στον νου μου τώρα τελευταία.




Καλά να περνάτε, σιωπηλοί ή όχι, με διασκέδαση ή χωρίς! 


 

7 σχόλια:

  1. Ας μείνουμε σιωπηλοί όπως λέει ο μοναδικος Παπάζογλου και να ευχηθώ ό,τι και αν κάνεις να είσαι καλά, γαλήνια και γεμάτη η ζωή σου με τραγούδια.
    Στην υγειά σου λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές τις μέρες προτιμώ να ακούω μουσική παρά να λέω πολλά. Με ανακουφίζει και με βοηθά να είμαι πιο δημιουργική και αποτελεσματική στη δουλειά μου (η δουλειά συνεχίζεται και στο σπίτι για τους εκπαιδευτικούς...).
      Άσε που ετούτος ο καιρός είναι αφιερωμένος εντελώς στο νεότερο μέλος του σπιτιού, όπου οι συζητήσεις είναι ατελειώτες. Τις υπόλοιπες ώρες επιθυμώ έντονα τη σιωπή.
      Στην υγειά σου, Άννα μου, κι εύχομαι να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  2. Σε κουτούκι δεν βρεθήκαμε, αλλά ένα ποτηράκι το τσουγκρίσαμε. Στην υγειά μας Γλαύκη μου! Και πάντα στην καρδιά μας ο Νικόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το ξανατσουγκρίσουμε, Μαρία μου, και ο τόπος δεν έχει πολλή σημασία. Η καλή παρέα πάντα μετρά!

      Διαγραφή
  3. Να περνάς καλά Γλαύκη μου. Να είσαι καλά, αυτό μετράει.
    Η Τσικνοπέμπτη δεν άλλαξε κάτι από την καθημερινότητά μας.
    Καλή σου συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου έλεγε ποτέ τίποτε η μέρα της Τσικνοπέμπτης, αλλά πάντα για όλους τους άλλους είχε κάποιο νόημα. Οπότε κάποιες στιγμές συμμετέχω στα τεκταινόμενα της ημέρας, ώστε να είμαι ο παράξενος άνθρωπος και χαλώ το κλίμα...(πάντα από παιδί).
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    2. Διόρθωση...
      Να μην είμαι ο παράξενος άνθρωπος

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.