Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Πιο ποιητικά, πιο ανάλαφρα...

Duy Huynh - The bridge


Πιο ποιητικά, πιο ανάλαφρα μετά την προηγούμενη ανάρτηση, που ήταν γεμάτη ένταση. Ποίηση μέσα από πίνακες ζωγραφικής, που μου άρεσαν πολύ, ποίηση μελοποιημένη! Ένας βιετναμέζος σουρεαλιστής εικαστικός (πληροφορίες στο όνομά του κάτω από τον πίνακα), που σε ταξιδεύει ονειρικά μέσα από τα έργα του, και Ερωτόκριτος με την φωνή του Μίλτου Πασχαλίδη, μια από τις πιο τρυφερές αποδόσεις του Ερωτόκριτου για μένα. 
Σουρεαλιστικά τα αναμειγνύω κι εγώ εδώ σήμερα με βάση την αίσθηση που μου αφήνει το καθένα τους και μία σκέψη πάνω στις πολιτικές εξελίξεις της εβδομάδας.




Ως άλλος σύγχρονος "ιππότης" ο πρωθυπουργός της χώρας μας εξακολουθεί με θάρρος να κινείται ανάμεσα στους "αντρειωμένους" και καλά αρματωμένους. Ο "έρωτάς" του έρχεται σε αντίθεση με τις καθιερωμένες συμβάσεις και  τακτικές των Ευρωπαίων συνομιλητών του και τον φέρνει σε σύγκρουση μαζί τους, τους αναστατώνει, τους ανησυχεί... θέλουν να τον "πιάσουν" και να τον βάλουν στη δική τους τη "σειρά" και "τάξη"! 
Εύχομαι στο τέλος ετούτου του "έργου", όπως και στον Ερωτόκριτο, να "νικήσουν" οι προσωπικές αρετές...!





20 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σου Γλαύκη. Πολύ όμορφη με έντονο λυρισμό η σημερινή σου ανάρτηση κορίτσι μου.
    Και με ενδιαφέροντες συνειρμούς. Καλή συνέχεια να έχεις και Καλή Ανάσταση με ότι ποθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Γιάννη μου!
      Με τους συνειρμούς έχω ένα θέμα και ειδικά με τους ελεύθερους συνειρμούς. Είναι κάτι που συνηθίζω πολύ τα τελευταία χρόνια και το αφήνω να συμβαίνει, διότι βγαίνει κάτι πολύ πηγαίο μέσα από αυτή τη διαδικασία.
      Καλή Ανάσταση και για σένα!

      Διαγραφή
  2. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχεις Γλαύκη μου!
    Να περάσεις όμορφα και ζεστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα και για σένα, μπουκλωτό μου!
      Με υγεία και λίγη από τρέλα...!
      Θα έρθω να διαβάσω ξανά και να ψηφίσω τώρα που μπορώ...!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Με τη γλυκύτητα του Ερωτόκριτου και την αγαπημένη φωνή του Μίλτου, έτσι να κυλήσουν οι γιορτινές μέρες σου Γλαύκη μου!
    Εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση, με αγάπη και υγεία σε σένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκύτητα και ηρεμάι έχουμε ανάγκη, Μαρία μου, για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε!
      Ό,τι ποθείς να το έχεις αγκαλιά με την οικογένειά σου!!!
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  4. Όλοι πρέπει να το ευχόμαστε, αφού όλοι κάποιες φορές αναγκαστήκαμε να συνθηκολογήσουμε και να μην πολεμήσουμε.
    Πολλοί ονειρευόμασταν πάντα κάποιον άλλο να αγωνιστεί για εμάς, όταν χάναμε το κουράγιο μας.
    Καλή ανάσταση μάς εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χάνουμε και το ξαναβρίσκουμε το κουράγιο, Λωτοφάγε μου!
      Ας έχουμε Καλή Ανάσταση σε όλα!!!

      Διαγραφή
  5. Αμήν!...να νικήσουν καμιά φορά και οι αρετές!
    Καλή Ανάσταση Γλαύκη μου, μακάρι το Φως του να φωτίσει τις καρδιές και τα μυαλά όλων μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, σ' αυτόν τον τόπο είναι ανάγκη τεράστια να βρεθούν θέση και πάλι οι αρετές, γιατί χάθηκαν πολλά χρόνια τώρα!
      Καλή Ανάσταση να έχουμε, Νίκη μου!

      Διαγραφή
  6. Στ' αλήθεια υπέροχος ο Μίλτος στον Ερωτόκριτο.
    Φανταστική η ανάρτησή σου.
    Να ευχηθώ να έχεις ένα όμορφο και χαρούμενο Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλώς ήρθες!
      Σ' ευχαριστώ για τα πολύ θερμά σου λόγια!
      Μπορείς να κάνεις μια βόλτα στις αναρτήσεις του ταπεινού μου Café, ίσως βρεις κάτι ακόμα που να σου αρέσει. Κάνω αυτοδιαφήμιση από ό,τι βλέπεις. Καινούριο κοσκινάκι είναι...
      Καλή Ανάσταση εύχομαι και σε σένα με ό,τι ποθείς!

      Διαγραφή
  7. Σ΄ευχαριστώ αγαπητή μου Γλαύκη που με δέχτηκες τόσο όμορφα.
    Έρριξα μια γρήγορη ματιά και βρήκα αρκετά ενδιαφέροντα. Θα τα δω με ησυχία και θα σου γράψω.Πάντως κάνεις μια υπέροχη δουλιά.
    Εμένα με βρίσκεις στο http://eftanhsa.blogspot.com και http://hellascafe.blogspot.com. Πιστέυω πως θα βρεις κάτι ενδιαφέρον.
    Καλή Ανάσταση και πάλι και ένα όμορφο Πάσχα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την πρόσκληση και θα περάσω!
      Α, έχεις κι εσύ καφενέ...
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Ανταποδίδοντας τις ευχές... Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Πραγματικά πανέμορφος πίνακας και το άκουσμα στο πνεύμα της ημέρας! Μου έφτιαξε τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Κερασιά!
      Πολύ χαίρομαι γι' αυτό που ακούω!
      Καλή σου μέρα, κι εσύ μου έφτιαξες τη διάθεση!

      Διαγραφή
  9. Σήμερα ημέρα χαλαρή και ευχών....

    Γλαύκη , έμαθα για το κονάκι σου και θα έρχομαι να το επισκέπτομαι κάποια Σαββατοκύριακα ... Σου εύχομαι να είναι πάντοτε όμορφο παρορμητικό αυθόρμητο νεανικό. Στερεωμένο και καλοτάξιδο ....

    Ευχές για καλό και γιορτινό Πάσχα σε σένα και στην οικογένεια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο, καλημέρα!
      Καλώς ήρθες!
      Σ' ευχαριστώ για τα ενθουσιώδη λόγια...
      Όποτε επιθυμήσεις η πόρτα είναι ανοιχτή και πάντα φιλόξενη!
      Να είσαι καλά και Καλό Πάσχα με τους δικούς σου ανθρώπους!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.