Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

"Βάλε εσύ μια φωνή" και... η άνοιξη θα 'ρθεί


Ένα ανεπίσημο καλωσόρισμα της Άνοιξης, μια και το επίσημο θα λάβει χώρα την 20η του Μάρτη!
Ένα νοσταλγικό καλωσόρισμα μέσα από τη μουσική παλιών αγαπημένων καλλιτεχνών... και μια δική μου μικρή δημιουργική απόπειρα με βάση κάποιους στίχους των τριών τραγουδιών, που ακολουθούν.
Αφιερωμένη στον καθέναν από εμάς, στην κοινωνία μας (την κοινωνία μας μέσα) και τον κόσμο "τον μικρό, τον μέγα"!









" Μην γυρίσεις, γιατί έχω βαρεθεί. Δε θέλω να εξηγώ.
Πρέπει εσύ να διαλέξεις.
Μήπως έχεις χαθεί μέσα σε δρόμους που καίνε;
Τα φέραμε από ’δω, τα φέραμε από ’κει... λόγια, λόγια, λόγια ψεύτικα!
Άντε ξανά τα ίδια. Τα ίδια από την αρχή.
Ανόητες αγάπες δίχως σκοπό!

Βάλε εσύ μια φωνή κι αν δεν είμαι εκεί, άνθρωπο να μην με λένε. Έχω αντέξει πολλά, δεν με ξέρεις καλά, κανείς δεν με ξέρει!

Σα δαίμονας να κουβαλάς του κόσμου τους χειμώνες
κι αδύναμος να προσκυνάς αυτούς που σε ληστεύουν!
Μοιάζουν οι δρόμοι με φωτιά...
Με τυφλώνει το φως, με αρρωσταίνουν οι λέξεις.
Μοναξιά μου όλα! "



Καλό μήνα σε όλους!

 

22 σχόλια:

  1. Έμπλεξες πολύ ωραία τους στίχους των τραγουδιών!
    Μοιάζουν οι δρόμοι με φωτιά...
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιάζουν πράγματι οι δρόμοι με φωτιά και πώς να τους βαδίσεις;
      Μια χώρα εγκλωβισμένη σ' ένα αδιέξοδο από τους δικούς της ανθρώπους και τους γείτονες "σωτήρες" της, χιλιάδες άνθρωποι ξεριζωμένοι πατούν καθημερινά τα χώματά της ψάχνοντας λίγα ίχνη ζεστασιάς και ψίχουλα επιβίωσης θρηνώντας όλα όσα έχασαν..., κατάθλιψη παντού και μάτια που γυαλίζουν από τον πόνο είτε από τη σύγχυση!
      Ας είναι όσο μπορεί καλός αυτός ο μήνας...

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Γλαύκη μου και
    καλή Άνοιξη φωτεινή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια, πόσο φωτεινή μπορεί να είναι μέσα σε τόσο σκοτάδι;
      Σ' ευχαριστώ, Ελένη μου!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα με πιο χαρούμενη διάθεση!!
    Αρσινόη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για λίγο καιρό η διάθεση ήταν σε πιο καλή κατάσταση, όμως επανήλθε η στενοχώρια για πολλούς και διάφορους λόγους τόσο κοινωνικούς όσο και προσωπικούς.
      Δίνουμε ευχή για έναν καλύτερο μήνα, μήπως και συμβεί, διότι πολλοί γύρω μας δεν μας αφήνουν να "αγιάσουμε" μέσα από τις προκλητικές πράξεις τους!
      Να είσαι καλά, Αρσινόη μου!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλή η στιχουργική σου απόπειρα!
    Καλό μας μήνα Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Μαρία μου!
      Είναι κάτι που μου αρέσει να το προσπαθώ, ειδικά όταν δεν έχω καλή διάθεση.

      Διαγραφή
  5. Γλαύκη μου, βγήκες να προϋπαντήσεις την Άνοιξη έτσι ; μέχρι να έρθει κανονικά, βγήκες να της στρώσεις το χαλί, να την καλωσορίσεις.
    Καλό μήνα κοριτσι μου με κάθε τι όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την προσκαλώ περισσότερο, για να έρθει να με συναντήσει, διότι δεν αντέχω πια τον "χειμώνα"!
      Καλό σου απόγευμα, Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  6. Παθαίνω κι εγώ τέτοιες "διαστροφές" (με την καλή έννοια!) κατά καιρούς και μπλέκω στίχους.. Παλαιότερα το έκανα και "μουσικό πρόγραμμα" και συνδύαζα διαδοχικά τα ρεφρέν ή τα κουπλέ από τραγούδια! Μετά βαρέθηκα.. Χαχα :) Καλό μήνα καλέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα δεν ταιριάζαμε σε αρκετά, δεν θα συμπεθεριάζαμε...!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Άντε καλό μήνα... καλή Άνοιξη... καλό Πάσχα.
    (το καλοκαίρι αργεί;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλοκαίρι θέλω κι εγώ επειγόντως για πάρα μα πάρα πολλούς λόγους, που δεν είναι της ώρας η συζήτηση γι' αυτούς...!
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Ακούγοντάς το με πήραν τα κλάματα...
      Μάλλον, άγγιξε σε μένα ευαίσθητα σημεία των ημερών! Το πετυχαίνεις εύκολα μέσα από τις μουσικές σου επιλογές.

      Διαγραφή
  9. Να την καλωσορίσουμε την άνοιξη για να προλάβουμε να την απολαύσουμε. Αστραπή ο χειμώνας ρε παιδί μου!
    Για τα στιχάκια:
    Ε αμα δε θέλουν οι άλλοι μία εμείς δε θέλουμε δέκα! Βάλε Χ εκεί πέρα να τελειώνουμε. Κάποιοι άνθρωποι αρέσκονται απλά στο να κάνουν σουξέ και να περιφέρονται σαν δόγηδες.

    Καλό μήνα Γλαύκη μου, πάω να πληρώσω τα αναδρομικά μου στον καφέ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ήταν χειμώνας σίφουνας και...δεν τον καταλάβαμε!
      Εσύ έπιασες την πλευρά των σχέσεων από τα στιχάκια, οπότε μια χαρά τα λες! Οφείλουμε στον εαυτό μας να ξέρουμε πότε να βάζουμε το τέλος σε καταστάσεις που μας ζορίζουν! Το λέω αυτό, γιατί η ανάρτηση το πήγαινε και παραπέρα, στην κοινωνία και σε διάφορα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. Έκανες άθλο περνωντας από όλες τις αρνατησεις στη σειρά...
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  10. Μοιάζουν οι δρόμοι με φωτιά... Πόσο επίκαιρο! Πόσα φέρνει στο νου!!!!
    Καλό μήνα θα ευχηθώ, οι εμπνεύσεις μας και οι δημιουργίες μας, μπορούν να τον κάνουν καλό! Ε, αν βάλουμε και πράξεις...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σκέψεις μόνο την ώθηση δίνουν. Την δουλειά την κάνουν οι πράξεις φυσικά και αυτές μας καθορίζουν, όπως στρώνουν και τον δρόμο...
      Φιλια πολλά!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.