Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016

Είπα να πω μια "καλησπέρα"...


Μια ανάρτηση που δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να προσφέρει. 
Τότε θα μου πει κανείς: "Τι θες κουκλίτσα μου και μας ζαλίζεις με τις "παπαριές" σου;"
Ήρθα απλά να δηλώσω παρουσία, λόγω της προηγούμενης ανάρτησης, στην οποία είχα κλειστά σχόλια - κάτι που σπανίζει εδώ.
Κάποιες φορές όμως περνάμε ακεφιές (συχνό φαινόμενο), προβληματισμούς για διάφορα που μας τριγυρίζουν και δεν μας αφήνουν σε ηρεμία. Αν προσθέσουμε σε αυτά και τις καθημερινές ασχολίες, υποχρεώσεις ακόμα και αγγαρείες, τότε έρχεται και δένει μια χαρά το γλυκό.
Έχω χαθεί από πολλούς φίλους της γειτονιάς μας για τους ίδιους λόγους. Έχω φτάσει να περνάω όποτε μπορώ από έναν ή δυο το πολύ κάθε φορά και σε μερικούς καμία. Θα καταφέρω να διαβάσω περισσότερους κάποια στιγμή. Υπήρχε μεγαλύτερη ανάγκη να γράψω και να εκφραστώ τον τελευταίο καιρό, κι έτσι τον λίγο χρόνο τον διέθετα εκεί.

Θέλω να μοιραστώ τις χαρές μου από τη φετινή σχολική χρονιά μέχρι τώρα, η οποία είναι σαν εκπλήρωση μιας ευχής, όπου δίνονται κυριολεκτικά "ρέστα"... 
Ναι, καμιά φορά στην ζωή μας οι ευχές πιάνουν! Όπου ανέλπιστα ζει κανείς αυτό που ονειρευόταν κι ας του κοστίζει σε κόπο, χρόνο και προσπάθεια, διότι αξίζει.
Θέλω να γράψω για ορισμένα βασικά και εντελώς σύγχρονα ζητήματα που αφορούν στα παιδιά και προβληματίζουν γονείς και εκπαιδευτικούς.
Θέλω να πω κι άλλα πολλά, που κόβουν βόλτες στην κεφαλή μου...
Α, βέβαια πώς να μην θέλω να καταθέσω κι ένα "ποιηματάκι" για το γιορτινό Συμπόσιο της Αριστέας μας, έτσι για το καλό!

Όμως ποιος έχασε τη συγκέντρωση, την έμπνευση και την ηρεμία, για να την βρω και να τις δανειστώ κι εγώ βρε παιδιά;
Άσε που πάω και μπλέκω επίσης με τα πίτουρα και φυσικά με τρων οι κότες... Αλλά πού να βάλει μυαλό το ξερό μου το κεφάλι, το αγύριστο και η χαζή μου δοτικότητα. Ας πρόσεχα, κοινώς!
Δεν βγαίνει τούτες τις μέρες, με αποτέλεσμα να έρχομαι να φλυαρήσω κάπως άσκοπα και να πω απλά μια "καλησπέρα"!

Από ό,τι καταλάβατε το "μαγαζάκι" σέρνεται μαζί μ' εμένα... μέσα στην... αβάσταχτη ελαφρότητα της ύπαρξής μας!

Τουλάχιστον, απολαύστε μουσική πάλι πηγαίνοντας πίσω στον χρόνο!








"Βασικά, καλησπέρα σας"!
Καλά να περνάτε!



14 σχόλια:

  1. Βασικά το περιβάλλον γύρω μας
    γέμισε τοξίνες

    Βάστα καλά Γλαύκη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αφού δεν μπορούμε να κάνουμε αποτοξίνωση σ' αυτό, ας κάνουμε σ' εμάς!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Κούραση το λένε Γλαύκη μου. Θα ξεκουραστείς στις χριστουγεννιάτικες διακοπές και θα επιστρέψεις δριμύτερη, είμαι σίγουρη γι αυτό.
    Βάστα γερά όπως λέει κι η Ελένη♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κούραση τη λέμε, αλλά αυτή την φορά έχει και τις χαρές της. Επιτέλους, δηλαδή, γιατί δεν έβγαινε άλλο τα τελευταία χρόνια, όπου η κούραση ήταν έντονα ψυχική.
      Σε φιλώ και θα τα πούμε οπωσδήποτε!

      Διαγραφή
  3. Προέχει η γαλήνη σου, η ηρεμία σου. Χωρίς άγχος και πίεση. Κανείς Γλαύκη μου δεν σε κυνηγάει. Εδώ ο χώρος δεν είναι φασόν για παραγωγή. Όποτε μπορέσεις θα φανείς, θα περάσεις, θα γράψεις.
    Να ευχηθώ καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το προσπαθώ όσο μπορώ να διατηρώ τη γαλήνη και την ηρεμία, καθώς υπήρξαν τα πρώτα σωματικά δείγματα της υπερβολής μου πάνω σε κάποια πράγματα. Κάπου χάνουμε το μέτρο μέσα από ένα σωρό καταστάσεις και τότε η υγεία μάς προλαβαίνει.
      Βάζω μυαλό σιγά-σιγά.
      Να είσαι καλά, Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  4. Είπα να πω μια καλημέρα.
    Άντε, θα 'ρθουν οι γιορτές και που θα πάει,
    θα βρεις έστω και λίγο χρόνο για να αλλάξεις
    την καθημερινότητα. Καλημέρα και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις αναμένω πώς και πώς, μια και έδωσα ρέστα προς το παρόν στη δουλειά!

      Διαγραφή
  5. Α, ξέχασα, στο μεταξύ εγώ δεν είμαι πια
    "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου", δηλαδή
    είμαι, αλλά μου άλλαξα το όνομα και είμαι η:
    "οι σκέψεις μου κάνουν θόρυβο" (μ' ακούει κανείς;) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άκουσα και η επιθυμία σου έγινε σχεδόν άμεσα πράξη...!
      Σε φιλώ και θα τα πούμε!

      Διαγραφή
  6. Πάρε το χρόνο σου, Γλαύκη μου, άκου τις υπέροχες μουσικές που επιλέγεις κι εύχομαι με την ξεκούραση του σώματος να έρθει και η ξεκούραση της ψυχής! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μουσικές μου με σώζουν εδώ και καιρό, γι' αυτό βομβαρδίζω κι εσάς εδώ μέσα;-)
      Ξεκούραση της ψυχής είναι η ανάγκη, όπως το είπες! Πού θα πάει, θα την πετύχω!
      Φιλιά πολλά, Αλεξάνδρα μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.