Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Τρία χρόνια αδιάκοπης φλυαρίας...


Πώς πέρασε ο καιρός από τότε που άνοιξε την "πόρτα" του για πρώτη φορά το Cafe της... συμφοράς..., της "γειτονιάς" ήθελα να πω, ούτε το έχω συνειδητοποιήσει! 
Να, κάπως έτσι ξεκίνησε (κλικ), αυθόρμητα και παρορμητικά σε μια περίοδο παλαβή, της γνωστής μας κρίσης (Οικονομικής; Κοινωνικής; Αξιών; Συνείδησης; Υποσυνείδητου;... και δε συμμαζεύεται)!

Κλείνουν τρία χρόνια λειτουργίας τούτης της διαδικτυακής "καφεγωνιάς"... Τρία χρόνια φλυαρίας - "καφεμουρμούρας", τρία χρόνια μουσικής - που πιο πολλή πεθαίνεις, τρία χρόνια γκρίνιας, ερωτικής ζαλάδας, "κονσέρβας", διδακτικών και άλλων ιστοριών, παραμυθιών, δημιουργικής απόπειρας - ίσως και αυτοκτονίας της τέχνης, τρία χρόνια καταθέσεων, όχι τραπεζικών (κρίση έχουμε) αλλά απόψεων και σκέψεων πάνω σε μια ποικιλία θεμάτων - σαν τις ποικιλίες του καφέ, του τσαγιού και του κρασιού ανά τον κόσμο, ενίοτε και "παπαριών", για να περνά η ώρα...

Τελειωμό δεν έχει ο κατάλογος σε τούτο το "μαγαζάκι", το οποίο φιλοξένησε μεγάλες προσωπικότητες των γραμμάτων, της τέχνης, των επιστημών τόσο όσο κρατά ένα εσπρεσάκι, γιατί για παραπάνω δε σηκώνει η ταπεινότητά του!
Φιλοξενήθηκαν όμως με χαρά κι άλλες φιλικές προσωπικότητες, για να σερβίρουν τις δικές τους δημιουργίες, παίρνοντας για λίγο τον ρόλο του "μαγαζάτορα" και αφήνοντας τα μοναδικά τους "ίχνη στο κατώφλι του"! 

Οι "πελάτες" του λίγοι κι εκλεκτοί, τόσοι, όσοι μπορούν να εξυπηρετηθούν από την αφεντιά μου... και φυσικά επειδή το κάνουν πραγματικά κέφι! Κάποιοι αληθινοί "θαμώνες" αντέχουν ό,τι κι αν σερβίρεται κάθε φορά κι ας είναι κατώτερο όσων μπορεί να προσφέρει ο χώρος που επέλεξαν να πάρουν μιαν ανάσα. Χωρίς αυτούς θα είχε βάλει μάλλον "λουκέτο"...  Άλλοι "περαστικοί" στέκονται να το τιμήσουν με την παρουσία τους και να λάβουν κάτι λίγο από το "άρωμά" του. Όλοι πάντα καλοδεχούμενοι!


Για τον τρίτο χρόνο το αφιέρωμα δεν έχει μεγάλα λόγια, βαρύγδουπες δηλώσεις ή αγαπημένα αποσπάσματα γνωστών και λατρεμένων λογοτεχνικών έργων. Έχει, με ελάχιστα λόγια, αυτό που... είναι, έχει την αλήθεια του, για την οποία είμαι ευγνώμων, μια και στάθηκε ιδανικό απάγκιο σε ώρες κάπως δύσκολες.
Θα συνεχίσει το ταξίδι του στον διαδικτυακό χρόνο και στον "ονειρικό" του κόσμο, όπως πάντα χωρίς πυξίδα και χάρτη, ακολουθώντας μόνο τα σημάδια των αστερισμών... 
"Όσα παίρνει ο άνεμος", δηλαδή, και για όσο θα φυσά!

Α, και δεν φτύνω τα ποτήρια πριν τα σκουπίσω...! Δεν είμαι 


Ώρα για στιγμές ψυχαγωγίας και χαλάρωσης...





19 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσει το καφέ σου! Σ'αυτή τη γωνιά ανοιχτήκαμε και μιλήσαμε για τόσα ενδιαφέροντα που κάθε φορά σέρβιρες. Σαν το πιάτο της ημέρας που είναι θελκτικό για τον πελάτη. Να σαι καλά να μας τρατάρεις ό,τι προσφέρει το μαγαζί γιατί ξέρουμε ότι είναι ποιοτικό. Και συ ως οικοδέσποινα-ιδιοκτήτρια είσαι πάντα φιλόξενη.
    Καλή συνέχεια
    Όνειρα γλυκά και αρωματισμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Άννα μου!
      Χαίρομαι ειλικρινά κάθε μοίρασμα εδώ μέσα κι ας μην προσφέρω το καλύτερο δυναμικό μου, διότι δεν φτάνει ο χρόνος για πολλά πολλά κι ας μην είμαι στην ώρα μου στις απαντήσεις ή στις βόλτες μου στους δικούς σας χώρους...
      Η ζωή όμως είναι εκεί έξω και μας καλεί επιτακτικά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα και να έρχεσαι όποτε το κάνεις πραγματικά κέφι κι έχω κάτι να σου πω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολλά χρόνια να μας συντροφεύει το cafe σου

    Να είσαι καλά Γλαύκη μου ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο μπορώ και όταν μπορώ, Ελένη μου!
      Δεν δίνω το καλύτερο που έχω διαθέσιμο, όμως ίσως κάτι μένει κάποιες φορές...
      Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ για τη στήριξή σου εδώ μέσα!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στο μπλογκ, χρόνια πολλά σε εσένα που το γεμίζεις με διάφορα καλούδια, χρόνια πολλά και σε εμάς για να τα απολαμβάνουμε.
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Pippi!
      Σ' ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια κι εύχομαι να είναι τουλάχιστον ευχάριστες οι επισκέψεις σου εδώ!
      Καλή συνέχεια σε όλους μας!

      Διαγραφή
  4. Γλαύκη σήμερα, επετειακή ημέρα δεν θα πιω καφέ. Όχι.
    Αααα σήμερα η αφεντιά μου θέλει ένα ποτήρι Αμερικάνικο μπέρμπον παρακαλώ....! έτσι για να σου ευχηθώ με την καρδιά μου χρόνια πολλά στο "μαγαζί" της καρδιάς σου και της σκέψης σου.
    Είθισται λένε στις γιορτές να μην σερβίρετε καφές. Έτσι θα πιω του ουίσκυ μου, ελπίζω να μου το σερβίρεις, θα μου βάλεις μουσική ξέρεις κάτι σε blues ξέρεις εσύ, ατμοσφαιρική και θα γύρω πίσω στην πολυθρόνα μου να απολαύσω.
    Πούρο δεν σου ζητάω, δεν καπνίζω, άντε γλύτωσες ένα κόστος.
    Γλαύκη μου, ευχαριστούμε που είσαι κοντά μας και μας ανοίγεις την αγκαλιά σου.
    Πάντα να συνεχίζεις απτόητη έτσι όπως σου γουστάρει και το απολαμβάνεις.
    Χρόνια σου πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφτασε καθυστερημένα η παραγγελία σου, Γιάννη μου, έστω και καθυστερημένα! Ευτυχώς που κάνετε μεγάλη υπομονή μαζί μου, ειδάλλως θα είχατε πάρει των οματιών σας οι σταθεροί "πελάτες" μου..., αλλά είστε "πελάτες" της καρδιάς από όσο μου έχετε δείξει επανειλημμένα!
      Μπα πούρα δε σερβίρει το κατάστημα, γιατί τα θεωρεί μπανάλ...!
      Μου αρέσει αυτό το "όποτε σου γουστάρει", που είπες! Γιατί μου αρέσει να κάνω κάτι επειδή το γουστάρω πραγματικά και όχι γιατί μου το επιβάλλουν τα "πρέπει"!
      Σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα μα όλα!

      Διαγραφή
    2. Αντί για το πρώτο "καθυστερημένα" ήθελα να πω "επιτέλους"!
      Τα λάθη και οι βιασύνες δε λείπουν από εδώ ποτέ, για να μη με ματιάζουν, όχι τίποτε άλλο...χεχε!

      Διαγραφή
  5. Θασυμφωνησω με τον προλαλησαντα Γιαννη και ενα λικερακι θα το πιω στην υγεια σου και στα γραφομενα του μπλογκ σου.πολλα φιλια κοπελα μου και να εισαι παντα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην υγειά σου, Λίτσα!
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και τις ευχές σου!
      Καλή συνέχεια για όλους μας!

      Διαγραφή
  6. Αν και τρίχρονο, έχει ήδη έντονη προσωπκότητα και ξεχωρίζει για το ιντελεκτουέλ & στιλάτο ύφος του (σου). Γλαύκη μου, νομίζω πως δεν θα σου ταίριαζε άλλο "μαγαζί",απ' αυτό που διάλεξες ν' ανοίξεις (διαδικτυακά εννοώ). Ένα ατμοσφαιρικό καφέ, με παριζιάνικη φινέτσα, άρωμα εποχής, όμορφη μουσική και επιλεγμένη ύλη.
    Εύχομαι να το φτάσεις ως εκεί που γουστάρεις! Κι εμείς εδώ, στα γύρω τραπεζάκια θα είμαστε ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, μεγαλεία λέμε!!!
      Μου έκανες την καλύτερη διαφήμιση και προώθηση ως "θαμώνας" της μικρής κομψής, όπως λες, "καφεγωνιάς"!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, κορίτσι μου, για την από καρδιάς στήριξή σου όλο αυτό τον καιρό και μάλιστα σε κάθε λωλή μου απόπειρα εδώ!!!
      Μου αρέσει τρελά αυτό το "γουστάρω", διότι έτσι απλά γουστάρω ό,τι κάνω κι ας είναι παλαβό, αυθόρμητο, παρορμητικό, φτωχό ή κατώτερο του αληθινού δυναμικού μου, κι αυτό γιατί πολύ απλά ξεκουράζομαι εδώ μέσα!
      Καλή συνέχεια και σε σένα, ώστε να πλουτίζουμε περισσότερο και να βελτιωνόμαστε όλοι!

      Διαγραφή
  7. Και να γίνουν πολλά, πάρα πολλά τα χρόνια που θα λειτουργεί αυτή η όμορφη καφεγωνιά!

    Να είσαι καλά Γλαύκη μου και να έχεις πάντα εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Μαρία μου, για τις θερμές ευχές σου!
      Όσο το κάνω κέφι και βρίσκω χρόνο, θα διατηρηθεί ετούτη η γωνιά, αλλιώς η ζωή είναι αλλού και το ξέρουμε όλοι!
      Οι εμπνεύσεις μού χρειάζονται, γιατί χανόμαστε...
      Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια σε ό,τι δημιουργικό κάνεις!

      Διαγραφή
  8. Από τα λιγα (ισως μοναδικο) καφε που τα τελευταια χρονια συχναζω. Ενας λογος η φωτεινότητα και τα γλυκα χρωματα που εχει. Και φυσικα η καφεγουμαν με τους ζεστους και αρωματικούς καφεδες που μας προσφερει. Οσο για τη φλυαρια (που και η ιδια παραδέχεται) ευτυχως που βαζει μουσικη και διακοπτεται η συνοχη της. Περα από όλα αυτά ευχομαι να παραμεινει ανοικτο για οσο καιρο αντεξει σε μια εποχη δυσκολη που (εκτος από την υπερφορολογηση) πνιγεται οτιδηποτε ελευθερο και δημιουργικο.
    Νασαι καλα και καλη συνεχεια.

    Χειμερινοί Κολυμβητές - Ο Καφές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αυτή την φλυαρία (την οποία πραδέχομαι ευτυχώς) είναι ανάγκη να την κόψω λίγο, γιατί χάνεται μέρος της μαγείας ανάμεσα στους ανθρώπους! Σωστά;
      Παλεύουμε να μη χαθεί το οτιδήποτε ελεύθερο και δημιουργικό κι εδώ κι εκεί έξω στην ταπεινή καθιημερινότητά μας, γιατί αν χαθούν αυτά, θα χαθούμε οι άνθρωποι στην εποχή της φτήνιας που τρώει τον παρά!
      Σ' ευχαριστώ για όλα! Σ' ευχαριστώ για τις εύστοχες άμεσες παρατηρήσεις σου (μου αρέσει αυτός ο ευθύς τρόπος χωρίς φιοριτούρες, έτσι θέλω να μου μιλούν και να μιλώ συνήθως, αν και δεν το πετυχαίνω πάντα, σ' ευχαριστώ για τη σταθερή παρουσία σου όλο τον καιρό και τις αγαπημένες μουσικές σου αφιερώσεις!
      Να είσαι καλά κι εσύ και εύχομαι επίσης μια δημιουργική συνέχεια!

      Διαγραφή
  9. Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια;
    Χιλιόχρονο το μπλογκ σου Γλαύκη μου!
    Εύχομαι να συνεχίσεις να έχεις όμορφες εμπνεύσεις και να τα λέμε (όταν δεν χάνομαι ☺)
    Φιλάκια πολλά χαρά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αριστέα μου, χίλια συγγνώμη, μα τώρα ανακάλυψα το αναπάντητο σχόλιο...!!!
    Εμ δεν πάω καλά τώρα τελευταία, διότι με έχουν παρασύρει όλα όσα καταπιάνομαι!
    Να είσαι καλά κι ελπίζω να τα λέμε και από εδώ για όσο υπάρχει διάθεση και ενδιαφέρον πρώτα από εμένα κι έπειτα και από εσάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.