Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Οι τοίχοι τα έβαλαν μαζί μου - Β΄μέρος


Ετούτη την φορά είμαι σίγουρη ότι οι τοίχοι τα έβαλαν μαζί μου ή τα έβαλα εγώ τελικά μαζί τους (ε;) και χαμπάρι δεν πήρα...
Μια συνομιλία ξεστραβώματος από μένα σε μένα...
- Πόσες φορές πρέπει να φας το κεφάλι σου;
- Μα δε φταίω εγώ προσωπικά αλλά εκείνος ο άλλος εαυτός μου...
- Τι λες ωρέ ντουβάρ; Ποιος άλλος εαυτός και κουραφέξαλα;
- Μα, ναι, σου λέω εκείνος ο ανόητος, πεισματάρης και στραβούλιακας φταίει, που δεν λογαριάζει τις αποστάσεις και πέφτει με φόρα πάνω στα ντουβάρια ξανά και ξανά!
- Εμ, τα ντουβάρια πάνω σε ντουβάρια θα πέσουν!
- Ένα διαπίστωσα καλά εγώ, και δεν ξέρω τι λες εσύ, πως αυτόν τον εαυτό ίσως κάποια στιγμή τον κουμαντάρω όπως του πρέπει και παρακάμψω τα ντουβάρια που εμφανίζονται μπροστά στη στράτα μου.
- Πάλι καλά που το κατάλαβες...
- Μα μη με διακόπτεις, κ. παπατρέχα, χάνω τον ειρμό της σκέψης μου!
- Ω! Παρντόν! Δε θα το ματακάνω!
- Εντάξει, με έπεισες... Το χούι δεν κόβεται! Για να μην πλατιάζουμε, λοιπόν, διαπίστωσα και κάτι ακόμα. Πέρα από τα ντουβάρια επιβάλλεται να παρακάμψω την πολλή ευαισθησία, τη γλυκανάλατη διάθεση, τη μεγάλη σημασία που δίνω στην ανοησία που υπάρχει γύρω μου όπως και σε ό,τι με βαραίνει (και τι έβγαλα με το να τα παίρνω όλα τοις μετρητοίς), μια και ό,τι είναι να αλλάξει, θ' αλλάξει, αλλιώς θα προσπεράσει και θα παραμείνει ντουβάρ... Σκληρό αυτό που λέω, όμως σκληρά είναι και τα ντουβάρια. Έτσι, θα πρότεινα να...
- Να αρχίσεις να μελετάς τα ντουβάρια κι όχι να πέφτεις επάνω τους! Ε;
- Μπα, αδιόρθωτος είσαι εσύ, δηλαδή, ντουβάρ παρομοίως! Εκεί να διακόπτεις... Κοίτα, θα το κάνω παρακάτω αυτό που λες, και γιατί όχι, αφού είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα, ωστόσο, έχω κι άλλη πρόταση. Σκέφτομαι να το ρίξουμε και στον χορό και τη διασκέδαση, γιατί μας έχει λείψει, ενώ γνωρίζουμε πόσο θεραπευτική είναι η επίδρασή τους μέσα μας! Τι λες; 
- Ίσως έχεις δίκιο. Μια ζωή την έχουμε κι αν δεν τη γλεντήσουμε, τι θα καταλάβουμε, τι θα...
- Έλα, άσε τα πολλά λόγια και πάμε στην πράξη. Τι μόνο εσύ θα διακόπτεις τους άλλους; Ααααχ! Το ευχαριστήθηκα!



Τα νουβάρια που λέγαμε... 
(προσοχή έχουν επάνω τους μπλακ χιούμορ και τα πράγματα με το όνομά τους)

  








Οι σημερινές προτάσεις για πιο εύθυμη διάθεση και γιατί όχι για χορό...


 











 

6 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχα, τέλεια...!
    τόχεις το χιούμορ Γλαύκη, δεν σου λείπει....!
    διάλογος τρελός μιλάμε. Μουσικές επιλογές που ξεχωρίζουν.
    Τα φιλιά μου και τις καλησπερες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χιούμορ, Γιάννη μου, είναι υγεία και συμβάλλει τα μέγιστα στην ψυχική ισορροπία του ανθρώπου. Ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές του μπορεί να βρίσκει λύτρωση μέσα από αυτό, αφού η ζωή μοιάζει έτσι κι αλλιώς να αστειεύεται μαζί μας...
      Αρκετό χιούμορ, λίγη τρέλα και φαντασία είναι ένα δυνατό κοκτέιλ, για να αντιμετωπίσει κανείς την ζωή λίγο πιο ανώδυνα αλλά και δυναμικά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Εσύ τα βαλες με το ντουβάρ ή το ντουβάρ μαζί σου και εμείς απολαύσαμε το διάλογό σας. Φυσικά τι κατάλαβες να τα παίρνεις τοις μετρητοίς; Και να δίνεις μεγάλη σημασία στην ανοησία;
    Όσο για τις μουσικές επιλογές συναγωνίζονται τα συνθήματα τοίχου: τέλεια και τα δυο
    Καλή σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι έφτιαξα αυτή την ανάρτηση με αρκετό κέφι και το διασκέδασα κι εγώ. Είναι από τις φορές όπου βλέπω ξαφνικά τα πράγματα από την ελαφριά όψη τους, προκειμένου να πάρω τα ίσα μου, όπως λέμε κοινώς.
      Το χιούμορ πάντα με βοηθά σε ό,τι μου συμβαίνει, ώστε να το δω κι αλλιώς. Τη δική μου ανοησία θα πρέπει να λαμβάνω πιο σοβαρά υπόψη μου, για να μπαίνω στη διαδικασία της επεξεργασίας και επανόρθωσης ή βελτίωσης. Ο καθένας μας είναι υπεύθυνος μόνο για τον εαυτό του και για τα ανήλικα που φροντίζει, αν υπάρχουν, και για κανέναν άλλο.
      Σ' ευχαριστώ και χαίρομαι το ευχαριστήθηκες όλο ετούτο εδώ!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Βασικά, απ' το να κάνεις διάλογο με ανθρώπους "ντουβάρια", χίλιες φορές η συζήτησή σου με το εν λόγω ντουβάρ. Έτσι που το πάμε, οι τοίχοι θα είναι το καταφύγιό μας. Είναι πάντα διαθέσιμοι και γράφουν πολύ σοφά αποφθέγματα.
    Φιλιά πολλά Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα ας διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τα προσωπικά μας "ντουβάρια" κι έπειτα ίσως θα μπορούμε να επικοινωνήσουμε με εκείνα των άλλων γύρω μας...
      Οι τοίχοι έχουν αποτυπωμένη τη σοφία του κοινού ανθρώπου, η οποία έχει πάντα αξία για κάποιους. Πάντα κάποιους θα αγγίξει και πιθανόν θα ξεκλειδώσει τον νου ή το συναίσθημα προς όφελός τους. Συχνά μια φράση μπορεί να αποτελέσει τον θεμέλιο λίθο για μια σημαντική αλλαγή ή για τν εύρεση μιας λύσης!
      Να είσαι καλά, Μαράκι μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.