Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

Αν ποτέ ξεχάσω, θύμισέ μου...

Εμπνευσμένο το σημερινό από ένα γλυκό κι αισιόδοξο τραγούδι αλλά και από την ίδια την ζωή.
Με λίγα λόγια, γιατί όταν καταφέρνει κανείς,  να συγκεντρώνει όσα θέλει να πει  σε ελάχιστες ουσιαστικές λέξεις, έχει αφήσει με διεισδυτικότερο τρόπο το μήνυμά του στους άλλους. Μια παλιά μου ικανότητα, που στην πορεία κάπου χάθηκε... Ευτυχώς, τη βρίσκω πού και πού!

Μέσα από τους στίχους του τραγουδιού κι άλλα δικά μου...

Επειδή άνθρωποι είμαστε και ξεχνάμε!
Αν ποτέ, λοιπόν, ξεχάσω, θύμισέ μου τα πιο τρελά μου όνειρα, τις ευτυχισμένες μέρες, τις μαγικές νύχτες, τα δάκρυα στα μάγουλά μου, την ανιδιοτελή προσφορά, την χαρά από αυτό το δόσιμο στα μάτια μου και στα μάτια των άλλων.

Αν ποτέ ξεχάσω, θύμισέ μου το παιδί μέσα μου, ακόμα περισσότερο εκείνο που μεγαλώνω με όλη την έγνοιά του, τα παιδιά των άλλων που εμπιστεύονται την ψυχή και το πνεύμα τους σ' εμένα, θύμισέ μου  εσένα που αγάπησα από την πρώτη στιγμή και όσους διατηρώ γλυκά για πάντα στην καρδιά μου.

Αν ποτέ ξεχάσω, θύμισέ μου να απομακρύνω τους παρτάκηδες, που επιδιώκουν πάντα να σε πείσουν με τις θεωρίες που τους εξυπηρετούν, ώστε μόνο έτσι να είναι στην ζωή σου. Από την άλλη, θύμισέ μου να φυλάξω στην ζωή μου τους ντόμπρους, τους δοτικούς, τους γενναιόδωρους, εκείνους που θα βρουν τρόπο να σε βάλουν στη δική τους ζωή, γιατί σε γουστάρουν γι' αυτό που είσαι και θα βρίσκουν χρόνο για σένα ό,τι κι αν γίνει.

Αν ποτέ ξεχάσω, θύμισέ μου να εισπνέω τον καθαρό αέρα ετούτου του κόσμου κι όχι μόνο τη δυσωδία του, να είμαι ευγνώμων για όσα μου προσφέρει μέσα από την ομορφιά και την ασχήμια του. Όλα είναι εφόδια, πηγή σοφίας.

Εν τέλει, αν ποτέ ξεχάσω, θύμισέ μου ποια είμαι κι αυτό για το οποίο υποσχέθηκα. Θύμισέ μου ότι ζω.




Αφιερωμένο σε μένα, σε "σένα", που δεν φοβάμαι να κοιτάξω στα μάτια. Με όλα τα χαρτιά σχεδόν ανοιχτά, γιατί έτσι είμαι εγώ, αρκεί... να μην το ξεχνώ!
Θύμισέ μου.



12 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη και περιεκτική ανάρτηση, Γλαύκη! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και να θυμάσαι πάντα ποια είσαι.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ το ίδιο, Pippi.
      Να είσαι καλά.
      Σ' ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

      Διαγραφή
  2. Να μην ξεχάσω τα μάτια σου πως
    αστροποβολούσαν κάθε που έκλεινες
    μέσα τους ουρανό

    Καλημέρα Γλαύκη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ποιητική διάσταση του κειμένου αποδόθηκε από εσένα, Ελένη μου!
      Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω κι ελπίζω να είσαι καλά!
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  3. Χάρηκα κάθε σου λέξη, κάθε σου σκέψη και εικόνα. Από τις πιο μονάκριβες αναρτήσεις σου Γλαύκη μου. Κράτα την σαν θησαυρό.
    Δεν θα ξεχάσεις όχι, τα συναισθήματά σου είναι τέτοια που μένουν πάντα γνήσια και ακριβά.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, με τιμά ο λόγος σου και με ενθουσιάζει!
      Να περνάς όμορφα και δημιουργικά!

      Διαγραφή
  4. "Κέντησες"!!!
    Απ' τα πιο ωραία σου!
    Το αγάπησα αυτό το κείμενο.
    Φιλί γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αγάπησα τον σχολιασμό σου!
      Δεν είναι και λίγο να στο λέει αυτό η πρωταγωνίστρια του λόγου εδώ στην παρέα...
      Σε φιλώ και πήρα μια δόση αισιοδοξίας από σένα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο, Γλαύκη μου. Εύχομαι να μην ξεχάσεις ποτέ τα όνειρά σου. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανείς δεν πρέπει να ξεχνά τα όνειρά του, γιατί αυτά είναι που του δίνουν τη δύναμη να κάνει το καλύτερο για τον εαυτό του και να μην φτάσει να μετανιώσει ποτέ για ό,τι άφησε από φόβο, δισταγμό ή απαισιοδοξία.
      Να είσαι καλά, Mia!

      Διαγραφή
  6. "Αν ποτέ ξεχάσω, θύμισέ μου να εισπνέω τον καθαρό αέρα ετούτου του κόσμου κι όχι μόνο τη δυσωδία του, να είμαι ευγνώμων για όσα μου προσφέρει μέσα από την ομορφιά και την ασχήμια του. Όλα είναι εφόδια, πηγή σοφίας."

    ===========

    Μια πολύτιμη νότα αισιοδοξίας, κόντρα στους δίσεκτους καιρούς μας...
    Να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Ευρητάνα, και για τα καλά σου λόγια και για την επίσκεψη!
      Αν δεν αλλάξουμε οπτική στον σύγχρονο κόσμο μας, δεν θα αφήσουμε το φως να περάσει.
      Καλή εβδομάδα και συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.