Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Ήλιε, κρύψου κι από τη Σκια κι από σένα


"Τρέχεις μακριά να κρυφτείς από κάτι που δεν θέλεις ή από κάτι που φοβάσαι ότι θέλεις"

Το πρώτο είναι περισσότερο σύνηθες, αλλά ισχύει και το δεύτερο συχνά-πυκνά, μόνο που σπάνια το παραδέχεται κανείς...
Η πρόταση αφορά στον τίτλο ενός άρθρου, από το οποίο κράτησα μόνο το παρακάτω απόσπασμα, γιατί μου άρεσε.

Ένας διάλογος ανάμεσα στον "Ήλιο" και τη "Σκιά". 

Δεν με γνωρίζεις όπως Εγώ..., είπε ο Ήλιος.
- Κι όμως... Σε γνωρίζω πολύ καλύτερα από όσο νομίζεις..., απάντησε η Σκιά.
- Κουράστηκα να βγαίνω κάθε μέρα πρώτος, είπε λοξοκοιτάζοντάς με με στόμφο.
-  Κουράστηκα να νομίζεις ότι έρχεσαι πάντα πρώτος, του απάντησα κοφτά.
-  Μα ο Ήλιος είναι ένας.
- Η ομορφιά όμως δεν χρειάζεται εκθαμβωτικά φώτα για να λάμψει... .
-  Όταν με κρύβουν τα σύννεφα μες στο χειμώνα, οι άνθρωποι διαμαρτύρονται.
- Όταν σε κρύβουν τα σύννεφα το καλοκαίρι, οι άνθρωποι ανακουφίζονται.
-  Χωρίς Εμένα δεν υπάρχεις, αλλά πού να το φανταστείς ότι δεν σε έχω ανάγκη, ανταπάντησε.
-  Κάνεις λάθος με την τόση σου προσπάθεια για επιβεβαίωση... και τι νόημα έχει παρακαλώ να λάμπεις αν φοβάσαι την ίδια σου τη Σκιά;
-  ...καταραμένη Σκιά, εξαφανίσου απ' τη ζωή μου...
- ...από ποιον πας να κρυφτείς επιτέλους; ...ξεχνάς ότι εσύ μου δίνεις αυτό τον ρόλο;

"Η αλήθεια είναι ότι γνώριζε πολύ καλά για τι πράγμα του μιλούσα... μόνο που αρνούνταν να δει την πραγματικότητα... έτσι κάνουν όσοι θέλουν να κρυφτούν..." 

"Στην ζωή αυτή, σχεδόν κανείς δεν προβληματίζεται για όσα δεν βλέπει, και μάλλον αυτό είναι φυσική απόρροια του ότι πάντα υπάρχει αρκετό φως για να σκεπάσει και τα μεγαλύτερα σκοτάδια." 


@ Ολόκληρο το άρθρο στο Animartists







 

8 σχόλια:

  1. Χμμμμμμ σύγκρουση θέσεων φωτός-σκιάς. Με έναν πολύ ενδιαφέροντα διάλογο Γλαύκη. Αν θες να δεις κάτι διαφορετικό, έναν συγκλονιστικό διάλογο σκιας-ανθρώπου το έχω στη διάθεσή σου και είναι κινηματγραφικό.
    Σε φιλώ Γλαύκη μου και να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχω περάσει ήδη μετά από τόσες μέρες που αποφάσισα να απαντήσω εδώ...
      Πολλοί άνθρωποι παίρνουν τον ρόλο της σκιάς, που τους δίνουν όσοι λάμπουν, όμως πρέπει να συμβιβάζονται με αυτό;
      Καλό βράδυ και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Δεν θα υπήρχε το ένα δίχως το άλλο. Πολύ όμορφος διάλογος με την ανθρώπινη εκλογίκευση που παίρνει διαστάσεις και στις ανθρώπινες σχέσεις. Γλαύκη μου έχει παγώσει ο εγκέφαλός μας με τόσο κρύο και η ανάρτησή σου είναι ένα "ζεστό ρόφημα" για σκέψη.
    Φιλιά γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Μαρία μου, για τα θερμά σου λόγια και συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση!
      Χωρίς τις σκιές δεν θα στεκόντουσαν οι λαμπεροί οδηγεί, καθώς δεν θα ξεχώριζαν, θα χάνονταν μέσα στο πολύ φως...
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Αδιαχώριστα κι αντικρουόμενα!!!

    Καλημέρα Γλαύκη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι, όμως τι γίνεται όταν ένας παίρνει τον ρόλο της σκιάς, ενώ μπορεί να λάμψει εξίσου με τον άλλο;
      Δύσκολες αποφάσεις...
      Καλό σου βράδυ, Ελένη μου!

      Διαγραφή
  4. Μα αν δεν τα βάλει κανείς με την σκιά του, τότε με ποιον; Λογικό! (αν δεν ήταν σκιά, θα ήταν ουρά! διαλέγουμε και παίρνουμε!) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ζήτημα είναι γιατί πρέπει να έχει ανάγκη οπωσδήποτε μια σκιά, μια ουρά ή οτιδήποτε ακολουθεί;
      Δεν έμαθε ποτέ την ισοτιμία και ότι κάπου λάμπει κάποιος και κάπου αλλού ο άλλος. Έτσι είναι οι άνθρωποι και δεν είναι δίκαιο ο ένας να θεωρεί ότι μόνο εκείνος πρέπει να λάμπει και ο άλλος να είναι μόνιμα στη σκιά.
      Έχουμε πολλές πλευρές όλοι μας, άλλες πιο λαμπερές κι άλλες λιγότερο φωτεινές. Αυτό αν το κατανοήσουμε, τότε θα συνυπάρχουμε πιο αρμονικά και θα χαιρόμαστε τις σχέσεις μας με τους άλλους.
      Οι ουρές είναι επίσης για τα τετράποδα...:))

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.