Κυριακή, 6 Νοεμβρίου 2016

Με την σοφία του Αρκά κάνω μια βόλτα


Αρκάς και πάσης Ελλάδος ("άμα λάχει ναούμ' " κατά τον Χάρρυ Κλυν)!
Έτσι, για να ξεκινήσει η νέα εβδομάδα με χιούμορ για όλα τα κακώς κείμενα του ανθρώπου, του τόπου και της συμβίωσης...
Να μπαίνουμε σταδιακά και πιο ελαφρά στους προβληματισμούς που θα τεθούν εδώ μέσα σε επόμενα κείμενα (αρκεί να βρω τον χρόνο και τη διάθεση να τα γράψω...).

Ξεκινάμε, λοιπόν, με τον Αρκά στον ρόλο του προφήτη!
Κάποιες από τις προφητείες του θα βρείτε πατώντας πάνω στον τίτλο:


(κι εδώ μία για δείγμα...)
 

Συνεχίζουμε με τα ζευγάρια του Αρκά, που μέσα από την προσπάθειά τους να συμβιώσουν και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν έχουν και την αστεία τους πλευρά.
Ένας άνδρας και μια γυναίκα, όχι από μένα αυτή την φορά αλλά με τα μάτια του Αρκά, πατώντας στον παρακάτω τίτλο!


(κι ένα δείγμα ακόμα...)


Για να μην ξεχνά κανείς την περίφημη Λουκρητία του... να κι ένα μικρό "βρώμικο" αλλά εξίσου σπαρταριστό σε μίνι βιντεάκι! 




Και όπως πάντα υπάρχει για όλα τα παραπάνω συνοδεία μουσικής...! Χωρίς μουσική γίνεται; Δε γίνεται!






 

12 σχόλια:

  1. Αρκάς απίστευτος.....! μοναδικός...!
    Μας έχει γεμίσει ώρες ατέλειωτου γέλιου και ευχάριστης διάθεσης.
    Καλό βράδυ Γλαύκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τελευταία χρόνια ενόχλησε πολύ με τις παρατηρήσεις που έκανε επάνω στην πολιτική επικαιρότητα,όμως κάτι ίσως είχε αντιληφθεί περισσότερο...
      Καλή σου μέρα, Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένος και αξεπέραστος! Θα τον ήθελα βέβαια μακριά απ' την πολιτική γιατί όποιος ανακατεύεται με δαύτους, γίνεται βορά σε πικρόχολα σχόλια. Καλή εβδομάδα Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κι εγώ θα τον ήθελα μακριά από την πολιτική, αλλά όποιος έχει την "πένα" με οποιοδήποτε τρόπο είναι χρέος του να την χρησιμοποιεί για να πάρει θέση δημόσια.
      Όμως όποιος τελικά ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρών οι κότες... δυστυχώς!
      Δεν θα αλλάξει ο άνθρωπος ποτέ!
      Καλή σου μέρα, Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  3. Απίστευτος κι αγαπημένος

    Καλή εβδομάδα Γλαύκη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, για πολύ κόσμο, Ελένη μου!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Έρωτας!
    Έχω όλες τις παλιές σειρές , από τον ασπρόμαυρο κόκορα να φανταστείς. Μου λείπουν όμως τα τελευταία του... εν καιρώ ελπίζω να τα αποκτήσω!
    Καλή εβδομάδα Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το γνωρίζω ότι είσαι συλλέκτης του...;-)
      Εγώ δεν ασχολούμαι να συλλέγω οτιδήποτε, γιατί δεν μπορώ να συγκεντρώνω πολλά πράγματα γύρω μου..., όμως τον διαβάζω όπου τον πετύχω!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Δεν τον χορταίνω! Τα διαβάζω ξανά και ξανά και γελάω με την ίδια ένταση.
    Οι μουσικές επιλογές ό,τι πρέπει!
    Καλή εβδομάδα, Γλαύκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Αλεξάνδρα μου, και η μουσική δεν την επέλεξα τυχαία και χαίρομαι που το παρατηρήσες, καθώς η μουσική είναι πρωταγωνίστρια εδώ μέσα...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλώς ήρθες!
    Ναι, είναι από εκείνα τα πρόσωπα που την παρουσία τους πλουτίζουν τον κόσμο!
    Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.