Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Μια στάση για ένα σύντομο "κέρασμα"!


Ουφ, μια μικρή στάση, όπως γίνεται με τα λεωφορεία, για να σας "κεράσω" κάτι και να πω ένα γεια! 

Ένα μικρό διάλειμμα από το δημιουργικό τρέξιμο, στο οποίο έχω μπει αυτή την εβδομάδα. Σαν τα μαθητούδια έχω κάτσει για ακόμη μία φορά στα θρανία, κάτι που μου συμβαίνει κατά καιρούς, αλλά τώρα είναι από τις ελάχιστες στιγμές που αξίζει με το παραπάνω αυτό στο οποίο συμμετέχω. Αποδεικνύεται ότι υπάρχουν άνθρωποι, που πρώτα απ' όλα ξέρουν να εργάζονται ομαδικά, για την οργάνωση και την υλοποίηση ενός σκοπού, γνωρίζουν άριστα τι κάνουν , πώς το κάνουν και γιατί το κάνουν, επιτέλους! 
Είμαι ευτυχής με την επιλογή που έκανα μέσα στο καλοκαίρι, ενώ λογικά θα ήμουν σε φάση ξεκούρασης και μακριά από μαθήματα και θρανία - που μόλις έκλεισαν για όσους είναι στην εκπαίδευση. Ο κόπος, ο χρόνος και τα έξοδα δεν μετράνε από την πληρότητα που αισθάνομαι φεύγοντας κάθε μέρα από την μεγάλη ομάδα. Δεν υπάρχει σπουδαιότερη μάθηση από τη βιωματική και απόλυτα ενεργή...! Το γνωρίζω από τα πρώτα χρόνια που εργάζομαι, γι' αυτό και επιδιώκω να ανατροφοδοτώ τον εαυτό μου με τέτοιες εμπειρίες, για να είμαι σε θέση να προσφέρω κάτι αντίστοιχο και στους μαθητές μου.
Αυτή ήταν σε ελάχιστες γραμμές η εμπειρία μου και λυπάμαι, που δεν έχω τον χρόνο να γράψω περισσότερα, γιατί θα άξιζε να ακουστούν, κάτι που μπορεί να κάνω σε άλλη φάση. Τώρα λειτούργησα εντελώς αυθόρμητα...

Επειδή η στάση τελειώνει, κερνάω και δύο μουσικά κομμάτια για εκείνους τους ανθρώπους που είναι σημαντικοί στην ζωή μας, αλλά κόλλησαν στην χρήση των σημείων στίξης, στο πού θα βάλουν το κόμμα, το ερωτηματικό, το θαυμαστικό... και έχασαν την πρόταση μαζί με το νόημά της. Είναι αρκετοί, πιστέψτε με. Φυσικά, υπάρχουν και άλλοι γύρω μας, που αναγνωρίζουν την πρόταση και την ουσία της και την θαυμάζουν γι' αυτό που είναι, όμως δεν έχουν επιλεχθεί ως οι σημαντικοί για εμάς δυστυχώς...

 





"Λοιπόν, λοιπόν"..., χαιρετώ! Να περνάτε όμορφα και τα λέμε πάλι κάποια στιγμή και...έφυγα!





10 σχόλια:

  1. Καλή συνέχεια σε ό,τι δημιουργικό κάνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το πολύ δημιουργικό που έκανα έλαβε τέλος, και τώρα πλεύση για λίγες διακοπές και άλλα...!
      Σ' ευχαριστώ, Ελένη μου, να είσαι καλά και να ηρεμήσεις όσο είναι δυνατό αυτό πλάι σε καλές συντροφιές!

      Διαγραφή
  2. Καλά να περάσεις όπου κι αν πας Γλαύκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι το ίδιο και για σένα, Μαράκι μου!
      Θα με βλέπετε εδώ κάποιες στιγμές, όποτε μπορώ.
      Υπομονή μέχρι να έρθει ο καιρός και για τη δική σου ξεκούραση!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Γλαύκη καλησπέρα.
    Το ότι κάνεις κάτι που σε γεμίζει πραγματικά, που σε κάνει να νιώθεις όμορφα παρά την κούρασή του, αυτό κρίνεται θετικό και απόλαυσέ το. Έχει να σου δώσει πολλά. Και ψυχολογικά και στο θέμα της γνώσης σου.
    Να σου ευχηθώ το καλύτερο και το πιο δημιουργικό. Εμείς, εδώ, παρόντες όπως πάντα.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειωσε αυτό που συμμετείχα και έφυγα με πληρότητα από εκείνον τον τόπο!
      Τώρα πάμε για άλλα και όποτε μπορώ θα με βλέπετε εδώ.
      Σ' ευχαριστώ για όλα, Γιάννη μου!
      Τα λέμε και σε μία ακόμα ανάρτηση...

      Διαγραφή
  4. Αυτό που (πρέπει να) μετράει δεν είναι τι λαμβάνουν οι άλλοι από εσένα αλλά τι προσφέρεις εσύ και πόση καρδιά βάζεις σε αυτό.
    Οι περιττοί πάντα θα υπάρχουν γιατί η μιζέρια είναι από τα συστατικά της ανθρώπινης ύπαρξης. Σε μερικούς δε, είναι το κύριο.
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν βάζει κανείς καρδιά σε αυτό που κάνει, καλύτερα να μην το κάνει, διότι δεν περνάει κανένα χρήσιμο μήνυμα και δεν είναι αποτελεσματικός σε τίποτα, μόνο κακή εμπειρία μπορεί να προσφέρει στους άλλους και άρνηση.
      Μια είναι η ζωή για να την ζούμε με μιζέρια και όχι με απλωσιά και θάρρος!
      Καλό καλοκαίρι, Πέτρο μου, αν και θα τα λέμε πού και πού από εδώ!
      Δεν ξέρω πότε φεύγεις, αλλά εύχομαι να περάσεις όμορφα και ξεκούραστα με πολύ καλή παρέα!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.