Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Μα, πώς τα παίρνω έτσι τα βραβεία...;



Το «μαγαζάκι» έχει σήμερα την τιμητική του και αισθάνεται πολύ περήφανο, καθώς βραβεύτηκε από τρεις πολύ καλούς διαδικτυακούς φίλους για την προσφορά του στην «μπλογκογειτονιά». Μάλλον οι θαμώνες του έχουν μείνει ικανοποιημένοι από όσα «σερβίρει» εδώ και εφτά μήνες, από την ώρα που άνοιξε την «πόρτα» του στο κοινό! Γίνεται προσπάθεια να περνά ευχάριστα όποιος διαβαίνει το «κατώφλι» του και να φεύγει με την επιθυμία να ξανάρθει παίρνοντας μαζί του πάντα κάτι, είτε αυτό έχει σχέση με την τέρψη της ψυχής είτε του μυαλού. Θα μπορούσαν να προσφερθούν πολύ περισσότερα και πιο σοβαρά, όμως ο χρόνος είναι «προδότης» και τα Cafe εξάλλου έχουν ως κύριο στόχο τους την χαλάρωση και την ψυχαγωγία, οπότε οι πολλοί προβληματισμοί έρχονται σε δεύτερη μοίρα ή περνούν με πιο ήπιο τρόπο...



Ευχαριστώ, λοιπόν, μέσα από την καρδιά μου για την ευγενική χειρονομία τους και την στήριξή τους:



Το γνωστό και αγαπημένο σε όλους μελαχρινό μας Αριστάκι από το 

Που μας κάνει πάντα την ζωή πιο ωραία και φυσικά «ντεκουπαρισμένη»...



Τον πάντα ευγενικό και γλυκομίλητο Γιάννη από το σπουδαίο Cinefil !!!

Θα μάθεις τα πάντα για τον κινηματογράφο, αν τον επισκεφτείς...



Την γλυκύτατη Κατερίνα από το  

Ένας τόπος με πολλή ζεστασιά, όμορφες σκέψεις και ενδιαφέρουσες απόψεις...



Αναγκάστηκα να επιλέξω ερωτήσεις και από τους τρεις, λόγω έλλειψης χρόνου και για να μην κουράσω κανέναν. Ήδη είναι πολλά τα ερωτήματα... Ας με συγχωρήσουν οι φίλοι γι’ αυτή μου την κίνηση! Τη μερίδα του λέοντος πήρε η Αριστέα, γιατί είναι και ... όμορφη, χεχε!!!


@ Η μουσική δεν θα λείψει!



Επί το έργον, λοιπόν!

Τα «καυτά» ερωτήματα:


Κάθεσαι, δηλαδή, κάπου συγκεκριμένα, έχεις κανένα ποτηράκι κρασί δίπλα σου ή όπου σε βρει η έμπνευση?


Συνήθως είμαι στο γραφείο μου μ’ ένα φλιτζάνι καφέ ή ένα ποτήρι κρασί (αν είναι βράδυ). Έχω πάντα συντροφιά κάτι που να πίνεται! Μάλλον «ρέει» καλύτερα έτσι η έμπνευση... Αν και κάποιες φορές με βρίσκει στον δρόμο, στο ωδείο, σε μια παρέα!



Πού θα ήθελες να είσαι σε 5 χρόνια από τώρα?


Μα φυσικά εκεί που θα είναι και το παιδί μου... Τι λέω! Λάθος, λάθος!!! Δεν είμαι τέτοια μάνα εγώ!!!

Ε, αν δεν με χρειάζεται για κάτι, θα ήθελα να κάνω κάποια άλλη δουλειά και ίσως σε έναν άλλο τόπο της Ελλάδας...




Εάν μπορούσες για μία μέρα να έχεις μία υπερδύναμη,
ποια θα διάλεγες και τι θα έκανες με αυτή?


Θα ήθελα να ήμουν μάγισσα, για να εξαφανίσω όλα τα ανθρωποειδή που κατοικούν τον πλανήτη!



Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη στιγμή μέσα στην μέρα σου?


Αργά το βράδυ, που όλα σιωπούν...



Σε ποια μέρη σου αρέσει να συχνάζεις?


Αγαπημένο μου μέρος είναι το καφέ της φωτογραφίας που έχω στο πάνω μέρος της σελίδας...

Είναι όμορφος, ζεστός χώρος με πολύ καλή μουσική και εκλεκτά σερβιρίσματα! Ένα μαγαζί που θα ήθελα πολύ να το λειτουργώ εγώ. Πιο σπάνια πηγαίνω σε μια ταβερνούλα στον ίδιο πεζόδρομο με το καφέ, η οποία είναι σαν τις παλιές ταβερνούλες με πολύ γευστικούς μεζέδες και πολύ καλές τιμές. Πάντα είναι γεμάτη... Το πιο συχνό είναι στα σπίτια φίλων ή στο δικό μου παρέα τους πάντα!



Τι είναι αυτό που αγαπάς στον χώρο του blog?

Όταν «ανάβουν τα αίματα» στις συζητήσεις... και όταν καταλήγουν με πολύ χιούμορ!



Τι είναι αυτό που μισείς στον χώρο του blog?

Το ψεύτικο και τις παρεξηγήσεις!



Θα ήθελες να είχες γεννηθεί άντρας;

Τι λέτε καλε!!!

Θα αποποιηθώ το πιο όμορφο και πιο εκνευριστικό φύλο της ανθρωπότητας;;; Θ’ αφήσω τον γάμο, να πάω για πουρνάρια;;;



Τι μυρωδιά έχει το πάθος;

Όλες τις μυρωδιές της θάλασσας του καλοκαιριού... Σε συνεπαίρνει!





Κινηματογράφος, Θέατρο, Τηλεόραση ή Ταινίες-σειρές στο διαδίκτυο ;

Τηλεόραση, ώρα μηδέν! Δεν έχει χώρο εδώ και χρόνια στην ζωή μου! Κινηματογράφος και θέατρο τώρα πια μία φορά τον χρόνο για το καθένα και πολύ τούς είναι... Προτιμώ τα θερινά τα σινεμά και τα αρχαία θέατρα!Στο διαδίκτυο ενημέρωση και κουβεντούλα...



Βράδυ: Ψυχαγωγία ή Περισυλλογή;

Περισσότερο περισυλλογή και κάποιες φορές ψυχαγωγία. Ε, να μην ξεχνιόμαστε κιόλας!


Αγαπημένος προορισμός στην Ελλάδα ή αλλού ; Τι σε τραβάει εκεί ;

Όπου γη και πατρίς...!!! Λίγα πράγματα μαζί και μια βόλτα σε όλο τον κόσμο!!! Εντάξει, στα ... όνειρά μου!!!


 
 Η Γυναίκα είναι......(Συνέχισε τη φράση)

Η μούσα...


Ο Άντρας είναι.......(Συνέχισε τη φράση)

Ο ποιητής...

Για να είμαστε δίκαιοι ενίοτε ισχύει και το αντίστροφο και στις δύο περιπτώσεις...






Όταν δεν έχετε έμπνευση, που καταφεύγετε για να την βρείτε και να αλλάξει η διάθεση σας;

Πάντα στην μουσική!


Έχετε σκεφτεί ποτέ να αλλάξετε το όνομα του blog σας;

Μπα, όχι ακόμα! Λέτε;;;



Έχετε σκεφτεί να ασχοληθείτε επαγγελματικά με το blogging;

Αν το κάνω, θα χαθεί ο αυθορμητισμός και για μένα ήταν ένας σοβαρός λόγος που ασχολήθηκα με το blogging! Δημιούργησα ετούτο τον χώρο, για να με ξεκουράζει! Όταν πρόκειται για εργασία, προτιμώ να έχω την άμεση επαφή με τους ανθρώπους... Μμμ, θα το έκανα μόνο από ανάγκη!



Διαλέξτε: ελληνική, μεξικάνικη, ή ασιατική κουζίνα;

Ελληνική!!! Θέλει και ερώτηση;;; Τι λέμε τώρα!



Το ποτήρι το βλέπετε μισοάδειο ή μισογεμάτο;

Πάντα μισογεμάτο, γαμώτο μου...! Είναι καλό αυτό τελικά;;;



@@ Τώρα πρέπει να παραδώσω τη σκυτάλη σε κάποιους άλλους... Επειδή όμως έχουν πάρει βραβεία σχεδόν όλοι από τους φίλους που επισκέπτομαι - και δυστυχώς επισκέπτομαι λίγους λόγω έλλειψης χρόνου - ή είναι παλιοί bloggers και ο διαγωνισμός αφορά σε νεότερους στον χώρο, θα άφηνα ελεύθερο το πεδίο να το πάρει όποιος επιθυμεί...

@@@ Ας με συγχωρήσουν οι διοργανωτές και όσοι με βράβευσαν που δεν ακολούθησα τους κανόνες όπως έπρεπε, αλλά είμαι και λίγο αγριοκάτσικο...

Σας ευχαριστώ όλους και καλή μας συνέχεια!



20 σχόλια:

  1. Στο μεταξύ, κανόνισε να επισκεφτείς το καφέ και το ταβερνάκι ή για...αλλαγή (ακόμα καλύτερα!) να επισκεφτείς ένα άλλο καφέ και ένα άλλο ταβερνάκι! ;) Φιλιά πολλά και καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καφέ το επισκέφτηκα ήδη για τη φθινοπωρινή περίοδο, έστω και για λίγο!
      Άλλο καφέ και άλλο ταβερνάκι σκέψου εσύ τώρα... και ακολουθώ! ;-)
      Φιλιά πολλά και μια καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Μα πώς τα παίρνετε έτσι τα βραβεία;
    Αχ μου άρεσε...η γυναίκα μούσα- ο άντρας ο ποιητής και τανάπαλιν!
    Και εις ανώτερα κορίτσι!
    (πάντως εκ πείρας πια να σου πω όταν το μεράκι σου ή το χόμπι σου το κάνεις επάγγελμα έχει γούστο τελικά!...Δεν δουλεύεις...διασκεδάζεις και πληρώνεσαι!)
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κορίτσι μου και σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την στήριξή σου και την παρότρυνση που μας προσφέρεις να κάνουμε κάτι διαφορετικό πάντα!!!
      Ναι, είναι πολύ τυχερός όποιος εργάζεται πάνω σε κάτι που είναι ασχολία του ελεύθερου χρόνου του. Δεν είναι εύκολο για τους περισσότερους...
      Πάρε μια αγκαλίτσα...:)))

      Διαγραφή
  3. Γλαύκη μου, το Καφέ σου το χαιρόμαστε.....το απολαμβάνουμε, έχουμε πάντα κάποια όμορφα καλούδια να βρούμε εδώ στο πέρασμά μας και κάποιο γευστικό σπιτικό γλυκό να κεραστούμε.
    Πάντα τέτοια καλή μου και να έχεις πάντα όμορφες εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, δεν έχω λόγια για τον τόσο θερμό τρόπο που δέχεσαι κάθε προσπάθειά μου εδώ!!!
      Είσαι "κολόνα" του "μαγαζιού"...!!!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Γλαύκη! Χαιρόμαστε που σε γνωρίζουμε ακόμα καλύτερα...
    Σου αξίζουν τα βραβειάκια.
    Φιλιά, καλή Κυριακή
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια, σας ευχαριστώ θερμά για την επίσκεψη και καλά σας λόγια και λυπάμαι που δεν προφταίνω να σας επισκέπτομαι...:(((
      Κάποια στιγμή θα το κάνω...
      Φιλιά και καλή μας εβδομάδα - μήνα...!

      Διαγραφή
  5. Βραβευμένο μου πολύ σε χάρηκα στις απαντήσεις σου!
    Πάντα ξεχειλισμένο το ποτήρι σου, για να κερνιόμαστε κι εμείς άμα στεγνώνουμε ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Μαρία μου!
      Είναι μεγάλη τιμή για μένα τα καλά σας λόγια και η χειρονομία όσων μου πρόσφεραν τα βραβεία. Δεν νομίζω ότι δίνω τόσο ιδιαίτερα πράγματα, που να τα αξίζω όλα αυτά.
      Θα κάνω ό,τι μπορώ, για να περνάτε όμορφα εδώ!
      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  6. Ευχομαι στη ζωη σου να λαμβανεις κι αλλα βραβεια κι όχι μονο δικτυακά
    Α και το μπλοκινγκ θα παραμενει μια ευχαριστηση αν δεν το παιρνουμε στα σοβαρα
    Καλη συνεχεια

    υγ.
    Η γυναικα είναι το μισο του ανδρα και ο ανδρας το άλλο της μισο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, "βραβεία" παίρνω από ανθρώπους, που λένε ότι κάτι σημαντικό τους πρόσφερα και το μεγαλύτερο βραβείο απ' όλα είναι η αγάπη και η εκτίμηση που μου δίνεται απλόχερα από πολλούς ανθρώπους.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και όσο για το τελευταίο, είσαι υπέροχος...!!!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Την καλύτερη ευχή μού έδωσες, Μαχαίρη μου!!!
      Φιλιά πολλά και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Δικαιωματικά το πήρες το βραβείο, μιας κι είσαι από τις νεότερες στο άθλημα! Εύχομαι να γίνεις βετεράνος και να εξακολουθείς να το απολαμβάνεις!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, βρε Σοφία μου, δεν ξέρω καν αν θα φτάσω να γίνω βετεράνος, καθώς βαριέμαι κι εύκολα... ή κάποια στιγμή μού φαίνονται ορισμένα πράγματα ανούσια!
      Να είσαι καλά και όποτε θες, ελεύθερη η είσοδος...
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Είμαι σίγουρη ότι έγραφες τις απαντήσεις σου χαμογελαστή. Αυτό και σου εύχομαι , να είσαι πάντα χαμογελαστή και αισιόδοξη και να μας κερνάς ευωδιαστούς καφέδες με γλυκό του κουταλιού!
    Πολλά φιλιά
    Αρσινόη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι είναι, Αρσινόη μου!
      Σ' ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια και θα προσπαθήσω να μην χάσω την αισιοδοξία μου μέχρι το τέλος μου!
      Καλή μας εβδομάδα και μια αγκαλιά!

      Διαγραφή
  10. Τι ωραίες ερωτήσεις είναι αυτές; Μου αρέσει που τις άλλαξαν τα παιδιά.
    Δε μου λες αντέχεις ένα ακόμα βραβείο λίγο πιο ιδιαίτερο; http://andromeda-mygalaxy.blogspot.gr/2015/10/blog-post.html?showComment=1443989724259#c2783956879838985161

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, σ΄ ευχαριστώ για την όμορφη και δημιουργική κίνησή σου!!!
      Θα προσπαθήσω να φτιάξω μια μικρή ανάρτηση γι' αυτό, διότι ο χρόνος είναι περιορισμένος και έχω υποσχεθεί και στην φίλη Αρσινόη να την φιλοξενήσω!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.