Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Μικρό ταξίδι σε ελληνικά μουσικά μονοπάτια


Μόνο μουσική για συντροφιά στους νυχτερινούς "περίπατους". Επιμένω για λίγο ακόμα στα ελληνικά μονοπάτια. Παρηγοριά για όσους επέστρεψαν ήδη στην συνηθισμένη τους καθημερινότητα. Μια καθημερινότητα, η οποία μπορεί να κουράζει, να μας φορτίζει αρνητικά κάποιες στιγμές, μας δίνει όμως και μια σταθερή βάση, που μπορούμε αν θελήσουμε να της προσθέσουμε δικές μας πολύχρωμες πινελιές. Συχνά είναι στο χέρι μας κι ας μην το αντιλαμβανόμαστε. Αρκεί να ξεφεύγουμε για λίγο από τη σειρά... 
Ένα μικρό παράδειγμα: "Έχετε σκεφτεί να αλλάζετε πού και πού διαδρομή για τα μέρη που πηγαίνετε καθημερινά...;" 


 

 Καλή συνέχεια σε όσους έχουν αρχίσει ν' ανταποκρίνονται στο κάλεσμα των υποχρεώσεων!




23 σχόλια:

  1. Το κάνω Γλαύκη! Επειδή είμαι πολύ της σταθερότητας κι αυτό με φοβίζει ( η συνήθεια οδηγεί στο τέλμα) κάποιες φορές τα κάνω ανάποδα, ή κάνω κάτι απρόσμενο! Μέχρι κι εγώ εκπλήσσομαι!
    Καλημερίζω κι αφήνω κι άλλες ευχές από καρδιάς....❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας επιθυμούμε σε πολλά πράγματα τη σταθερότητα, όμως πόση χαρά προσφέρει αυτή η κάθε μικρή αλλαγή που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μες στην καθημερινότητά μας!
      Το κάνω πολύ συχνά και όχι μόνο στις διαδρομές μου αλλά και σε πράγματα, διότι βαριέμαι σχετικά εύκολα και μου δίνει ζωντάνια να ξεφεύγω από τα ίδια. Μην διανοηθείς να πιστέψεις ότι δεν έχω κι εγώ τις στερεοτυπίες μου... και ποιος δεν έχει άλλωστε!!!
      Καλή συνέχεια στην υπερπαραγωγή σου, Αριστέα μου, και σ' ευχαριστώ κι εγώ από καρδιάς!

      υ.γ.
      Ελπίζω να μην σε στενοχώρησα με το αστείο του "μεγάλου αδερφού"...!

      Διαγραφή
    2. "αλλά και σε πράγματα"
      διόρθωση
      "αλλά και σε διάφορα πράγματα"
      Κάτι έχω πάθει εδώ και καιρό! Όλο λάθη κάνω...

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Γλαύκη. Χριστός Ανέστη!
    Όσο για την διαδρομή... Πριν 15 χρόνια την άλλαξα οριστικά, ακολουθώντας το μονοπάτι της καρδιάς μου. Εσύ το έχεις δει. Καλό δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου γλυκιά, καλώς ήρθες και πάλι!
      Απλά καλό...;;;;
      Είναι από τις πιο σπουδαίες αποφάσεις και αλλαγές, στις οποίες μπορεί να προχωρήσει ένας άνθρωπος!!!
      Το θαυμάζω αυτό που έχετε κάνει!!!
      Θα ήθελα πολύ να το είχα κάνει ή να το κάνω κάποια στιγμή...
      Χρόνια πολλά και να τους χαίρεσαι όλους, όπως και αυτό που έχετε επιλέξει!!!

      Διαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη, Γλαύκη! Εγώ ετοιμάζομαι για μεγάλη αλλαγή! Μετακομίζω! Βασικά βαριέμαι αλλά δεν γίνεται αλλιώς, ήδη το είχα καθυστερήσει πολύ. Οπότε τρεχάτε ποδαράκια μου! Τώρα ακούω τα τραγούδια σου κι ετοιμάζω κούτες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε άλλη πόλη;;; Ή σε άλλο σπίτι;
      Γράψε ιδιαιτέρως όποτε προλαβαίνεις.
      Όπου κι αν πας πάντως, καλή διαμονή!!!
      Εύχομαι καλή δύναμη με υγεία και αγάπη!
      Χρόνια πολλά, κορίτσι μου!

      υ.γ.
      Όλα τα κορίτσια εδώ σήμερα, πρώτες και καλύτερες... εκτός από το Λουλουδοκόριτσο..., θα εμφανιστεί κάποια στιγμή κι αυτό!!!
      Πού είναι ο ακυβέρνητος και ο γαλατοαρχηγός; Μάλλον ο πρώτος έχει δώσει στο "σπίτι" του το παρών! Ο άλλος απών... γενικά!

      Διαγραφή
    2. Διάλειμμα για τσιγάρο! Χαχα!
      Δυο τετράγωνα πιο κάτω μετακομίζω, γιατί η σπιτονοικοκυρά χρειάζεται το σπίτι! Κι έκανα αμάν να βρω σπίτι κοντά στο σχολείο του μικρού! Από Θεσσαλονίκη δεν το κουνάω εκτός αν γίνει κάτι συνταρακτικό! Έστω κι έτσι, έχει μανούρα η μετακόμιση...
      Και διαδρομή για τη δουλειά έχω αλλάξει φέτος γιατί άλλαξα έδρα προσωρινά. Κάνω διπλάσιο χρόνο να πάω το πρωί, όμως διασχίζω όλη την παραλία και καθόλου δεν με πειράζει. Ίσα ίσα μου φτιάχνει τη μέρα!
      ΥΓ. Το λουλουδοκόριτσο κι ο ακυβέρνητος θα εμφανιστούν αργά ή γρήγορα. Ο άλλος, όπως το πάει, θα "μείνει" από απουσίες!!!

      Διαγραφή
    3. Παραλιακά κάθε πρωί!!! Ιδανικά!!!
      Την έχω περπατήσει πολλές φορές την παραλία και την πόλη!!!
      Ελπίζω το νέο σπίτι να είναι καλύτερο και να το χαρείτε περισσότερο!
      Οι επιμελείς "συμμαθητές" θα έρθουν κάποια στιγμή!
      Ο "άφαντος" μου αρέσει που ήταν και απουσιολόγος... χεχε!
      Ωραίο παράδειγμα...
      Άντε, καλή συνέχεια τώρα και τα λέμε πάλι!

      Πάω για τσιγάρο κι εγώ... χεχε, πριν πάρω πάλι τους δρόμους. Φτάνει με τις επισκέψεις σπίτι μου αυτές τις ημέρες, καιρός για βόλτες έξω. Μετά αρχίζει το σχολείο, εξετάσεις...ωχ... και τα κεφάλια μέσα μέχρι τις καλοκαιρινές διακοπές!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια σου Πολλά Γλαύκη μου!
    Εγώ αλλάζω ρούχα στις ντουλάπες, πιάνεται αυτό;
    Τις μεγάλες αλλαγές τις τόλμησα στο παρελθόν κι έτσι περιορίζομαι στις μικρές-απλές παρεκτροπές απ' την ευθεία της καθημερινότητας. Για να μην μας ρουφάει η συνήθεια...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν σας προλαβαίνω σήμερα!
      Μόλις έλεγα για τα κορίτσια παραπάνω... να και το άλλο κορίτσι της συντροφιάς του νέου Café!
      Αλλάζεις ρούχα;;; Ωχ, με έπιασε άγχος! Δεν θέλω να το σκέφτομαι! Χαρά στο κουράγιο σου! Εγώ ψωνίζω ρούχα αυτές τις ημέρες σ' εκείνο το γαϊδουράκι που του μίκρυναν τα σαμαράκια...
      Αφού έχεις τολμήσει μεγάλες αλλαγές, τώρα είναι πολύ βοηθητικές και ανανεωτικές οι πιο μικρές!
      Φιλιά, Μαράκι μου, και Χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Όσο απολαμβάνω τις γιορτές, Γλάυκη, άλλο τόσο απολαμβάνω την καθημερινότητα, τις καθημερινές συνήθειες με τις πινελιές μου, που με κάνουν και αισθάνομαι ασφάλεια! Μαγάλη παγίδα η καθημερινότητα, όμως μπορεί να αποδειχθεί και μαγική!!!
    (Πολύ ωραίοι οι πίνακες που βάζεις στο πλάι!)
    Χρόνια πολλά, με πολλές πινελιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα σε καιρούς μεγάλης ανασφάλειας, πραγματικά μια σταθερή καθημερινότητα είναι μαγική. Έχεις δίκιο.
      Σ' ευχαριστώ, Αλεξάνδρα μου!
      Χρόνια πολλά και σε σένα εύχομαι με συχνό φρέσκο αεράκι να σε παρασέρνει πού και πού!

      Διαγραφή
  6. Κοίτα, αλλαγές χρειάζεται που και που η ζωή. Μη σου πω ότι επιβάλλονται κιόλας. Αρκεί να κρατάς τη σταθερή σου βάση (όπως λες κι εσύ) και να επιστρέφεις πάντα σε αυτή.
    Τη γυναίκα μου προσπαθώ να πείσω. Βρε συ της λέω, άσε με να πάω και με άλλες, αφού σε σένα θα επιστρέψω. Τίιιιποτα αυτή! :((
    Καταλαβαίνεις τι περνάω, ε;
    Και που να πω τον πόνο μου που θα πέσετε όλες να με φάτε!!
    Τέλος πάντων. Έχω αποδεχτεί πως ότι κάνω πρέπει να το κάνω στα κρυφά και χωρίς συζυγική συναίνεση.
    Ας είναι.
    Κατά τα λοιπά Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη, Καλή Άνοιξη και άντε σιγά σιγά να ζυγώνει και το καλοκαιράκι.
    Για να μουλιάζουμε στις θάλασσες.
    Απ' έξω και με ομπρέλα δεν λέει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εσύ άνθρωπέ μου έφτασες στο άλλο άκρο!!! Τσ,τσ,τσ!!!
      Είπαμε μια αλλαγή σε κάποια διαδρομή μες στην ημέρα σου... φυσικά θα μου πεις και σ' αυτό που αναφέρεσαι, με ή χωρίς συζυγική συναίνεση, για αλλαγή διαδρομής πρόκειται...
      Να τον πεις τον πόνο σου, γιατί να μην τον πεις! Τον λέμε, για να ξελαφρώνουμε...
      Ορεξάτος ήρθες πάντως μετά από την ίωση και την αφαγία!!! Βρε υπερκινητικότητα σε έπιασε λόγω έλλειψης τροφής, αφού ο μεταβολισμός στον ανδρικό πληθυσμό είναι περισσότερο σβέλτος!!!
      Τώρα εξηγούνται όλα τα παραπάνω...
      Τόση υπερκινητικότητα που μας πήγε κατευθείαν στο καλοκαίρι και μας βούτηξε κιόλας στην θάλασσα!!!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Γλαύκη μου και Χρόνια σου Πολλά....! Σωστές οι συμβουλές σου αλλά εξαρτάται από τη ...φύση πλέον και την αιτία των μετακινήσεών μας.
    Εγώ πλέον αλλάζω συνέχεια διαδρομές αλλά έχω αυτή τη δυνατότητα καθώς πλέον είμαι εκτός παραγωγής.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα έρχεστε χωριστά οι γυναίκες και χωριστά οι άνδρες... ούτε στην εκκλησία να βρισκόμαστε, όπου κάθονται χωριστά... κάθονταν τουλάχιστον παλιά!!!
      Χρόνια πολλά, Γιάννη μου!
      Η αλλαγή διαδρομής είναι ένα παράδειγμα. Κάτι διαφορετικό αλλά ευχάριστο κι επιλεγμένο από εμάς τους ίδιους μέσα σε μια ρουτινιάρικη καθημερινότητα είναι ένα φωτεινό διάλειμμα που ανανεώνει το πνεύμα και την ψυχή!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Αν και εχω τη δυνατοτητα να επιλεγω
    συνηθως ακολουθω τις ιδιες διαδρομες και επιστρεφω στα ιδια μερη
    Τωρα πια δεν χρησιμοποιω τεχνασματα
    για να ξεγελω τον εαυτό μου
    ουτε αναζητω τις εξωτερικες αλλαγες για να νοιωσω αλλιως
    Η μουσικη ναι παραμενει η ιδανικη συντροφια
    αλλα κι εδώ ακουω τα ιδια χρονια τωρα

    υγ.
    η μοναδικη αλλαγη που επιτρεπω στον εαυτο μου
    τα χρωματα στα ρουχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωρίζω ότι σε δυσκολεύουν οι αλλαγές, αφού το έχουμε ξανασυζητήσει εδώ αυτό. Δεν είναι εύκολο για όλους τους ανθρώπους να μην έχουν πολλές σταθερές λειτουργίες ή ακόμα και στερεοτυπίες, που όλοι έχουμε άλλος περισσότερες κι άλλος λιγότερες.
      Σε αυτό που θα διαφωνήσω είναι εντάσσοντας σε μια μονότονη ρουτινιάρικη καθημερινότητα μικρές διαφορετικές κινήσεις δεν θεωρώ ότι ξεγελάμε τον εαυτό μας , αλλά του δίνουμε την δυνατότητα να δουν τα μάτια του ή να αισθανθεί άλλες όψεις γύρω του που δεν έχει επιτρέψει στον εαυτό του να τις χαρεί. Δεν γνωρίζουμε ποτέ απόλυτα τι άλλο υπάρχει δίπλα μας, αν δεν γυρίσουμε να του ρίξουμε μια ματιά, όπως δεν έχουμε ιδέα πού μπορεί αυτό να μας ωφελήσει.
      Ακόμα πιο απλά δίνουμε ένα φρέσκο αεράκι επάνω μας, που μας αναζωογονεί στην καθημερινή μας προσπάθεια!

      υ.γ.
      Δηλαδή τι χρώματα;
      Μια πολύ καλή κίνηση...

      Διαγραφή
    2. Ένας άνθρωπος που αγαπά το φως δύσκολα επιλέγει το μαύρο χρώμα.
      Εγώ το αγαπώ και το φοράω συνδυάζοντάς το με άλλα. Ποτέ όμως ολοκληρωτικά όταν βρέθηκα σε πένθος... εκεί από αντίδραση στο κατεστημένο και όχι μόνο.

      Διαγραφή
  9. Α αυτό το κάνω σε μόνιμη βάση! Ωραία και τα έντεχνα Γλαύκη μου, τα αγαπώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο, Χριστινάκι μου!
      Η ζωή είναι ρόδα που γυρίζει μαζί της κι εμείς...
      Μου δίνει μεγάλη χαρά όταν σας προσφέρω ευχαρίστηση ειδικά μέσα από την μουσική πέρα από όλα τα άλλα!
      Φιλιά, κορίτσι!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.