Κυριακή 12 Απριλίου 2015

Υπάρχουμε, άρα... αγαπάμε!


Πάντα κάποιοι θυσιάζονται, για να σωθούν κάποιοι άλλοι. Είναι υποχρέωση όσων μένουν να ζήσουν έχοντας ως πυξίδα τους την αγάπη και την βελτίωσή τους ως άνθρωποι.

"Υμείς οι Φαρισαίοι το έξωθεν του ποτηρίου και του πίνακος καθαρίζετε, το δε έσωθεν υμών γέμει αρπαγής και πονηρίας" 
                                                   [Λουκ. ια’39] 
Όσο είναι μπορετό να υπάρχει ισορροπία στην φροντίδα του εξωτερικού και του εσωτερικού κόσμου. Ό,τι προσέχει κανείς από μέσα του, λάμπει στο πρόσωπό του και στην ζωή του.




"Όποιος ψάξει θα το μάθει
στης καρδιάς τα βάθη
          "Μιαν ανάσα είμ' από σένα
                     μια κι απ' τον καθένα"


Και του χρόνου, να είμαστε καλά! 


12 σχόλια:

  1. Σωστά τα λόγια σου και πολύ χρήσιμα τούτες τις Άγιες μέρες.
    Χρόνια σου πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα λόγια και αναζητήσεις Γλαύκη μου......! Χρόνια σου πολλά κοπέλα μου. Να είστε πάντα καλά με κάθε γαλήνη και αρμονία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την γαλήνη και την αρμονία επιδιώκω σε όλη μου την ζωή με λίγες σπίθες τρέλας και ανατροπής!
      Να είσαι καλά και Χρόνια πολλά, Γιάννη μου!
      Σε κάθε βήμα σου να πλησιάζεις περισσότερο την αλήθεια του εαυτού σου!
      Σ' ευχαριστώ θερμά!

      Διαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη Γλαύκη, με υγεία και αγάπη! Πράγματι, όταν φροντίζουμε το μέσα μας φαίνεται και στο εξωτερικό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά σου εύχομαι!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Δέσποινα!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, Γλάυκη μου!
    Απόσπασμα για τους Φαρισαίους και τραγούδι των Χαΐνηδων: το νόημα της γιορτής και της ζωής για μένα!!!!
    Και του χρόνου να είμαστε καλά και ν' αγαπάμε περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς, ν' αγαπάμε περισσότερο, Αλεξάνδρα μου!
      Πολύ το χάρηκα που απόλαυσες λόγια και μουσική και είχαν να σου πουν πολλά οι επιλογές μου!
      Χρόνια πολλά και με πολλές ευτυχισμένες στιγμές!

      Διαγραφή
  5. Ειναι τοσο δυσκολο το:
    "αγαπα τον πλησιον σου"
    αλλα πιστευω οτι δεν υπαρχει πιο ασφαλης κατευθυνση
    οταν ακολουθεις την πυξιδα της αγαπης

    Και του χρονου λοιπον, ναμαστε καλα να τα ξαναπουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η μοναδική πυξίδα που δίνει τη δυνατότητα των πιο όμορφων μονοπατιών.
      Χρόνια πολλά, V!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλά Γλαύκη μου!
    Με υγεία κι αγάπη!
    ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, κορίτσι μου!!!
      Εύχομαι ό,τι ποθείς σύντομα να το συναντήσεις!
      Πάνω απ' όλα όμως εύχομαι υγεία και καθαρό πνεύμα, για να έχουμε τη δυνατότητα μιας καλής επιλογής στην ζωή μας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.