Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Ένα νέο έχω να σας πω...

Η εικόνα "κλεμμένη" από τον φίλο Μαζεστίξ του "τοίχο-τοίχο...", γιατί την έχω λατρέψει!

Ένα νέο, λοιπόν, έχω να σας πω... 
Πως αεροπόρος θέλω να γενώ...!
Μα φυσικά άρχισα μαθήματα, για να... "σχίσω" τους αιθέρες! Αφού το αυτοκίνητο δεν αποφασίζω να οδηγώ, είπα να το κάνω εκεί ψηλά στον ουρανό, μαθαίνοντας να πιλοτάρω...!
Ήταν τόση η επιθυμία μου να πετάξω ελεύθερα, να ταξιδέψω μακριά, οπότε είπα δεν πάω να μάθω να πετώ! Τι, να κάθομαι να εξαρτώμαι από τις αεροπορικές εταιρείες που δεν εννοούν να κατεβάσουν τις τιμές ή να προσφέρουν δελεαστικά οικονομικά "πακέτα" ή μαζί τους μπορεί να σε... φάει το μαύρο χώμα; 
Μόνη, τολμηρή αεροπόρος εμπρός στην ελευθερία...

Αυτά ήταν τα νέα και... ακούστε και τον ύμνο μου, όπως και όλων των "θεριών του αέρα"!









Ναι, πιθανόν καλά καταλάβατε...


Λίγο η ανάγκη μου αυτού του καιρού για διέξοδο στα καθημερινά αδιέξοδα, λίγο του ότι σήμερα προστίθεται άλλος ένας χρόνος στην κεφάλα μου... είμαι ένα πρωταπριλιάτικο ψέμα... είπα να κάνω ένα αστείο πρώτα στον εαυτό μου κι έπειτα σε όποιον πέσει με το δικό του "αεροπλανάκι" πάνω στο Café μου!!!



Καλό μήνα σε όλους με περισσότερες αλήθειες και με όνειρα σαν του μικρού στην πρώτη εικόνα! 



18 σχόλια:

  1. Χαχαχα! Καλό μήνα, Γλαύκη. Θα ήταν ωραίο αν αποφάσιζες να εντρυφήσεις στην υψηλήν πιλοτικήν. Κρίμα που ήταν πρωταπριλιάτικο ψέμα.
    Τον ύμνο του αεροπόρου, στο τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας όπου φοιτούσα στα μέσα της δεκαετίας του 1970, τον είχαμε προσαρμόσει σε "Αρχαιολόγος θα γενώ / ψωμί να μην αγγίζω". Από τότε δεν άλλαξε τίποτε.
    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υψηλήν πιλοτικήν...!!!
      Τι σκέφτηκες, βρε Λωτοφάγε μου;
      Είπα να σας κάνω πλάκα πρωταπριλιάτικη, για να γελάσουμε και φυσικά καμία σχέση με την πιλοτική δεν θα ήθελα να έχω ποτέ!!! Να με πάνε βόλτα φυσικά και θα το επιθυμούσα, αλλά να οδηγώ εγώ ποτέ...!!!
      Σοβαρά λέγατε τον ύμνο του αεροπόρου με αυτή την παραλλαγή;;; Τέλειο!!! Εννοείται ότι δεν έχει αλλάξει τίποτε, μια και το γνωρίζω από φίλη που είναι αρχαιολόγος!!!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχα... ευτυχώς που είδα το σχόλιο του Λωτοφάγου και συνήλθα. Σκιάχτηκα λίγο στην αρχή...
    Γλαύκη μου εύχομαι καλό μήνα και καλές "πτήσεις" να έχεις στους δικούς μας αεροδιάδρομους ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέφτηκες, Μαρία μου, ότι πάει λάλησα, ε;
      Δίκιο έχεις έτσι όπως σας τα περιέγραψα παραπάνω!!!
      Αμ, δεν θέλει και πολύ ο άνθρωπος την σήμερον ημέρα...
      Θέλησα να ακολουθήσω την συνήθεια της ημέρας και αφού γεννήθηκα μια τέτοια μέρα, πάντα κάνω αστεία, γιατί έτσι κι αλλιώς με πειράζουν όσοι το γνωρίζουν!
      Πού να δεις τι έγινε στο σχολείο σήμερα... χαμός!!! Το διασκεδάσαμε πολύ και ακόμη μία φορά μού έκαναν πάρτυ... πάει η δουλειά!!! Ντροπή από τη μία και περηφάνια από την άλλη για την κυρία!!! Με κατασκλάβωσαν... μεγάλες αγάπες με τα παιδάκια μου!!!
      Σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου, και καλές "πτήσεις" σε όλους μας, γιατί το έχουμε ανάγκη!

      Διαγραφή
    2. Χρόνια σου Πολλά και Καλά Γλαύκη μου!!!

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαράκι μου και υπόσχομαι ότι τα περισσότερα από όσα λέω συνήθως είναι αλήθειες...

      Διαγραφή
  3. Αν και γεννημένη πρωταπριλιά, είσαι πέρα για πέρα αληθινή!!! Χρόνια σου πολλά, να τα εκατοστήσεις! Και δε χρειάζεται να γίνεις αεροπόρος για να πετάξεις! (και να 'θελες δηλαδή, με τόση πρεσβυωπία, πως θα σε πάρει η αεροπορία;;; ΟΚ! Μη βαράς! Συγκρατήσου λόγω της ημέρας!!!)
    Πολλά φιλιά και να περάσεις όμορφα με τους δικούς σου, στη γη, στον αέρα, στη θάλασσα ή όπου προτιμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, σ' ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι τόσο που σας έχω γνωρίσει, την "συντροφιά του δαχτυλιδιού"...!!!

      Α, να χαθείς βρε, για την πρεσβυωπία!!! Μια χαρά βλέπουν ακόμα τα ματάκια μου κι από κοντά κι από μακριά... λίγο αστιγματισμό έχω... οπότε πάλι θα με έκοβαν!!! Χεχε!!!

      Να έχεις κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Πρόκειται για ένα δόλιο σχέδιο που εξύφανες από την κοιλιά της μανούλας σου για να μη μάθουμε ποτέ την πραγματική σου ηλικία.
    Σε τα μας τώρα;!
    Επειδή σε έχω γνωρίσει δηλώνω σε όλους πως είσαι πάνω από 22!!!
    Κι αν τολμάς σβήσε το σχόλιο και θα πάω να το γράψω σε όλους τους τοίχους της πόλης!

    Χρόνια σου πολλά με υγεία και αγάπη και χιούμορ και τρέλα και ότι τραβάει η ψυχούλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα!!!
      Σε τα σας, καλέ μου άνθρωπε!!!
      Την ηλικία δεν την λέω..., γιατί λένε ότι αν μια γυναίκα λέει άνετα την ηλικία της, είναι ικανή για όλα...μπα δεν είμαι για τέτοια εγώ!!!
      Μπράβο, μια χαρά τα λες... πάνω από 22... χεχε!!! Έτσι,να πέρνουμε τα πάνω μας... Αυτό είναι!!! Mille merci!!!
      Ε, όχι και σε όλους τους τοίχους της πόλης... θα σε πάνε μέσα για ρύπανση της πόλης και θα φας τα καλύτερά σου χρόνια για ένα "πιπίνι"!!! Δεν λέει... άσε καλύτερα!!!
      Δεν σοβαρεύομαι με τίποτα από ό,τι βλέπεις και ούτε ντρέπομαι...
      Όπως το είπες: "με υγεία, αγάπη, χιούμορ και τρέλα..."
      Σ' ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου, γιατί μου έφτιαξες την διάθεση!!! Πέτυχες τον στόχο σου!!! Έτσι απλά, μαέστρο!!!
      Να είσαι καλά και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια σου πολλά, μα πιο πολύ καλά και όμορφα και ευτυχισμένα και όπως ακριβώς τα θες!
    Και ποτέ να μην πετάξεις... μακριά μας!
    Γιορτινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Αλεξάνδρα μου!
      Αν και το σκέφτηκα να πετάξω μακριά από τα διαδικτυακά δρώμενα ακόμα δεν ξεκίνησα..., μάλλον θα παραμείνω όσο το αντέχω, γιατί υπάρχουν τόσο ενδιαφέροντες και γλυκύτατοι φίλοι που με γρατούν προς το παρόν εδώ!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου , και να έχεις ό,τι ποθείς!

      Διαγραφή
  6. Μωρέ μακάρι να γινόσουν πιλότος, μπας και ξεκουραζόμουν κι εγώ λιγάκι που με έφαγαν τα δρομολόγια!! (πόντος! χαχα!). Χρόνια πολλά και καλά Γλαύκη μου, και πάντα να έχεις όρεξη για δημιουργία και πρωτοτυπία! Φιλιά πολλά :)) (η φωτό όντως είναι πάρα πολύ γλυκιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, θα σε πηγαίνα κάτι ωραιότατα ταξιδάκια...!!! Αξέχαστα θα σου έμεναν!!! Μια Αργεντινή θα την πηγαίναμε πρώτα πράτω, μια και δεν έχεις πάει σίγουρα... κι έπειτα όπου τράβαγε η ψυχούλα σου!!!
      Όνειρα, όνειρα, όπως στις παλιές καλές ελληνικές ταινίες...
      Θα ξανάρθω, Ζήκο!!!
      Φιλιά πολλά, προς το παρόν!!!
      (Με την φώτο έπαθα κόλλημα... δεν την γλίτωνε την επίσημη ανάρτηση και είχα προειδοποιήσει άμεσα τον Γαλάτη ότι θα το κάνω, αν και θα προτιμούσα να συνόδευε κάτι πιο σοβαρό. Όμως πιστεύω ότι με το χιούμορ εκφράζεις καλύτερα τα πιο σοβαρά πράγματα...)

      Διαγραφή
  7. Πολυχρονη και ευτυχισμενη Γλαυκη
    Παντα να πετας

    Chris Rea - only to fly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, συμβαίνει ακόμα μία φορά...!
      Εγώ έγραφα σε σένα κι εσύ σε μένα ταυτόχρονα; Πάλι;
      Έγραψα σε παλιά σου ανάρτηση. Να μην ξεχνάω και τις παλιές συνήθειες.
      Σ' ευχαριστώ για την ευχή και το τραγούδι!

      Διαγραφή
  8. Είχες γενέθλια μανούλα μου και το πέρασες στα ψιλά γράμματα;
    Πωπω! Χρόναι πολλά και καλά μάτια μου!
    Κι αεροπόρος είναι πολύ εύκολο να γίνεις...Ρώτα την Κωνσταντίνα της Αννούλας μας ;-)

    Ελπίζω να πέρασες όμορφα χτες!
    Φιλιά ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι και στα ψιλά...!!!
      Μόνο βούκινο δεν έβαλα... άσε που δεν λέει να το κάνω πια!!!
      Απλά ήθελα να κάνω πρωταπριλιάτικη πλάκα, για να χαρούμε!!!
      Με πόσα χαίρομαστε εξάλλου μέσα στην αγχωτική κατάσταση που βιώνουμε;
      Πέρασα πολύ όμορφα και σήμερα ακόμα καλύτερα!!!
      Σ' ευχαριστώ, μπουκλωτό μου!!!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.