Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

When the Grey Skies turn to Blue


Όταν η μουσική αγγίζει την ψυχή, όταν μετουσιώνει τον πόνο, την ανησυχία σε γαλήνη, όνειρο και καθαρό γαλάζιο ουρανό, τότε τα λόγια περισσεύουν. 


Έχουμε αναρωτηθεί πόσες φορές μες στην ημέρα επιτρέπουμε στον εαυτό μας να μένει σιωπηρός; Πόσο του δίνουμε τη δυνατότητα αυτή του τη σιωπή να τη συνοδεύει μουσική που μας ταιριάζει εκείνη τη στιγμή;


Με τους ρυθμούς που κινούμαστε σήμερα μικροί και μεγάλοι ξεχνάμε όχι μόνο τη σιωπή, όχι τη μουσική αλλά και τη σωστή αναπνοή. Δεν επιτρέπουμε στον εαυτό μας ούτε αυτό! Αν παρατηρήσουμε το σώμα μας και τη συμπεριφορά μας απέναντί του μέσα σε μία συνηθισμένη μέρα, θα διαπιστώσουμε ότι το βασανίζουμε. Μαζί του ταλαιπωρούμε και την ψυχή μας. Πώς θα γίνει ο γκρίζος ουρανός γαλάζιος μέσα μας όταν δεν δίνουμε την άδεια στον αέρα να περάσει ανεμπόδιστα στο σώμα μας και να το ηρεμήσει;



Μικρές θεραπευτικές παρεμβάσεις με μικρά καθημερινά διαλείμματα, ήρεμη αναπνοή και αγαπημένη μουσική από εμάς τους ίδιους για έναν πιο καθαρό ουρανό!
Ας είναι καλά και οι φίλοι, που στέκονται πλάι μας!


22 σχόλια:

  1. Η Ισορροπία μας είναι συνυφασμένη τόσο με τη Σιωπή όσο και τους ήχους της φύσης. Και τα δύο έχουν τη δική τους τεράστια σημασία Γλαύκη στον άνθρωπο.
    Από την άλλη βλέπω πάρα πολλές φορές το εξής λυπηρό: Κάποιοι άνθρωποι την ώρα που περπατούν είτε στο πάρκο είτε στο δάσος έχουν στα αυτιά ακουστικά με μουσική.
    Δεν υπάρχει μεγαλύτερη "δολοφονία" της φύσης σε αυτό. Εκείνη την ώρα έχουμε την ανάγκη να αφουγκραστούμε τους ήχους της φύσης, το τραγούδι και τη μουσική της.
    Υπάρχουν και στιγμές για τη μουσική και επίσης για τη σιωπή που τόσο έχουμε ανάγκη.
    Όμορφο και το μουσικό θέμα Γλαύκη μου, να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μουσική στην φύση είναι ιεροσυλία και για μένα!!!!
      Δεν υπάρχει πιο μαγευτικό από το να παραδίνεσαι στην ομορφιά της φύσης!!!! Εκεί ο άνθρωπος βρίσκει ξανά τον εαυτό του!!!
      Η μουσική μπορεί να την υποκαταστήσει όταν δεν είναι εύκολο να είσαι κοντά της.
      Ο άνθρωπος σιωπηρός σε κάθε φυσικό τοπίο είναι η απόλυτη θεραπεία και αναζωογόνηση!!!! Ξυπνούν όλες οι αισθήσεις...
      Όποτε βρίσκομαι κοντά της (δάσος, βουνό θάλασσα) ζητώ να μείνω εκεί, αλλά...
      Καλή εβδομάδα, Γιάννη μου!

      Διαγραφή
    2. Συνυπογράφω τη θέση σου Γλαύκη μου.

      Διαγραφή
    3. Να είσαι καλά, σ' ευχαριστώ και πάλι!

      Διαγραφή
  2. Το σώμα μου πολύ χάρηκε για την ανάρτησή σου γιατί επιτέλους κάποιος αναγνώρισε την κακομεταχείρισή του. Μάζεψα τη σιδερώστρα, του έβαλα και τη μουσικούλα σου, του υποσχέθηκα καθημερινό (ολιγόλεπτο) διαλειμματάκι και τα βρήκαμε.
    Φιλιά πολλά Γλαύκη μου και να έχεις μιαν υπέροχη νέα εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που έπεισα το σώμα σου...!!!!! :)))
      Φιλιά πολλά και μια όμορφη εβδομάδα εύχομαι και για σένα!!!

      Διαγραφή
  3. Εχω ενα φιλο..Που καθε τακτα χρονικα διαστηματα..ΑΥΤΟεπιτρεπει στον εαυτο του την πολυτελεια του διαλειμματος...
    Διαλειμματα,απο μερικες ωρες..Ως μερικες μερες..Που πηγαινει στη φυση....
    Παλια τον θεωρουσαμε..ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟ..Που τα παρατουσε ολα..Και εφευγε...
    Για το δασος..Το παρκο,την εξοχη...
    ΣΗΜΕΡΑ...
    Ειναι ο πιο υγιης και φαινεται ο πιο νεος,απο ολους τους συνομιλικους της παρεας...
    Ειναι και σωματικα,και ψυχικα..Ο πιο ισορροπημενος..Και επαγγελματικα,υπηρξε..[σημερα ειναι συνταξιουχος]
    Υπηρξε και ο πιο επιτυχημενος στη δουλεια του...

    Σημερα λοιπον,βλεπουμε..
    Οτι ΕΜΕΙΣ ειματε πειραγμενοι..
    Κι αυτος ητανε..
    Πρωτοπορος...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο φίλος σου, Μαχαίρη μου, αποδείχτηκε σοφότατος!!!
      Το παράδειγμά του είναι αναγκαίο να το ακολουθούμε όλοι, για μια πολύ καλύτερη ποιότητα ζωής!!!
      Μπράβο του!
      Να είσαι καλά που τον ανέφερες!

      Διαγραφή
  4. Καλη η μουσικη αλλα συνηθως μας απομονωνει από τους γυρω μας
    Ας δωσουμε μεγαλυτερη σημασια στους αγαπημενους μας

    υγ.
    Χαιρομαι που ακουω τον Chris Rea μου, εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μουσική είναι το μέσο για ψυχική ξεκούραση, που κάποιες στιγμές δεν μάς την επιτρέπουν ακόμα και οι αγαπημένοι μας.

      υ.γ.
      Ο καλλιτέχνης σου δεν είναι τυχαία εδώ...

      Διαγραφή
  5. καλημέρα και καλή εβδομάδα

    μπήκα είδα και ελπίζω να τα ματαπούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, akrat!
      Εύχομαι καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Να περνάς όποτε θες.
      Σ' ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  6. Είναι μία από τις απλές, έξυπνες λύσεις "καθημερινής φυγής" που δεν ακολουθώ.
    Συνήθως θα ακούσω μουσική για να ηρεμήσω, αφού πρώτα έχω "φορτώσει".
    Και συνήθως (μη γελάσεις) ή κλασσική μουσική ή ρεμπέτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διχασμένη προσωπικότητα δηλαδή... (σε πειράζω φυσικά)!
      Η μουσική συμβαδίζει με τη διάθεση, οπότε ό,τι και να ακούς άμα σε βοηθά να ξεπεράσεις την ψυχική κατάσταση που μπορεί να σε ταλαιπωρεί εκείνη την ώρα είναι μια χαρά!
      Κι εμένα μου αρέσει να ακούω μουσικά κομμάτια από διαφορετικά είδη μουσικής.
      Πάντως από ό,τι είδα την χρησιμοποιείς όταν κάτι σε ζορίσει, άρα δεν είσαι πολύ μακριά από αυτό που λέω.
      Μην νομίζεις ότι αυτό που προτείνω καταφέρνω κι εγώ να το ακολουθώ καθημερινά...
      Φιλιά, Πετρή!

      Διαγραφή
  7. Πόσο απλό,ε; Κι όμως, είναι πολυτέλεια. Άσε που, από μερικούς, θεωρείται θέμα προς εξέταση το γιατί θες να απομονωθείς, να ακουσεις μουσική μονάχα με τον εαυτό σου!
    Και, γλάυκη, δεν μπορείς να φανταστείς την έκπληξή μου, όταν συνειδητοποίησα πως είναι να αναπνέεις σωστά...!
    Καλές (μουσικές) αναπνοές, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λίγο θα θέλει εξέταση και όποιος κάνει μόνος του βόλτα στην θάλασσα ή στην φύση γενικά...!!!
      Έχουμε στρεβλώσει τα πάντα. Αν δεν είμαστε πολλοί μαζί και σε φασαρία, δεν υπάρχουμε!!!
      Τι να πω!
      Χαίρομαι που έπιασε τόπο αυτή η ανάρτηση...
      Σ' ευχαριστώ, Αλεξάνδρα μου!

      Διαγραφή
  8. Είναι τόσο απαραίτητα αυτά τα μικρά διαλείμματα..!

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθεις πιο ανάλαφρα και με μεγαλύτερη ενέργεια για να συνεχίσεις!
      Σ' ευχαριστώ, Μαρία, και καλό ξημέρωμα και σε σένα!

      Διαγραφή
  9. Α δύο τα αδιάβαστα ποστ ε; Κρατώ σημειώσεις και ξαναέρχομαι!

    (κάνω σαπούνια σήμερα ... που να στα λέω η άνοιξη με έχει στείλει στα σύννεφα... ούτε amita motion & red bull να έπινα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτή η άνοιξη... τι καλά να σε στέλνει στα σύννεφα!!!
      Μαγεία!!!
      Με σαπουνάκια και ό,τι άλλο βρεις, κορίτσι μου!!!
      Όπως είπε και η Χριστίνα, αυτά τα απλά τα καθημερινά είναι τα πάντα!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Και στη σιωπή έχω εξασκηθεί και χωρίς μουσική ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ με τίποτα!
    Αλλά με τη σωστή αναπνοή έχω θέμα. Το είχα φτιάξει λιγάκι όταν γυμναζόμουν κι έκανα γιόγκα αλλά τώρα πάλι τα ίδια. Αναπνέω μισά και βιαστικά! Και ίσως με αυτό δεν βοηθάω καθόλου και το πεπτικό μου που είναι προβληματικό!
    Για μένα ήταν μια σπρωξιά τούτη η ανάρτηση!
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μισή αναπνοή δεν βοηθάμε τίποτα.
      Το λέω, αλλά δεν σημαίνει ότι το κάνω κι εγώ καθημερινά.
      Ξεχνιέμαι και παρασύρομαι, οπότε η πίεση βγαίνει με διάφορους τρόπους!
      Αν έχεις κάνει γιόγκα, τότε ξέρεις πολύ καλύτερα και να συνεχίσεις μόνη σου όσα γνωρίζεις! Εγώ δεν έχω κάνει, αλλά θα ήθελα. Όσα λέω τα ξέρω από άλλη εκπάιδευση που έχω πάρει και τα χρησιμοποιώ και στην τάξη.
      Μου αρέσει να σπρώχνω λίγο... χεχε!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.