Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2015

Α ρε μπάρμπα, 15 ευρώ έπρεπε να σου πάρω!



Έλεγαν αυτές τις ημέρες οι φίλοι σε δικές τους αναρτήσεις «Κράτα τον παππού στο σπίτι»… μήπως έχουν δίκιο; Η παρακάτω ιστορία είναι πραγματική και συνέβη πριν λίγο καιρό σ’ ένα συνοικιακό κομμωτήριο. Μου την διηγήθηκε μία φίλη, που ήταν παρούσα στο συμβάν.


Ο κυρ Ηλίας πήγε ένα ωραίο πρωινό να κουρευτεί, όπως συνηθίζει να κάνει κάθε μήνα. Προτιμά ένα συγκεκριμένο κομμωτήριο για την περιποίηση της κεφαλής του, διότι εδώ κι έναν χρόνο προσφέρει κούρεμα στους ηλικιωμένους πελάτες – γυναίκες κι άνδρες – στην τιμή των 5 ευρώ! Η κομμώτρια είχε αυτή την ιδέα, αφενός για να διευκολύνει και ν’ ανακουφίσει οικονομικά τους χαμηλοσυνταξιούχους πελάτες της, αφού η περιοχή δεν ενδείκνυται για μεγαλεία, αφετέρου για να εξασφαλίσει κι εκείνη ένα σταθερό πελατολόγιο στην καρδιά της κρίσης. Κατά τη διάρκεια του κουρέματος τον ρωτά λοιπόν το ... συνηθισμένο των ημερών…

Κομμώτρια: κυρ Ηλία μας, τι θα ψηφίσουμε;
κυρ Ηλίας: Μα τι ρωτάς τώρα;
Κομμώτρια: Γιατί, κυρ Ηλία, δεν βλέπεις πόσο κρίσιμη είναι η κατάσταση;
κυρ Ηλίας: Ε, ναι, βέβαια! Θέλει και συζήτηση;
Κομμώτρια: Θα ψήφιζες Τσίπρα;
κυρ Ηλίας: Εγώ, κομμουνιστή, ποτέ!!!
Κομμώτρια: Ε, και τι θα ψηφίσεις, κυρ Ηλία μου;
κυρ Ηλίας: Μα, Νέα Δημοκρατία, φυσικά…!


Από εκείνη την στιγμή κι έπειτα έγινε το «έλα να δεις» στο κομμωτήριο, καθώς παρενέβη στον διάλογο ένας άλλος ηλικιωμένος κύριος, που ήταν υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ, και απ’ ό,τι αντιλαμβάνεστε ο έντονος διαπληκτισμός τελείωσε, δίχως καμία ουσιαστική επικοινωνία, όταν ο κυρ Ηλίας εξοργισμένος πλήρωσε τα 5 "ευρουδάκια" κι έφυγε, βροντώντας την πόρτα πίσω του.


Η κομμώτρια μοιράστηκε τη σκέψη της με τους άλλους πελάτες, λέγοντας:

«Α, ρε μπάρμπα, 15 ευρώ έπρεπε να σου πάρω κι όχι 5…!!!!»




Τα συμπεράσματα δικά σας, χωρίς να σημαίνει ότι σας αναφέρω κάτι καινούριο!










15 σχόλια:

  1. Όλοι έχουμε ανάλογα περιστατικά Γλαύκη μου, είμαι σίγουρη για αυτό!
    Θα σε παραπέμψω στο σχόλιο του αρχηγού στη συγκεκριμένη μου ανάρτηση γιατί είναι γνωστή η θέση του την οποία και ενστερνίζομαι :
    "Ο άνω των 65 ετών ηλικιωμένος κατά κανόνα λειτουργεί με βάση το παρελθόν, λιγότερο με το παρόν και καθόλου με βάση το μέλλον.
    Ο 18χρονος λειτουργεί με βάση το μέλλον, λιγότερο με το παρόν, αλλά δεν εχει καθόλου γνωση του παρελθόντος, ώστε να μπορέσει να αξιολογήσει καλύτερα το παρόν και το μέλλον."τάδε έφη Μαζεστίξ!

    Δεν είναι έλλειψη σεβασμού προς τα ένδοξα γηρατειά. Μέχρι και οι δικοί μου το κατάλαβαν τελικά: ότι ναι έχω δίκιο, αλλά αυτοί δεν μπορούν να αλλάξουν, ακούν όσα ακούν και φοβούνται! Και προκειμένου να ψηφίσουν λάθος δεν θα πάει κανένας από τους δύο!
    Από κει βγήκε και ο τίτλος μου: αν δεν μπορεί να έχει όλη τη γνώση ας μην ψηφίσει για τη δική μου τύχη!
    Καλημέρα Γλαύκη μου!

    ας αισιοδοξούμε μπας και βοηθήσουμε το σύμπαν ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται, Αριστόπουλο, ότι όλοι έχουμε ζήσει πολλά παρόμοια με όσα περιγράφω παραπάνω. Ήθελα όμως να παρουσιάσω ένα από όλα αυτά όσο πιο ζωντανά μπορούσα.
      Συμφωνώ απόλυτα με όσα αναφέρει ο Γαλάτης κι εσύ στην δική σου ανάρτηση και είναι ένα θέμα που το είχαμε συζητήσει εκτενώς στην σελίδα του κάποια στιγμή. Εδώ έδωσα περισσότερο βάρος στο ότι ο παππούς δεν αναγνώρισε ότι του γινόταν ειδική τιμή, για να διευκολυνθεί η ζωή του, όπως κάνουν και πάρα πολλοί άλλοι που είναι σε πολύ μικρότερες ηλικίες! Δεν έχει να κάνει απλά με την κριτική ικανότητα, αλλά και με το κατά πόσο έχει επίγνωση της κατάστασής του…
      Σίγουρα δεν έχει να κάνει με ασέβεια προς τα γηρατειά, αλλά με τη συμβολή τους στο μέλλον μας και των παιδιών μας μέσα από τις επιλογές τους! Ναι, αν δεν έχουν διαύγεια πνεύματος, ας μείνουν σπίτι!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Να κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου για τα γηρατειά. Εκτός από τους ....κομμουνιστοφάγους ηλικιωμένους (υπάρχουν και πολύ νεώτεροι...) υπάρχει και η υπέργηρη ΓΕΝΙΑ της ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ....! Γενιά περήφανη, γενιά των βουνών, γενιά που και ΣΗΜΕΡΑ είναι στο δρόμο παιδιά σε κάθε διαδήλωση και πορεία και δεν .....αγανακτεί δια πληκτρολογίων. Την ίδια στιγμή που οι ...επαναστάτες νεολαίοι κατεβαίνουν στο δρόμο μονάχα για τον ....Ολυμπιακό, τον Παναθηναικό, την ΑΕΚ ή δεν ξέρω τι άλλο.
      Θέλω να πω, ας είμαστε προσεκτικοί.....!

      Διαγραφή
    3. Αυτούς τους ηλικιωμένους τους έχω δει από κοντά στις πορείες και με κάποιους, που έχω γνωρίσει από φιλική μου παρέα, έχουμε κάνει τις πιο θαυμάσιες συζητήσεις και το μυαλό τους "στροφάρει" απίστευτα!
      Φυσικά και δεν μιλώ γι' αυτούς...
      Μιλώ καθαρά για εκείνους που δεν έχουν πια διαύγεια πνεύματος, διότι είναι επικίνδυνοι, όπως όταν οδηγούν αυτοκίνητο!

      Διαγραφή
    4. Συμφωνώ απόλυτα Γλαύκη ......!

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι είδα μια "ωραία -ελληνικότατη- ατμόσφαιρα, δεν ξέρω αν το προσέξατε!"...μέσα σε ένα κομμωτήριο, με μια ζωντανή συζήτηση και με την ατάκα της κομμώτριας στο τέλος να χαρακτηρίζει το χιούμορ της φάρας μας! Κρίμα που δεν ήμουν παρούσα! Αχαχα! Καλημερούδια και φιλιά κορίτσια μου :))

    Αριστέα, τι θα γίνει; Θα απαντήσεις καμιά φορά στα μέιλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που το είδες έτσι, Πετρουλίνι, γιατί κάτι τέτοιο επιθυμούσα κι εγώ να περάσω μέσα από αυτή την ανάρτηση, μια τέτοια ατμόσφαιρα! Ήθελα κάτι διαφορετικό από άλλες αναρτήσεις που παρουσιάζουν παρόμοια θέματα, αλλά με πιο γραμμικό τρόπο.
      Φιλιά και σε σένα νεραϊδοβουτηγμένο, χεχε!!!

      Διαγραφή
  3. Μα καλά, ο γέρος που πάει για κούρεμα των 5 ευρώ, φοβάται ακόμη το "κούρεμα" των καταθέσεων;
    Εδώ η κομμώτρια έπρεπε να επι αυτό που 'χε πει ο "χειρούργος" Αλεξανδράκης στον Πάντζα σε μια ταινία: "πρόσεξε μη μου ξανάρθεις, γιατί -άνθρωπος είμαι- μπορεί το ψαλίδι να πάει παρακάτω"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα!!!
      Μπα, φοβήθηκε ότι θα του πάρει το σπίτι η κομμώτρια...:)))))))
      Αμ, θα την φάει την επόμενη φορά την ψαλιδιά, δεν την γλιτώνει!
      Σε "εμπάργκο" στις υπηρεσίες της προς τον συγκεκριμένο κύριο θα πρέπει να περάσει η κομμώτρια και σε όλους που λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο, ελαφριάς σκέψης!

      Διαγραφή
  4. Να βάλει ένα χαρτί στο τζάμι: "Οι μαλάκες θα πληρώνουν περισσότερο".
    Μπορεί έτσι ο παππούλης να το βουλώσει ή να αλλάξει κουρείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Πέτρο, με την ατάκα στο στόμα είσαι!!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. "Κομμώτρια: Θα ψήφιζες Τσίπρα;
    κυρ Ηλίας: Εγώ, κομμουνιστή, ποτέ !!!...."

    Σκέψου δηλαδή Γλαύκη να ήτανε στα αλήθεια Κομμουνιστής ο Τσίπρας τι θα έλεγε ο ...Παππούς.....!

    Τέλος πάντων.........δεν θέλω να το πάρω γαϊτανάκι το θέμα γιατί θα κουβεντιάζουμε ώωωωωωωωρες ολάκερες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο συγκεκριμένος παππούς - και πολλοί άλλοι σαν αυτόν - δεν γνωρίζει ούτε τι του έχει συμβεί ούτε και ποιος είναι τι...
      Πιθανόν θα τον έβλεπε σαν τον Χάρο... :))

      Διαγραφή
    2. Και δυστυχώς είναι πάρα πολλοί Γλαύκη......με ένα ολάκερο κόσμο από αυταπάτες.

      Διαγραφή
    3. Ξέρω πολύ καλά, Γιάννη μου, τι εννοείς, αλλά δεν θέλω να αναφέρω κάτι εδώ. Η συζήτηση πάνω σ' αυτό τεράστια, όμως η εξέλιξη θα μας δείξει τελικά. Πάντα με αγωνία...

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.